Flirttiä vai ei? Pitäisikö pyytää ulos? - Deittailu ja yöelämä

shazzer

Miten tämä kyseinen tyyppi kehui? "olet kaunis, tosi mukava tyyppi...?"
Varmasti on kiinnostunut myös jos jotain tuon tyyppistä sieltä suunnalta tuli :) Humalassa sitä uskaltaa enemmän kuin selvin päin.
Ja muutenkin hymyt kertoo paljon :)
Sanoisin että go for it girl!
Ja pienestä se lähtee jos ei uskalla heti ulos pyytää. Tekstiviestiä, kommenttia galleriassa, moikkailuja tms.

Kommentit (5)

Bruni

Hauskaa miten ihmisten luotto omiin havaintoihin menee täysin kun kyse on flirtistä. Mulla on ainakin sellainen käsitys että erittäin harvoin kuvittelee flirtin tai mielenkiinnon, paitsi tietenkin jos luulee itsestään aivan liikoja, mikä ei taida pitää paikkaansa tässä tapauksessa. Eli ei, et ylireagoi.

Toinen kysymys on sitten vaikeampi. On niin helppo neuvoa täysin ulkopuolisena, mutta sanoisin että pääsisit varmasti pitkälle kertomalla hänelle kasvotusten, soittamalla tai jopa tekstaamalla, saman minkä juuri olet kertonut meille, että haluaisit niin tutustua tähän tyyppiin enemmän.

Hyvin se menee, usko pois :wink:

NuoriNeiti 18
shazzer
Miten tämä kyseinen tyyppi kehui? "olet kaunis, tosi mukava tyyppi...?"
Varmasti on kiinnostunut myös jos jotain tuon tyyppistä sieltä suunnalta tuli :) Humalassa sitä uskaltaa enemmän kuin selvin päin.
Ja muutenkin hymyt kertoo paljon :)
Sanoisin että go for it girl!
Ja pienestä se lähtee jos ei uskalla heti ulos pyytää. Tekstiviestiä, kommenttia galleriassa, moikkailuja tms.

[color=darkblue]Sanon vain omasta kokemuksesta,että ei se välttämättä tarkoita mitään jos mies kehuu. Siis kun eräs mies kehui minua nätiksi ja tosi mukavaksi jne. Vastaili aina txt ja kyseli kuulumisia. Hymyili minulle aina ja oli muutenkin kohtelias. Ja selvisi,että se haluaa olla vain kaveri. :?
Mutta tämän keskustajan aloittajalle haluan sanoa sen verran,että anna mennä vain..Että ehkä minulla on vain luonnostaan huono tuuri mies asioissa.. Että ehkä tuo on oikeasti kiinnostunut sinusta :) [/color]

purpur

otat sen asenteen että haluat olla sen kanssa kaveri ja tutustua paremmin. Et heti päästä itseäs ihastumaan kunnolla, JOS tulee pettymys niin ei sit satu niin pahasti. Sitä kautta hitaasti edeten, pyydät sen esimerkiks.. kahville? vaikka tekstarilla laitat niinku se olis ihan kuka tahansa muu sun kaveri. Katot sitte vähä reaktioiden mukaan ja sit kaikki etenee varmasti ihan omalla painollaan :) Ja jos juttu tuntuu jäävän paikoilleen niin sit vitosvaihe päälle ja vaikka suutelet sitä kihkeesti :D jos ei siinä vaiheessa lämpee nii eiköhän sit voi jo jatkaa johonkuhun toiseen;P

Sea horse

Antaa mennä vaan! Jos ei uskalla koittaa, ei voi voittaa. :lol: [size=9](vai miten se nyt olikaan?)[/size]

Jos et nyt kuitenkaan rohkaistu tekemään aloitetta, hyvä keino on mennä juttelemaan hänen kanssaan, kun satutte samaan paikkaan. Varsinkin pikku humalassa ainakin minun on helppo jutella (lue: parantaa maailmaa) ja samalla vähän tunnustella, mitä kiinnostuksen kohteen päässä liikkuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat