Flirttiä vai pelkästään tuttavallinen? - Deittailu ja yöelämä

Naomi

Elikkäs olen töissä siivoojana eräässä firmassa ja eräs mies,minua noin 15 vuotta vanhempi mieshenkilö,käyttäytyy nyt tavalla jota en osaa tulkita.Hän on siis ihan eri tehtävissä kuin minä. Mutta siis:

Eli kaikkialle minne menen,niin voin olla,että hän seuraa perässä ja koko aika kyselee minulta kaikkea ja on hirveän kiinnostunut asioistani.Noh,ei siinä mitään,mutta näin on jatkunut jo neljä viikkoa,vaikka minä hyvin ujona vain nyökkäilen hänen jutuillensa ja hoen "nii,juu,aivan jne." Silti hän vain yrittää saada minusta tietoa irti. Esimerkiksi ensimmäisellä viikolla häne kyseli harrastuksiani ja sitten kun en oikein vastannut mitään, niin hän arvasi harrastukseni.
"Olen seuraillut sinua tässä jo jonkin aikaa ja askeleesi ovat niin kauniit, että sinun täytyy olla tanssija...."(mikä on totta,tanssi siis)
"Taidat olla myös yleisurheilija?Kroppasi rakenne viittaa selvästi siihen..100metrin juoksu jos veikkaan oikein?"(tämäkin osui nappiin)
"Sinulla mahtaa olla ylpeä poikaystävä..."
"Mietin vain,että jos olisit sattunut asumaan samoilla nurkilla,niin olisin voinut vaikka kyydittää töihin..."
"Pidä nyt töistäsi jo pieni tauko ja tule katsomaan kanssani televisiota taukohuoneeseen."

+tiivis katse kaikissa keskusteluissa.

Siis minä olen 18 ja mies varmasti 30. Olen nyt vain niin jotenkin hämilläni, kun en oikein tiedä mitä ajatella. Ja sitten tänään kuulin kun muut työkaverit sanoivat häntä töykeäksi jne. kun minä olen saanut hänestä mielettömän ystävällisen ja kohteliaan miehen kuvan!

tulkitkaas nyt vähän...

niin ja tosissaan en ole sanonut muuta kuin "nii" "joo" "ei" ja ihan yksittäisiä lauseita hänelle vastaukseksi, että miten ihmeessä hän silti jaksaa aina selittää minulle kaikkea??! Olen ihan järkyttävän ujo, kun taas tämä mies on oikea supliikki mies ja sellainen karismaattinen ja rento ja helposti lähestyttävissä.

Sivut

Kommentit (17)

daimon

Omaan korvaani tuo ei kuulosta aivan tavalliselta tuttavuudelta. Itse ainakin hätkähtäisin jos olisin kanssasi samassa tilanteessa. Koetko miehen keskustelun ahdistavaksi vai onko se sinusta vain mukavaa?

Sama ongelma on minullakin. Mietin onko työkaverini vain ystävällinen vai sittenkin kiinnostunut minusta. Näemme harvoin töissä, mutta sitten kun näemme niin juttelemme paljon toistemme kanssa. Myöskin vitsailemme. Kerran hänen työtoverinsa vitsailivat, että olemmeko hänen kanssaan muuttamassa yhteen. Tämä mies vastasi, että omakotitaloa etsitään meille ja viidelle lapselle. Muut sanoivat siihen, että nopeaa toimintaa. Mies vastasi, että yksi työvuoro riitti. Onko tällainen vitsailu ihan tavallista? Vastaavaa vitsailua on ollut muutakin. Itse olen kiinnostunut tästä työkaveristani.

Taffel

Naomin tapauksessa mielestäni ainakin flirttiä ja kiinnostusta!
daimonin tapauksessa kyse on flirtistä,mutta en kyllä olisi varma onko se vaan viatonta päivän piristettä vaiko kiinnostusta..hmm..
Jos sua Naomi ahdistaa tuo miehen käyttäytyminen niin sano hänelle ohimennen kun hän pyytää sinua katsomaan jotain/tarjoaa kyyditystä jotain poikaystävästä tms., mutta jos sinua kiinnostaa tuo mies nii pyydä kahville tai pelkkä hymy ja katse riittää kertomaan että olet avoin,jos kerran ujo olet.

daimon
Taffel

daimonin tapauksessa kyse on flirtistä,mutta en kyllä olisi varma onko se vaan viatonta päivän piristettä vaiko kiinnostusta..hmm..

Jos antaisin toisen esimerkin. Paikkana työpaikka. Minä = M ja Työtoveri = T.

T: Lähdetkö jo kotiin vai jäätkö tekemään kanssani vielä munkin töitä?
M: Enpä taida jäädä. Tai tietysti jos rahasta sovitaan.
T: On mulla tässä kolikoita. Riittääkö?
M: Kyllä tässä täytyy setelirahaa olla.
T: Ootas, on mulla vitonen taskussa.
M: Ei se taida riittää.
> keskustelu siirtyy muihin aiheisiin

Sitten kyseinen työtoveri on myös kysynyt, että lähdenkö työpaikan illanviettoon. Ja samalla kertaa, että lähdenkö syksyllä työpaikan risteilylle. Sanoin, etten ole töissäkään enää silloin ja tämä mies työtoveri vastasi ettei se haittaa, kun on siellä ex-työntekijöitäkin.

Taffel

Kyllä musta vähän tuntuu että se vois olla kiinnostunut. Tietääkö se että olet sinkku? Ehkä sun pitäis vaan pyytää sitä kahville? Tai kysy mitä se aikoo tehdä vloppuna ja jos menee esim baariin,niin sano sille että ehkäpä me nähdään siellä tms.? Tai jos teillä nyt on niitä työpaikan illanviettoja niin mene sinäkin sinne ja jos molemmat on ottanut pari rohkaisevaa,niin ottaa sit paremmimn selvää mitä se meinaa! :)

heica

^eikö se jo tosta näy mitä se meinaa? Mä en ihan lähtis mihinkään rillutelemaan tollasen miehen kanssa, ettei se rupee luulemaan liikoja

En haluu loukata tällä, mutta omassa työpaikassani on kolmikymppisiä miehiä. Tykkäähän ne meille nuoremmille tytöille lirkutella ja esittää kohteliasta, mutta en usko että he haluavat mitään muuta kuin flirttiä ja sen lisäksi vielä jotain muutakin... ykskin ehdotti mun jäävän ylitöihin, "Puhuttais vähän enemmän ja tutustuttais". En olis jääny edes vaikka olisin ollut sinkku, koska ahdistaa tollanen kyylääminen ja ehdottelu. Kaiken lisäksi jokanen näistä ehdottelijoista on ollu ukkomiehiä, että sekin vielä...

daimon
Taffel
Kyllä musta vähän tuntuu että se vois olla kiinnostunut. Tietääkö se että olet sinkku? Ehkä sun pitäis vaan pyytää sitä kahville? Tai kysy mitä se aikoo tehdä vloppuna ja jos menee esim baariin,niin sano sille että ehkäpä me nähdään siellä tms.? Tai jos teillä nyt on niitä työpaikan illanviettoja niin mene sinäkin sinne ja jos molemmat on ottanut pari rohkaisevaa,niin ottaa sit paremmimn selvää mitä se meinaa! :)

Tietää, että olen sinkku, koska tietää, että olen eronnut pari viikkoa sitten. Ajattelin tosiaan luottaa siihen illanvieton ja parin alkoholipitoisen juoman tuomaan rohkaisuun. Ja pyytäisin sitä erittäin mielelläni kahville, mutta kun ei vaan uskalla :)

Taffel
heica
^eikö se jo tosta näy mitä se meinaa? Mä en ihan lähtis mihinkään rillutelemaan tollasen miehen kanssa, ettei se rupee luulemaan liikoja

Siis daimonhan on kiinnostunut tästä miehestä,eli miten niin "luulemaan liikoja"?

daimon
Taffel
heica

Siis daimonhan on kiinnostunut tästä miehestä,eli miten niin "luulemaan liikoja"?

Tarkoittaakohan heica tässä minun vai Naomin tapausta? Jos minun tapausta, niin kyseessä on kyllä ihan minua 5 vuotta vanhempi sinkkumies. Ja mielellänihän minä jäisin hänen kanssaan ylitöihin ;)

heica

Tarkotin vähän molempia juttuja (naomi ja daimon). Luulin että daimoninkin jutussa oli kyse 15 vuotta vanhemmasta miehestä... Mut jos ei niin sitten homma on eri.

Mä vaan noista kolmekymppisistä siks puhuin kun itelläni ei oo kauheen asiallsita/hyvää kuvaa niistä, varsinkaan työpaikoilla. Meillä oli 18 -vuotias tyttö pari kuukautta sitten siivoojana, ja ykskin osastopäällikkö piiritti sitä mennen tullen ja sitten kerskaili sitten kavereidensa kanssa (ei sattunu tajuumaan että mä kuulin kaiken)...

Taffel

No ei kannata kuitenkaan yleistää noiden kolmekymppistenkään kohdalla,osa on varmasti yhtä mukavia kuin miltä vaikuttaa,heicalle vaan sattunu just ne huonot kokemukset. Ja jos joku sattuukin olemaan kiinnostunut vanhemmista niin turhaapa sitä kukaan moralisoi,jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Eli jos Naomia kiinnostaa tämä mies ja hän vaikuttaa rehdiltä ja mukavalta niin mikäs siinä.
daimon joo tosiaan jos ujostuttaa niin se illanvietto tilanne vois olla ihan hyvä. Jos kumpikaan ei ole liian kännissä :D

heica

Niin en mä kyllä yleistänytkään.

Mun vaan vaikee hahmottaa itelleni sellaista mielikuvaa (alentamatta kuitenkaan tän tytön arvoa) että kolmekymppinen mies haluais flirttiä vakavampaa 18 -vuotiaan siivoojan kanssa . ... mut jos ei tiedä mitä mies haluaa niin eihän kysyvä tieltä eksy ;)

Taffel
heica
Mun vaan vaikee hahmottaa itelleni sellaista mielikuvaa (alentamatta kuitenkaan tän tytön arvoa) että kolmekymppinen mies haluais flirttiä vakavampaa 18 -vuotiaan siivoojan kanssa

Riippuu varmaan tosi paljon millaisia persoonia ovat. Jotkut ovat todella kypsiä 18-vuotiaina,eikä heitä uskoisi niin nuoreksi,ja toiset taas vaikuttavat 30-vuotiainakin nuorekkailta(hyvässä mielessä). Ja miten se liittyy asiaan että tyttö on siivooja? Eikai ammatilla/työllä ole mitään väliä.. :?:

heica

Ei ammatilla olekaan väliä. Ihan hyvinhän tyttö vois olla vaikka ruokalan kokkina (siis nyt vielä tuossa iässä), tolla vaan viittasin siihen että hän on helposti lähestyttävissä kun on sama työpaikka.

[size=9]...mutta en ihan pinkkien lasien läpi kattois (te muut saatte kyllä tehdä ihan miten tykkäätte) , vaikka olisin ihastunut 15 vuotta vanhempaan mieheen ja hän minuun. Niin pinnallisesti osastopäällikönikin sen nuoren tytönkin ajatteli, vaikka antoi tytön ymmärtää ihan jotain muuta. [/size]

Taffel
heica
...mutta mä en ihan pinkkien lasien läpi kattois (te muut saatte kyllä tehdä ihan miten tykkäätte) , vaikka olisin ihastunut 15 vuotta vanhempaan mieheen ja hän minuun.Niin pinnallisesti osastopäällikönikin sen nuoren tytönkin ajatteli, vaikka antoi tytön ymmärtää ihan jotain muuta.

[size=9]Ja en kattelis ihan pinkkien lasien läpi vaikka olisin ihastunut keneen vaan ja hän minuun,koska kuka vaan voi ajatella toisen pinnallisesti ja antaa ymmärtää muuta. Se kun tuppaa olemaan niin että ikäerolla ja iällä ei aina väliä,mutta takkiin saattaa saada joskus.[/size]

heica

Nojoo. Voinhan sen niinkin ajatella, itseasiassa itsekin ajattelen niin.
Enemmän epäröisin kuitenkin 30 miehen, kuin oman ikäiseni miehen kanssa. Jo senkin takia, että 30 voisi haluta vain vähän itseään nuorempaa seuraa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat