Enemmän kuin yhdenillan juttu? - Deittailu ja yöelämä

lily

Kannatta noin alkuunsa lopettaa yhdenyön jutut. Suurin osa parisuhdetta etsivistä miehistä pitää yhdenyön hoitojaan "helppoina" ja sen takia se usein jää siihen yhteen kertaan. Miehet kaipaa haastetta ja parisuhdetta on helpompi alkaa rakentamaan jonkun muun kuin kännissä vietetyn yön varaan. Tämä on siis muutaman miestuttuni mielipide kun asiasta jokin aika sitten keskusteltiin eräillä etkoilla.

Sivut

Kommentit (24)

Pennsylvania

Mäkään en kyllä hirveästi osaa auttaa, kun sinkkuaikoina mulle tuppasi käymään täsmälleen samallalailla. Pisimmilläänkin jutut tapasivat olemaan, että ensin yhdenillanjuttu, ja sitten ehkä joskus saman miehen kanssa toinen tai kolmas. Henkisyys puuttui niistä ihan kokonaan, satunnaisia irtopanoja, halusin tai en.

En ehkä olisi ensimmäisenä uskonut itse olevani toitottamassa tätä, mutta kun kokemus nyt vain näyttää näin, että ehkei kannata silti aloittaa suhteenmuodostusta sängystä, kuten kaikkialla aina sanotaan. Ehkä kaikki sittenkin ovat oikeassa? Tottakai poikkeukset aina vahvistavat säännön, mutta itsellänikin ainoat pidemmät parisuhteeni ovat alkaneet muulla tapaa, kuin seksillä. Nykyiseni, joka on pitkäaikaisin ja vakavin parisuhteeni koskaan, kanssa meni joku 2kk tapailua ja epämääräistä säätämistä ja kihertelyä, ennen kuin vihdoin päädyttiin sänkyyn. Kun itse olin tehokkaamman toiminnan nainen, pelkäsin jo, että miehessä on jotain vikana, kun ei seksi nappaa. Asia kuitenkin sitten oli vain niin, että hän yksinkertaisesti halusi tutustua ensin, ja seksi on ihan loistavaa.

Minusta itseluottamus on ihana asia, joka saa ihmiset hehkumaan eri lailla, ja suomalaiset säikkyvät sitä ihan suotta. Kannattaa silti myös opetella näyttämään nöyryyttä, ottaa itse yhteyttä, välttää antamasta kuvaa, että sä olet nyt vain käyttämässä miestä ja nappaat huomenna uuden, koska voit. Miehet voi säikkyä vahvoja naisia, niille pitää näyttää, ettei tarvitse pelätä.

Carmelita

Ajattelin avata uuden aiheen, kun en aikasemmista keskusteluista löytänyt kyseiseen aiheeseen liittyvää ja toivoin samalla löytäväni maybe kohtalotovereita, joilla olisi apua pulmaani.
Uskallan sanoa olevani suhteellisen hyvännäköinen nuori nainen, ja niinpä saan pokattua melkeinpä miehen kuin miehen. Niin nuoren kuin vanhan, sinkun kuin naimisissa olevan.
Ongelmani on se, että melkeen jokaikinen kerta seuraava aamu on viimeinen kerta, kun kys henkilöä näen. Välillä johtuen siitä, että en itse anna edes numeroani, mutta välillä vaikka annankin ei kaveri pahemmin pidä yhteyttä. Minulla perjaatteena on aina ollut se, että en soita kenenkään perään vaan mies saa tehdä aloitteen. Ymmärrän että jokunen kerta mies ehkä on liian ujo tms, mutta että aina? Tuntuu kuin minun otsassani olisi leima, joka toteaa että olen näitä yhdenillan-tyttöjä, vaikka todellisuudessa haluaisin niin paljon enemmän.
Olen kokeillut kaikkea mitä mieleeni on tullut, vaihdoin pukeutumistyyliäni, värjäsin hiukset yms. Pyrin muuttamaan jopa käytöstäni olemalla etäisempi ja ei niin sosiaalinen, kun mitä luonteelleni on tyypillistä. Tapasinkin sitten jokunen aika sitten kiinnostavan miehen, joka kohteliaasti kysyi josko lähtisin kahville hänen kanssaan. Hetken keskusteltuamme totesin että mitä sillä voi menettää, että mennään vaan. Miehen ystävä tuli paikalle, ja mies esitteli meidät. Ystävä kysyi josko lähtisin heidän kanssaan jatkoille, ja toisin kuin yleensä, kieltäydyin. Vaihdoimme numeroita ja sovimme ottavamme yhteyttä toisiimme myöhemmin.
Puolisen tuntia myöhemmin mies soitti ja sanoi vain varmistaneensa että todella annoin oman numeroni, kun hän niin usein kuulema saa "vääriä" numeroita.
Seuraavina päivinä häneltä tuli viestejä ja puheluita reilusti. Hän puhui paljon tulevaisuudesta ja ehdin jopa innostua. Jonkin ajan kuluttua olimme sattumoisin samaan aikaan viihteellä, tosin eri baareissa. Hän otti yhteyttä ja kysyi haluaisinko lähteä hänen kanssaan jatkoille ja suostuin. Pilkun jälkeen tapasimme, ja hän puhui taas naimisiin menosta ja että oli jo katsonut kirkkojen varauslistoja sun muuta. Aluksi noi puheet säikäytti todella paljon, mutta samalla toi toivoa siitä, että ehkä tästä voisi vihdoinkin tulla jotain vakavempaa. Menimme hänen luokseen ja vietimme elämäni ihanimman yön. Seuraavana aamuna hän vei minut kotiin ja lupasi soitella. Mitään ei kuitenkaan koskaan kuulunut, ja toisin kuin yleensä laitoin sitten itse viestin. Siihen hän ei kuitenkaan koskaan vaivautunut vastaamaan ja mietin vain mielessäni "joko taas!?"

Eli lyhyenä yhteenvetona kykenen saamaan miehet ihastumaan minuun, mutta siihen se jää. Miten saisin jatkettua "suhdetta" eteenpäin seuraavalle askeleelle? Onko vika minussa, vai olenko vain törmännyt vääriin miehiin?

heica
Tsein
Tekstistäsi sai muutenkin hieman itserakkaan kuvan ja se on varmasti monelle sellainen piirre, jota ei viitsi katsella tyttöystävässä, mutta kyllähän sellaista panna voi, noin karskisti sanoen.

Samaa mieltä. Oletko ylpeä siitä että saat miehen kuin miehen sänkyyn? Itse en katselisi sekuntiakaan miestä, joka kertoo "olen melko hyvännäköinen, saan naiset ihastumaan minuun, ja sänkyyn saan vanhemman ja nuoremman, sinkun että varatun".

Ja ei kannata pitää miehiä itsesäänselvyytenä, että heidän täytyy soittaa sinulle. Kyllä se aloite voi tulla naisenkin puolella, jos naisella nyt "ylpeys" riittää... :roll:

Tsein

Enpä usko minäkään, että se parisuhde löytyy sieltä sängystä. Jos osoittautuu helpoksi ja lähes varmaksi, kuten yhdenyön juttuja paljon harrastavat, kuka viitsii lähteä edes ajattelemaan suhdetta sellaisen ihmisen kanssa? Tekstistäsi sai muutenkin hieman itserakkaan kuvan ja se on varmasti monelle sellainen piirre, jota ei viitsi katsella tyttöystävässä, mutta kyllähän sellaista panna voi, noin karskisti sanoen.

Maine on sellainen, jonka saa helposti. Jos asut vähänkään pienemässä kaupungissa/kunnassa tai hengailet tietyissä piireissä, olet jo voinut saada maineen "yleinen nainen, helppo hoito". Harva mies sellaisesta haluaa itselleen puolison.

Mehän emme voi tietää onko vika sinussa, vain sinä itse voit tietää minkälainen ihminen olet. Jos sen jälkeen, kun mies on saanut sinulta pesää, hänellä on kuva sinusta vaikeana ihmisenä, voi yhteydenotto jäädä sen takia siihen. Oletko vaikea?

Miltzu

Siis mä en voi uskoa, että joku ottaa vakavissaan sen, että mies kertoo katselleensa häävarauslistoja. Sehän teki sen vain siksi, että saisi seksiä. Pyhä yksinkertaisuus... :lol:

Pirpana

Mistä miehet voisivat tietää etsitkö parisuhdetta vai et? Käytökselläsihän sinä juuri todistat tuota miesten mahdollista olettamusta oikeaksi: olet niitä yhden illan tyttöjä. Katse nyt peiliin ja kiireesti! :o

Kyllä mies ottaa yhteyttä jos kiinnostusta on, sen olen itse oppinut, ja oma kiinnostus on osoitettava myös. Se ei tarkoita heti mitään rakkaudentunnustusta vaan pelkkä normaali viestiin vastaaminenkin riittää. Kiinnostuksensa saa näyttää, mutta parempi aluksi pysytellä hieman salaperäisenä.

Ja jätä se nuoleminen suosiolla pois vaan. On antoisampiakin tapoja kokea hellyyttä, kuten kädestä pitäminen tai miehen käsi omistavasti, mutta leppoisasti polvellasi.. Malta tutustua ensin rauhassa. Se voi viedä kauankin mutta on sen arvoista.

Sperhonen

Hei beibi älä lannistu! Mulle on käyny ihan just noin.. Ja sata kertaa! Kuka tahansa saa miehii pokattuu jos on sellast säihkettä silmä pieles ;) Mä tiedän et sä löydät elämäs miehen, mut tuskin pubista, believe me! Sä et oo pahempi ihminen kuin muut kun et oo löytäny sitä elämäs rakkautta vielä.

Voin myöntää, että mä panin mun nykyisen rakkaan kanssa ihan yhen illan merkeissä, mutta kun kummatkin oli samas elämäntilantees ja samal aaltopituudel niin lähettiinkin hengailee. Kummatkin oli siis kyllästyny yhen illan juttuihin ja jotenkin se vaan tuntu kivalta että tavattais uudestaan. Nyt menee kivasti kun on toinen ihana jota kaivata ja helliä.

Oon painanu niin monen yhen illan miehen kanssa, että en ees muista niiden nimiä, mutta saatanan ylpeä että voin olla näinkin spontaani. Ja onks monellakin 20-vuotiaal naisel kolme poikuutta taklattuna ;D? Kysyin vaan..

Yritän sanoa siis, ettei elämää kannata ottaa liian vakavasti. Täällä me hetki eletään ja aika varmasti koetaan kaikkea ihanaa, kunhan muistetaan rakastaa itseämme yhtä paljon kuin muitakin! Ihanaa kesää kaikille ja muistakaa kumi<3 Ei haluttuja lapsia on syntynyt jo liian monta liikaa :evil:

Jaeniver

Noh, kyllä yhdenyön jutustakin voi kehittyä pitkä parisuhde, varmasti täälläkin on heitä joilla näin on päässyt käymään. Itsellänikin jäi enemmän kaivelemaan tuo lauseesi: "Uskallan sanoa olevani suhteellisen hyvännäköinen nuori nainen, ja niinpä saan pokattua melkeinpä miehen kuin miehen. Niin nuoren kuin vanhan, sinkun kuin naimisissa olevan."

Välittyykö sinusta miehille kenties sellainen kuva, että he eivät ole minkään arvoisia ja saat milloin tahansa jonkun muun? Miksi sinä et voi ottaa yhteyttä miehiin? Ei kukaan mies jaksa katsella pitkään naista, jota ei tunnu kiinnostavan.

JJEMMY

Noihin heican ja tseinin teksteihin sen verran, että miten aloittajan olis sit pitäny asia ilmaista ettei kuulostais itserakkaalta? Uskoisin että näin ei ole (siis että aloittaja on itserakas) ehkä aloittaja ei vaan viitsi laittaa kuvaansa mistä me muut (jotka aloittajaa ei tunne) näkisimme onko hän hyvännäköinen ja aloittaja ei ehkä kerro koko elämäntarinaansa siksi että tietäisimme minkälaisen miehen hän on saanut pokattua ilman että kuulostaisi itserakkaalta.

Kyllä miäkin noin tekisin jos yrittäisin antaa kuvan minkälainen olisin IRL ilman että pläjäytän kuvani ja listan miehistä ja siviilisäädyistä nettiin.

Tsein

Enpä pistä sanoja kenenkään suuhun miten asia olisi pitänyt sanoa, mutta tuosta saa lähinnä juuri sen kuvan, kuten heica sanoi, että ollaan ylpeitä siitä, että saadaan mies kuin mies kellistettyä. Ihan maininta siitä, että pystyy kyllä ulkonäön puolesta tapaamaan miehiä, mutta ei saa kehitettyä pidempää suhteesta näistä tapaamisista olisi kertonut kaiken oleellisen. Onhan noita sanankäänteitä. Kuten sanottu, tekstistä sai sellaisen kuvan, mutta eihän se välttämättä ole lähelläkään totuutta.

Merilyn

Kuulostaa ainakin vähän omituiselta käytökseltä, ja mun mielestä tuommoset kirkkojen varauslistoista puhumiset on ihan täyttä paskapuhetta :D eihän tässä muuta nyt voi tehdä kun katsella miten juttu etenee, ja tahtooko hän nähdä joskus muutenkin kuin vain humalassa.

Ajattelin myös laittaa oman ongelmani tähän ketjuun, koska en kehdannut uutta ketjua aloittaa. Eli jos joku haluaisi 'tukea' minua ja sanoa mielipiteensä niin olisi ihanaa :D

Eli siis tapasin viikonloppuna pojan festareilla ihan sattumalta kun yksin seisoskelin ja kaveriani odottelin(hah, sai sitten kaveri jäädä). näimme kahtena iltana, emme harrastaneet seksiä, mutta pussailimme ja meillä oli muutenkin todella hauskaa, ja tykkäsin hänestä todella paljon, ja hänkin sanoi tykkäävänsä minusta.
Sitten viimeisenä päivänä hän laittoi viestin, että häntä harmittaa, kun ei olla nähty enää sinä päivänä, mutta tahtoisi kuitenkin nähdä vielä, koska yllättäen asuimmekin samassa kaupungissa!
No sitten päätin tuossa pari päivää sitten laittaa hänelle viestiä, että haluisiko hän nähdä vielä, ja hän vastasi hieman epämääräiseen sävyyn, että "se olisi mukavaa, vaikka tässä joku päivä" tms. Mutta sitten kun kysyin, että mitä se tekee torstaina(eli tänään), niin hän vastasi, että ei hänellä ole erikoisempia suunnitelmia. Mutta kuitenkin, kun lähetin sitten, että olisi kiva jos voisi ennen torstaita(tätä päivää) ilmoittaa pystyykö se näkemään tänään, niin ei ole kuulunut mitään :(

Mitä luulette tämmöisen miehen mielessä liikkuvan? Kuulostaako ihan typerältä ajatukselta, että hän haluaisi vielä nähdä?
Kamala olo kun on on itse niin ihastunut! Minulle kävisi, että edes kerran saisin vielä nähdä sen ja viettää edes yhden yön yhdessä <3 nyt tuntuu jotenkin tosi tyhjältä olo.

Tsein

Ensimmäisenä tuli mieleen, että jospa sillä on ihan oma tyttöystävä kotikaupungissa ja kävi siellä festareilla vaan bilettämässä. Onhan noita kaiken maailman kuleksijoita.

marika_

Täällä sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön, eli yhden yön jutusta tuli tuhannen ja yhdenyön juttu. No, varsinaisesti ei pantu, mutta harrastettiin muuta.. noh, hipelöintiä, eli kai se yhdenyön jutuksi lasketaan. Aamulla en todellakaan odottanu mitään enempää, mut sitten mies kuitenkin pyysi numeroa ja laitto vielä samana päivänä viestiä ja siitä se sitten lähti. Eli on näitäkin.

Mut periaatteessa toi ei todellakaan oo se ideaalisin alku suhteelle. Tai jotenkin, jos on päässy jo kokemaan "kaiken", niin ehkä se mielenkiinto ei vaan samalla tavall herää, tai musta on ainakin periaatteessa ihana ekan kerran harrastaa seksiä yhessä vasta sitten kun jo paremmin tunnetaan, eikä heti alusta alottaa ties millä sähellyksellä (niinkun tässä siis nyt kävi, eikä se myöhemmin oo mitään tietenkään haitannu, mutta lähtököhdat vois olla vähän paremmatkin).

Ja semmonen vielä että tommosia yli-innokkaita miehiä jotka puhuu muka jostain kirkon varaamisesta heti alussa, kannattaa ehkä vähän kavahtaa. Usein meinaan tommoset miehet kun haluaa vaan tommosilla saada naisen ajattelemaan miestä mahdollisena suurena rakkautena ja toivovat että sitten saisivat pillua sillä konstilla.

Merilyn

hah mun ongelma selvisikin :D ehkä vähän liian ajoissa tännekin jo aloin valittelemaan :D Eli tuo festaripoika vastasi, ja näimme siis eilen ennenkuin kummatkin lähdettiin omiin juhannuspuuhiimme. Eikä se vaikuttanut yhtään epämääräiseltä enää, vaan pikemminkin hyvin kiinnostuneelta niinkuin minäkin hänestä. Kaikki vaan eivät nähtävästi osaa tekstiviesteitse kommunikoida yhtä hyvin :D Pitää tästä lähin ehkä enemmänkin soitella. Mutta toivon todella että näemme vielä :P

SunLion

ehkä sun kannattais aloittaja tavata miehiä jatkossakin missä nyt sitten haluatkaan, mutta jatkojen sijasta pyydät numeroa ja tapaatte selvin päin uudestaan. Siinäpä näet että saatko niitä miehiä hyvä ulkonäkösi, vai luonteesi pohjalta..ja siinä näet iskeekö käytöksesi oikeasti, vai onko vaan pesä mielessä. Kai sitä nyt mielummin panee hyvän näköistä....vaikuttaa että oot kohdannut yhden illan toivoja hakevia, jotka ei muuta haluakkaan kun pildee. Mielummin sillon joku hyvän näkönen koitetaan kellistää. juuri nuo yhden illan juttuja hakevat eivät välttämättä missään nimessä halua enempää kuin yhden panon, mut eihän sitä nyt välttis naiselle heti kerrota että irtoais. Naiset kun useammin kuitenkin haluaa mahdollisuuden muutaki ku yhteen yöhön.

musta olis lähinnä KAMMOTTAVAA jos mies kertois yhen panon jälkeen (kännissä pantu vieläpä) että hakee vihkimisaikaa..vitsi/flirtti tai ei mutta silti aivan liian aikasessa vaiheessa. Keikautus temppu. Heti suostuit seksiin? olisiko kannattanut eka tapailla hieman selvänä ja katsoa onko se tosissaan...ja jos kimppaaki ehdotti, varmaan pelkkä helppo hoito oli mieles.

Ja jos kerta susta on hienoo että saat miehen kun miehen kellistettyä, niin eikö olis hienompaa saada mies kuin mies ottaan yhteyttäkin? Siis
TAPAILE niitä, ennen kun annat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat