Odottavan aika on pitkä vai onko? - Deittailu ja yöelämä

Liiskah

Haluaisin nyt mielipiteitä seuraavanlaiseen ongelmaan. Tapasin viikonloppuna aivan ihanan miehen ja hänkin tuntui olevan todella kiinnostunut minusta. Kävimme jopa seuraavana päivänä remontoimasa hänen asuntoaan ja meillä oli todella hauskaa. Heitin pallon ja annoin numeroni hänelle. Nyt on kulunut jo kaksi päivää kun olimme remontoimassa, enkä ole kuullut hänestä mitään. :cry: Nyt haluaisinkin kuulla mielipiteitä, kuinka kauan minun kannattaa "odottaa"? Toisin sanoen, kestääkö miehillä yleensä kovinkin kauan ennenkuin ottavat yhteyttä? Kannattaako minun jo unohtaa hänet?
-Ihastunut-

Kommentit (9)

Tsein

Tiedätkö jo minkälainen hän on luonteeltaan? Mitä hän tekee työkseen? Entä vapaa-ajalla? Jos et tiedä minkälaisella aikataululla hän elää elämäänsä, joko omasta tahdostaan tai työn takia, ei vielä kannata heittää toivoa. Ihmisellä voi olla kiireitä, jopa siinä määrin, että ei "ehdi" hoidella mitään treffiasioita. Erityisesti, jos on sen tyyppinen ihminen, että haluaa ihan ajan kanssa mietiskellä treffikutsua tai puhelinkeskusteluun paneutua muutenkin kuin 3 minuutin ajan töiden välissä, voi olla, että kestää hetken.

Kaksi päivää on todella lyhyt aika. Sitten kun ei kahteen viikkoon kuulu mitään eikä ole ollut puhetta ulkomaanmatkasta, voit alkaa lopetella odottamisen.

shazzer
Tsein
Kaksi päivää on todella lyhyt aika. Sitten kun ei kahteen viikkoon kuulu mitään eikä ole ollut puhetta ulkomaanmatkasta, voit alkaa lopetella odottamisen.

Näinpä! Äläs nyt tyttö stressaa kahdesta päivästä, kyllä se sieltä vielä aikanaan ilmoittelee itsestänsä :)

minni-

oon samaa mieltä edellisten kanssa.
voihan olla, että tää herra ei halua ottaa yhteyttä ihan heti sen takia, että ei vaikuttaisi liiankin innokkaalta. tai sitten just työt yms voi olla, että ei ole ehtinyt.
mäkin mietin, että joku kaks viikkoa alkaa jo olla sellanen, että voi alkaa jo ihmettelemään.

Sipala

Miksi odottaa miehen yhteydenottoa? Miehet muutenkin tuppaa olemaan hidasta sakkia, että melkein parempi kun laitat itse rohkeasti viestiä,siinä mitään menetä :) Niin mikäli sinulla on hänen numeronsa?? :D

TaskuMyy
Liiskah
Valitetavasti en ole kuulut kyseisestä henkilöstä mitään tähän mennessä...

Naiset on venuksesta ja miehet marssista..

Kannattaako enää odotella?

TaskuMyy
Liiskah
En ole jaksanu enää odotella..ei ole minulla hänen numeroaankaan..life goes on...

Hyvä tyttö! Löydät varmasti jonkun kivemman! :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat