nettitreffit - Deittailu ja yöelämä

Manteli

Mitäs te ajattelette tästä? Oletteko tavannut ihmisiä tätä kautta? Millainen profiili teillä on?

Minä kun "kyllästyin" sinkkuiluuni ja tein profiilin tuonne suomi24 treffit sivustolle ja jostain syystä ahistaa :D onko siellä nyt ihan normaaleita ihmisiä kuitenkaan, tarkoitan että seura jota etsin ei kuvitelmissani etsi seuraa netistä. mitä muuta tollasissa netti jutuissa voi olla kuin pinnallinen?
Olen saanut ihmetyksekseni aika paljon vastauksia mutta pelottavan tosissaa tuntuu siellä osa olevan tyyliin "etsin sitä oikeaa" (epätoivoinen vaikutelma jos aloittaa tekstinsä "kyllästyin etsimään seuraa baarista, haluisin löytää sen oikean") sit siellon noi "kokenut hellä rakastaja" joo siis yhtäkuin vanha pervo ukko :D ja oma luokkansa ulkomaalaiset. missä on normaali suomalainen mies?

olen siis tavannut tätä kautta kolme tyyppiä. eka oli ihan hauska muttei napannut, koko ajan oli kyllä tosin hiukan ahdistava olo että tässä nyt miesmatskua tsekkaillaan :D tokasta huomas siitä että mä en napannu :D kolmanen tapasin vasta toissapäivänä ja oli pelottavan ihana, siinä ei ollu mitään vikaa (kuvittelinkai että netistä seuraa etsivillä on jotain vikaa kun eivät muuten löydä, heh itseni pois lukian x))

en löytänyt tälläistä aihetta vielä mutta kertokaa nyt ihmeessä minkalaisia kokemuksia teillä on tästä touhusta.

Kommentit (4)

shazzer

Yhdet treffit (jos niitä voi treffeiksi kutsua) olen sopinut miehen kanssa jonka kanssa juteltiin päivittäin mesessä parin kuukauden ajan. Jos hyvältä tuntuu niin miksi sitä ei vois tavata :)
Nykyaikana ihmiset kohtaa paljon netissä joten miksi sitä paheksumaankaan, kunhan pitää varansa.

TaskuMyy

Itse olen tehnyt profiilin ks. sivustoon.
Sanotaan että siellä liikkuu aika paljon feikkejä, mutta kyllä sieltä muutama asiallinenkin on löytynyt :)
Ei ole kyllä tosin kenenkään kanssa tullut suhdetta, mutta muutama on jäänyt ihan hyväksi kaveriksi!
Että suurin osa kuitenkin ''deitatuista'' jätkistä ollut kusipäitä :(

Manteli

varmast oiskii muute parempi tollee et ensi juttelee pitemmän aikaa mesessä ja sitvast tapaa ni ulkonäkö seikat ois jo vähä toisarvosii.
ku mä oon törmänny nyt näihi et pari viestii ja sitjo kysytää et mennääks kahville, vähä sellast pakonomaista deittailua vaa mahollisimman monenkaa tuntuu noi jotkuu harrastavan :|
mutjoo kylhä siel on paljo feikkei mut myös aika paljo iha oikeita ihmisiä..
heh enkyllä enää tiiäkkää onks toi viimosin tapaukseni niin ihana ku aika vihjailevaa juttuu heittää et onkoha se vaa pesän peräs..

cryo

No itel on profiili ihan tositarkoituksel siel. Jonkunaikaa ollut mutta ei ole pahemmin vielä tärpännyt. Onneksi myöskään naispuoleisia "idiootteja" ei oo tullu viel vastaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat