Apua mies ongelmaan. Iskeminen baarista jossa (hän) töissä. - Deittailu ja yöelämä

hiphei

Huonompaakin huonompi otsikko. Mutta eihän tässä nyt edes ajatukset kulje enään.

Elikkä, tilanne on tämä.
Eksyttiinpä kaverin kanssa erääseen baariin, jossa sitten sattui olemaan ihanaakin ihanampi tyyppi töissä. Sattuipa olemaan niinä monena muunakin iltana joina sinne "eksyttiin" ja nämä kaikki illat ihan selvinpäin.

Noh, lauantaina sitten menimme sinne uudestaan, ja kun nyt silloin tuli jotai otettuakin menin sitten alkoholista rohkaistuneena miestä jututtamaan. Puhuttiin pitkäänkin ihan kaikenlaista, tein selväksi olevani kiinnostunut, ja tyrkkäsinpä vielä numeronikin.
Teki ihan erittäin selväksi, että saattaisipa ottaa vaikka yhteyttäkin, eli erittäin kivasti meni kyllä keskustelu, osoitti jopa kiinnostusta itsekin kyselemällä minusta.

Mentiin sitten vielä sunnuntainakin sinne ihan huvikseen, selvinpäin istuskelemaan. En uskaltanut mitään sanoa, enkä häneen oikein edes katsoa, mutta kaverin mukaan hän kyllä katseli itse paljon ja useasti. Ongelmaa sille illalle muodosti ex-poikaystävä, jonka kanssa nykyään erittäin hyviä kavereita, ja hänen kanssaan oltiin siinä koko ilta pelleillen, ja lähdettiinkin samaa matkaa porukalla.

Ja siis se ongelma, mitään ei ole kuulunut hänestä, ja jotenkin ajattelisi, että jos edes kuuluisi niin näin olisi jo käynyt.

Kysymys onkin, "voinko" mennä hänelle jotakin ensi lauantaina juttelemaan jos mitään ei kuulu? en itseäni tyrkyttämään, vaan jotenkin haluaisin ottaa selvää tilanteesta. En nimittäin ole ollut kolmeen VUOTEEN ihastunut kehenkään, niin hullulta kuin se kuullostaakin.

Eli, neuvoja kiitos siitä, että voinko mennä puhumaan, ja jos, niin miten ja mitä :D Vaikutan nyt todella avuttomalta, mutta sitä tässä tilanteessa olenkin.

Äh, en kyllä tiedä, jaksaako näin pitkää kukaan edes lukea. Sori :P

Sivut

Kommentit (17)

Veera

No tottakai voi mennä puhumaan. Nolostuttaako sinua jokin vai? Ihan turhaan kyllä baarimikon edessä kannattaa nolostella.

Mutta ihan vaan varoitan ettei liikaa kannata ihastua. Baareihin eksyy ikävän paljon töihin myös niitä pelimiehiä ja kun työkseen flirttailee niin ei edes välttämättä ymmärrä antavansa [u]ehkä[/u] vääränlaista kuvaa.
Ymmärsiköhän kukaan?
Olen viereltä katsonut työkaverien armotonta flirttiä (ja kyllä omaakin) joissa puhelinnumeroitakin on otettu vastaan ja luvattu soittaa mutta asiakkaan lähtiessä on numero nakattu roskiin :( . Tälläinen on mielestäni ihmisen ja asiakkaan tunteilla leikkimistä ja se on väärin.
Ymmärrän kyllä että pieni flirtti kuuluu asiaan, varsinkin tähän työhön, mutta sitä en hyväksy/ymmärrä että mennään liian pitkälle. Itse olen aina laittanut siinä vaiheessa stopin asiakkaan kanssa ystävystymiselle kun aletaan puhua henkilökohtaisuuksista. Treffi pyyntöjä on toki tullut paljon mutta siinä vaiheessa olen aina kertonut etten tapaile asiakkaita ja joillekkin sitkeille tapauksille sitten suoraan sanonut että olen varattu.

Ja samalla tavalla näitä löytyy sekä miehistä että naisista, siis baarimikoista. Mutta nyt ei saa käsittää niin että kaikki baarimikot/minnat sitten olisivat tälläisiä läpimätiä pelimiehiä/naisia jotka vaan käyttävät toisia hyväkseen.
Oma työkaverini itseasiassa seurustelee tytön kanssa jonka tapasi töissä :) .

Niin ja vielä sen piti kirjoittamani, että on kyllä ihan tämän työntekijän häpeä jos on antanut noinkin pitkälle flirttailun mennä eikä ota yhteyttä vaikka olisi lupaillutkin :( . Sitten vaan piutpaut sellaiselle tapaukselle ja nenä pystyssä itsevarmana baariin :) .

hiphei

Hmmh, kyseessä siis portsari, eli jotain viel pahempaa :D Mut yksi asia mistä olen onnellinen on, että tää ei ole mikään perus teini yökerho, vaan lähinnä normi baari jossa kaikenlaista asiakaskuntaa, joten ei ole sit niin paljon "kilpailijoita" mulla, lähinnä kiinnostuneita tästä toisesta, enemmän sen baarin tyyliin sopivasta portsarista sitten, joka tosin sainoikin, että hyvä että tuosta toisesta kiinnostuin, sillä hän itse on aika pissipää näitten naisjuttujen suhteen, sen verran kun on tuota tarjontaa tossa :D

Ja siis se, mikä tässä nyt pahiten mättää, on se, että kyse ei ollu tmistään normi pikku flirtistä ovella, vaan ihan oikeasta juttelusta, ja jopa jonkunlaisesta "tutustumisesta" hän kyseli musta kaikenlaista ja minä hänestä, mitä nyt siinä ajassa kerkes, ja mitään vihjailuja ei ollut mihinkään seksi juttuihin kummallakaan, vaan ihan sellasta normaalia kiinnostunutta jutustelua. Eli ei ymmärrä ei :D

Se, (naiset keksii aina selityksiä :P ) tässä myös vähän mietityttää, se oma käytös sillon seuraavana päivänä, että miltä se sit näyttää, kun pelleilen jonkun jätkän kanssa(se exä, leikillään tarraili perseeseen kiinni ym) ja vielä lähden samaa matkaa, en itse tyypin katseista huolimatta katsahdakkaan häneen päin, en edes silloin kun tulee käymään samassa pöydässä, tai oli sit vaikka kuinka lähellä. Ett' voisko tonkin käsittää nyt sitten niin, et meen tuhannen tuiterissa(no en oikeesti ollu niin ottanut mut kuitenkin) yrittään toiseks viimeista mahdollisuutta ennen taksi kuskia, ja sit seuraavana päivänä onkin jo toiset miehet siinä eikä vois tippaakaan kiinnostaa.

Eli, siihen nyt kipeästi tarvitsenkin apua, että miten voin hauskasti ja tyylikkäästi, niin vitsailevalla kuin vihjailevlla tavalla selittää sen, että ihan oikeasti kiinnostaisi, myös selvinpäin, ja saada selville sen, että kiinnostaako häntä oikeasti.

On usein yksin sielä seisoskelemassa, joten tilaisuuksiakin jututtamiselle on useita.

En vaan halua nolata tai tyrkyttää itseäni, vaan saada ja tehdä asioita selville/selväksi sillai huomaamattomalla tavalla, ei pysty ihan vielä luovuttaa, kun näin pitkästä aikaa johonkin ihastunut vaikka luulin olevani jo jotenkin tunteeton koko ihminen kun ei kukaan eikä mikään nappaa vaikka yritystä on :P

Mutta se just, et asiat selviäis, nii vois sit typertyneenä luovuttaa, tai olla innoissaan asioiden saamasta hyvästä käänteestä :D

Tsein

Jos itse olisin tämä portsari (tai oikeastaan kuka tahansa, ammatti taitaa olla sivuseikka) ja kiinnostunut jostain ihmisestä, voisin tuossa tilanteessa kokea aikamoisena iskuna tuon "seuraavan päivän". Oletettavasti hän kyllä tiesi sinun tiedostavan hänen läsnäolonsa, jos ei mistään hehtaaribaarista ole kyse. Ja jos olet tarkoituksella vältellyt kontaktia, sen voi kyllä toinen osapuoli tulkita juuri niin, ettei sinua ole kiinnostanut, kunhan olet humalapäissäsi heittänyt läppää. Exän perseenpuristelut ovat melko varmasti todella suuri turn-off.

Sitä en kyllä tiedä, miksi ei voi suoraan mennä sanomaan, että olisi kiinnostunut tai pyytämään vaikka kanssaan kahville. Tuollainen kiertely ja vihjailu ja asioiden tiedustelu, voi helposti johtaa uusiin väärinkäsityksiin. Ja jos taas haluaa ehdottomasti tyytyä vain vihjailemaan ja odottamaan, että toinen tajuaa itse tehdä asialle jotain, niin aina voi mennä ja aloittaa keskustelun sanoilla "Moi, miten menee?" Ei siihen mitään suurta sotasuunnitelmaa tarvita. Kyse on kuitenkin vain toisen ihmisen kanssa keskustelemisesta.

hiphei

Joo, siis just noin ajattelin, et voisko olla ollut mahdollisuus, että tyyppi käsittää sen seuraavan päivän just noin..

Ja siis joo, tuossakin aivan totta puhut, että se ei ehkä asiaa ainakaan pidemmälle vie. Ehkä se leikin kautta asian ilmoittaminen, vihjailu ym. on hiukan helpompaa, eikä sitten ottais mahd. torjumista niin "raskaasti" siinä.

Äääh. En tiä..

No, mitä ite tekisitte tässä tilanteessa ? :D

Ja nyt kun rupesin miettiin. Jos joku mies antais mulle kännissä numeronsa, ja pyytäis soittaan/tekstaan, ja olis kauheen kiinnostunut, muttei sit seuraavana päivänä sanoiskaan yhtään mitään, eikä edes kattois, vaan pelleilis jonkun muun muijan kanssa, niin en olettais hänen kyllä olevn hrveän kiinnostunut, tai välttämättä edes muistavan koko asiaa, enkä aivan varmasti mitään yhteyttäkään ottais, ellei jotenkin selventäis.

Äh. Oonkohan mää nyt oikeeasti tyhmä vai ihan tosi tyhmä ? :x

keyshia

MIks ihmeessä menit pelleilemää exän kaa..ei noin uusia tuttavuuksia tehä mustasukkaseks..siinä tosissaan käy niin että se pitää sua dorkana ku et tiiä mitä haluut..

Et jos haluut siihen tutustuu ni lopeta pelleily ja mee ottaa selvää haluukse sun kaa kahville..! :D

Ei se auta että täällä jauhetaa mitä se kelaa..menet kysymään..ja eikä sitäkää kannata miettii et kuin pahalta tuntuu jos tulee pakit..SITTE TULEE..! Sit kävellää ylpeenä pois ja seuraavaa koukkuu.. :wink:
Kyllä se kohtalo tuo sun etee sen oikean sillä hetkellä :lol:

hiphei

Apuvaa, tänään sitä sitten mennään.

No, käy miten käy. Toivottavasti hyvin, mutta jos ei niin eipä voi mitään.

Eikä mitään suunnitelmaa kyllä mitä sanoa/tehdä, mut ehkä se nyt sit tulee luonnostaan jos on tullakseen...

keyshia

Jos et ota selvää ->sä häviit.
Jos tulee pakit ->sä häviit.
Jos käy hyvin -> sä voitat!

Mitä tästä opimme :lol:

DO SOMETHING! :wink:

hiphei

No huonostihan siinä kävi =D

Eli siis, hänpä olikin kihloissa(?!) ei vaan ollut kuulemma halunnut pilata mun iltaa kertomalla(Ihan kun se nyt viel sillon olis pilalle mennyt).

En kyllä ymmärrä, et mikä järki tuossa oli, vai oliko mikään, mutta minkäs teet :D

Ei se ny onneks kauheesti jääny harmittaa, ja ongelmitta oon itteni viel samaan baariinkin tunkenu :P

TaskuMyy
hiphei
No huonostihan siinä kävi =D

Eli siis, hänpä olikin kihloissa(?!) ei vaan ollut kuulemma halunnut pilata mun iltaa kertomalla(Ihan kun se nyt viel sillon olis pilalle mennyt).

En kyllä ymmärrä, et mikä järki tuossa oli, vai oliko mikään, mutta minkäs teet :D

Ei se ny onneks kauheesti jääny harmittaa, ja ongelmitta oon itteni viel samaan baariinkin tunkenu :P

Niin pahalta kuin tämä kuulostaa, mutta parempi vain että siulle selvisi näinki pian mimmonen tyyppi se oli!! Ettet särje sydäntäs enempää..

hiphei

Joo, parempi myöhään kuin ei millonkaa :D
Toki siinä se yhä hämää, et eikös se olis helpointa ollu sanoa se kihlautumis juttu ihan siinä ensimmäisenä ?

Mut aika sama, kevät on täällä, ja kesä kovaa vauhtia tulossa, joten enpä usko tätä kovinkaan pitkään jaksavani enää murehtia ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat