Miten esittää rikasta? - Deittailu ja yöelämä

Jölli
RideWitMe
Jostain toisaalta olen lukenut, että joillekkin miehille olisi kauhistus jos nainen tienaa enemmän tai on korkeammin koulutettu

Koulutuksella ei niin väliä, mutta tulotason suhteen tuo on mieheltä täysin oikea asenne. Puolet avioliitoista päättyy eroon, ja jos mies tienaa vähemmän se on eron tullen todella heikoilla hangilla, kun oletusarvona kuitenkin on että miehet tienaavat 20-25 prosenttia naisia enemmän.

Sen sijaan yks melkoinsen luontaantyöntävä asia on se miten ylimielisiä(eli olisko epävarmoja todellisuudessa), jotkut näistä tytöistä ketkä ovat perineet tai saavat paljon rahaa perheeltään ovat.

Se ei ole sukupuolesta kiinni, rikasta sukua olevat miehet ovat ihan yhtä ylimielisiä. Ja heillä on siihen myös täysi syy ja oikeus, sillä heillä on varaa opiskella niin pitkälle kuin huvittaa ja elää muutenkin hyvää elämää.

Sivut

Kommentit (37)

Piperr
Jölli
Kyllä ne panohommat pitää saada sen muijan kämpillä hoidettua, jos niitä tullakseen on.

Ohhoh, pikku vinkki - tuolla asenteella ei niitä ole tullakseen.
[size=7]Ja tuon naisen ylpeyden kannalta toivon hartaasti näin.[/size]

Vitsihän tämä koko ketju varmaankin on, mutta aika hyvin ehkä onnistunut tältä Jölliltä.. pistää nimittäin rehellisesti sanottuna vihaksi tuommoiset jutut. Hyvä pila sinänsä siis.

Emmily_
lily
^ Miten tosta muka saa sen kuvan että 2000 ois älyttömän vähän? Minen tajuu.

Kuulosti jotenkin siltä että "mieluummin tienaa vaikka tosi vähän, kuin vaan lusmuilee kotona".

TaskuMyy
Jölli
Mistake
Halukko sä että se rakastuu sun rahoihin vai suhun?

Luetaan niitä viestejä! Ei hyvännäköiset muijat rakastu köyhiin miehiin, mutta p**lu olis kiva saada.

Huhhuhhu.. :shock: :shock:

TaskuMyy

Piti vielä tulla pistään...

Aika helvetin typerää yrittää saaha naista rahalla? Maksulliset on sitten erikseen!!
Ja toiseks, jos et saa naista niin ootko aatellu että ulkonäkö kriteerisi ovat liian korkeat?

lily

^ Miten tosta muka saa sen kuvan että 2000 ois älyttömän vähän? Minen tajuu.

Sitä piti vielä sanoa, että harva nainen maalailee tulevaisuuttaan sen varaan, että mies maksaa kaiken. Ja jos mies sellaisen naisen sattuu löytämään ja kiltisti maksaa, niin on kyllä harvinaisen tyhmä. Mä ainakin teen töitä sen eteen, että voin joskus tulevaisuudessa elää sen verran leveästi kun olen unelmoinut ja maksan sen kaiken tarvittaessa itse, ei pidä olettaa että se mies varmasti löytyy. Tottakai se olisi kiva, että olisi joku, jonka kanssa jakaa kaikki kulut, mutta en mä aio tuhlata aikaa ja odottaa sopivaa miestä, joka voisi maksaa mun "unelmista" osansa.

RideWitMe

En kyllä näe miten rikkaan esittäminen auttais pilden saamisessa, tai no toki rahallahan voi vaikka tilata tytön oven taakse ja ulos ovesta tunnin kuluttua.

Mutta ehkä tässä ketjussa voisi myös yleisesti keskustella rahan merkityksestä deittailussa. Voin ihan suoraan sanoa(eli täältä ruudun takaa kasvottomana :P ), että kyllä miellään näkisin tulevan tyttöystäväni olevan hyvin toimeentuleva. Tietystä jos ihastuu niin raha helposti unohtuu, mutta jos tässä alkaisi listaamaan asioita mitä toivoisi kumppanilta.. Eli mielellään neiti tienaisi sen verran, että voidaan tehdä asioita yhdessä, ilman että olen aina maksumiehenä. Mun mielestä miehen toki kuuluu maksaa tiettyjä asioita , mutta uusia LV laukkuja ja miu miun aurinkolaseja en ajatellut maksella, eli jos naisen maku on tommosiin asioihin niin sitten mielellään myös maksaa ne itse. Ja lomamatkoissa yms olisi kiva, jos toinenkin henkilö osallistuisi kustannuksiin aina välillä.

Jostain toisaalta olen lukenut, että joillekkin miehille olisi kauhistus jos nainen tienaa enemmän tai on korkeammin koulutettu, itse en näe tuon suhteen mitään ongelmaa. Sen sijaan yks melkoinsen luontaantyöntävä asia on se miten ylimielisiä(eli olisko epävarmoja todellisuudessa), jotkut näistä tytöistä ketkä ovat perineet tai saavat paljon rahaa perheeltään ovat.

Jölli
Mistake
Halukko sä että se rakastuu sun rahoihin vai suhun?

Luetaan niitä viestejä! Ei hyvännäköiset muijat rakastu köyhiin miehiin, mutta pillua olis kiva saada.

Piperr
Jölli
--

Koulutuksella ei niin väliä, mutta tulotason suhteen tuo on mieheltä täysin oikea asenne. Puolet avioliitoista päättyy eroon, ja jos mies tienaa vähemmän se on eron tullen todella heikoilla hangilla, kun oletusarvona kuitenkin on että miehet tienaavat 20-25 prosenttia naisia enemmän.

--

Se ei ole sukupuolesta kiinni, rikasta sukua olevat miehet ovat ihan yhtä ylimielisiä. Ja heillä on siihen myös täysi syy ja oikeus, sillä heillä on varaa opiskella niin pitkälle kuin huvittaa ja elää muutenkin hyvää elämää.

Oikeus olla ylimielinen, jos on rahaa "normaalia" enemmän??

Mitenkä mies olisi yhtään sen enempää heikoilla hangilla eron tullen kuin nainenkaan? Mihin sä ton sun "oletusarvosi" pohjaat?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat