Häröilyä ja kännisekoiluja - Deittailu ja yöelämä

Jesssi-

Huh näitähän sekoiluita riittää.On sitä et on tullu suudeltua yhtä jätkää aika reippaalla otteella illan aikana(siis ei mitenkään rajusti vaan kauan :lol: )ja muutakin sellasta mitä en ikinä tekisi selvinpäin.Viimeeksi baarissa olin yrittänyt iskeä erästä miestä joka ei kiinnosta minua pätkääkään ja joka on erittäin raivostuttava ihminen mutta joka nyt vaan minua sitten kännissä yhtäkkiä kiinnosti niiiiin paljon :oops: Tästä sain kuulla kuittailuja jälkeenpäin kun kaveritkin tietävät etten pidä siitä ihmisestä.Sammunut en onneksi ole vaikka lähellä sekin on ollut,ovatpa kaverit saaneet raahata miuta kädestä pitäen taksiin ja tästä en luonnollisesti muista mitään.

Sivut

Kommentit (54)

alexandrianna

TÄNNE SAA LAITTAA JOS ON TULLU SEKOILTUA TAI MUUTEN BAARI, BILE TAI VAIKKA MÖKKIREISSU-TARINOITA. kaikki känniääliöt ja sekoilijat tai tällaisien tuntiat avautukaa.

[color=indigo][size=9]Capsit pois otsikosta :wink: -Cel-[/size][/color]

alexandrianna

iltavuorosta tulossa (kotona n.kymmeneltä), sunnuntai päivä ja avomies oli jossain peliä tai mitä lie katsomassa, päätin soittaa kaverille, että lähtiskö muutamalle. No nia kertoi nukkuneensa 2 tuntii viimeyönä, mutta mikäs siinä kun huominen olisi hänellä vapaata..
tunnin päästä nähtiin baarinnurkalla.
ilta eteni sekavissa tunnelmissa. taisin sanoo nialle jotai sen suuntasta et en menis tän kokosena tyttönä nykin slummeihin pyörimään (kummatkin polvenkorkusia), jonka nia otti loukkauksena ja kertoi jaksavansa kantaa mut vaikka seuraavaan paikkaan. siinä se sitten nappas mut syliin ja pienistä rimpuiluista kanto mut narikkaan (jossa oli puoli tuttu portsari :oops: )

seuraavassa paikassa:
-nia vältteli työntekijää jolle oli sanonut viikkoja sitten: näytät siltä et sul on iso muna, mut ei varmaa just oo kun näytät siltä!?!
-nia esitteli itsensä tanjana ja mut ulpukkana (watf! parempaa nimee keksiny)
-britti miehet kantoi menille lärvilautasen cosmoja (ihan kun ei oltas muutenkin jo tarpeeks sekasi)
-avomies ilmestyi yöstä 3:n aikaan meidän seuraan, jolloin nia tunsi ettei saa riittävästi huomioo ja alkoi puhua mahdollisimman kiusallisia asioita, jotta avomies sami menisi takaisin kavereidensa pöytään :shock:

pilkun jälkeen juttelin nian kanssa, joku mies alko huudella mulle "hei pikku peppu", sami päätti ravistella miestä.ja tyytyväisenä kotiin.

ja seuraavana pv:nä yövuoroon, eikä tehny ees tiukkaa.

NORMI ILTA :lol: :oops:

--------
Minulla tämä (typerä?) tapa olla perusflirtti kännissä:
-mennään tyttöporukalla baariin (ilman avomiestäni)
-hyvännäköisen miehen tullessa juttelemaan, flirttailen (viattomasti), ja kun tuntuu että menee liian pitkälle, kerron seurustelevani.

älyttömän hauskaa,kunhan pysyy niissä rajoissa että mitään ei käytännössä tapahdu. ja kun menee kotiin ymärtää kuinka oma mies on parasta ja eikä halua enään sinkkuelämää.

toissa viikonloppuna syötävän hyvän näköinen narikkamies flirttaili minulle ojentaessani takia ja minä hänelle takaisin. pilkun jälkeen ulos mennessä portsari anto vapaa pääsylipun huomiselle ja narikkamiehen numero oli takana. :D

seuraavana päivänä heitin pääsylipun pois ja käperryin kultani kainaloon. koti ilta ja uskomattoman paljon hellyyttä. noustiin ylös sängystä ilta setsemän jälkeen ;)

ennen kun päästiin valomerkki osioon, ilmoitin kovaan ääneen kaverille: HA kato mikä drinkki. varmaa joku haluu juoda jotai mis on baarimikon mälliä päällä. jisus. :roll: baarimikko tähän, jos se olis sitä ei olis näin vähän ja iski silmää.

--------
PERJANTAI. Järjetön laittautuminen ja voi sitä lakan määrää. Lupasin samille että tulen kotiin kahdelta(!?!) ja että otan hissukseen, koska meillä oli suunnitelmia lauantaiksi.

pohjia en tietenkään ottanut, tarkoituksenani vain tissutella :D
kaverit milla ja tiina oli vetäny pohjia ja mulla ei ollu puolikskaan niin hauskaa selvinpäin kun niillä näytti olevan hiprakassa, mutta päätin pysyä suunnitelmassa. tilasin cosmon ja kun pujoittelin pöytää kohti, puolet oli enään jäljellä :roll: täähän hyvin alko.. kyllä olin ilmeisesti jotakin saanut pysymään lasissa, sillä muutaman tunnin päästä aloin oleen aika hiprakassa.

illan edetessä päätimme vaihtaa baaria ja eikun seuraavaan paikkaan.
kova flirtti päällä oli tytöillä (ei tietenkään minulla) ja oli vientiä. päädyinkin sitten tupakalle vessaan aatamin aikaisen kaverini kanssa, jolloin onnistuin polttamaan reijän tytön sukkahousuihin :oops:

tämän jälkeen kello oli lähes puoli neljä ja tytöt oli etsineet minua ihmeissään, tällöin myös millan illan "kavaljeeri" hävisi jonnekkin.
Törmättiin siinä ohi mennen millan pikku serkkuun, joka sattuu olemaan mun ex :shock: siinä ne sitten juttelin ummet ja lammet ja minä seisoin siinä ja koitin näyttää touhukkaalta ja kuikuilla tuttuja.

sitten alkoi tämä illan viimeinen hidas ja milla pyysi tätä pikku serkkua kanssaan muuten vaan tanssimaan (siis aivan vitsillä) ja sanoi pikku serkun kaverille joka oli hetki sitten siihen ilmestynyt että mehen voisimme tanssia keskenään.
sillä hetkellä näinkin tiinan ja pääsin livistämään tilanteesta. seisoin n. metrin päässä tiinan kanssa ja kirosin tilannetta, ja sitten kuulin kuinka tämä ex selitti kaverilleen, ettei tämä kaveri voisi viedä minua tanssimaan koska nykyiseni sami on aivan sekopää.kuulemma pasarista tulee heti :lol: hohoijaa

kuitenkin haettuani takin ja kun olin suuntaamassa kotia kohti tämä ex pyysi vielä jatkoille jollekin kaverilleen!?! (ja itsekin asuu jonkun naisen kanssa) ja sanoi kaipaavansa :o

heilautin vaan timantti koruani hyvästiksi ja sanoin mun pitää mennä.

kotona sami kysyi miten meni, niin kerroin että hienosti meni.
ja kun se sano et oot aivan naamat, tokaisin ETTÄ OLEN NEITSEELLISESSÄ HUMALASSA :lol:

[color=red][size=9]Yhdistin kolme viestiä: KataTheBlondi[/size][/color]

leobarbie

sammuin kaverin kämpän kylpyhuoneeseen ja laitoin sen sitten vatsan sisuksilla uuteen uskoon. sitä ennen olin ehtiny mm. hajottaa astioita ja polttaa sohvatyynyn. jouduinpa vielä myöhemmin lääkäriinkin kun olin samaisella reissulla loukannu nilkkani :lol:

leobarbie
olematon
leobarbie
sitä ennen olin ehtiny mm. hajottaa astioita ja polttaa sohvatyynyn.

Mitää? :lol: miten tää on tapahtunu? :D

Astiakaapista halusin just sen tietyn mukin ja vedin vahingossa kaikki lasit ja posliinikupit siitä tieltä maahan :D
Sitte tuon sohvatyynyn kanssa kävi niin että reippaana tyttönä sain sen jollaki ihmeen konstilla sytkärillä liekkeihin :D onneksi jollaki oli nopeat refleksit ja sai vedet siihen päälle kaadettua nii en sit sen isompaa tuhoa saanu aikaan :roll:

kwera

joo no näitä ehkä liikaakin.

hävettäny on mutta ne on jääny jo taakse, ja nykyään osaan olla yleensä viisaampi ja tarkkaavaisempi siitä mitä teen.

yksi kerta juopuneena tuli harrastettua kimppakivaa kahden miehen kanssa. ei sinänsä hävettänyt, mutta kuitenkin semmoinen fiilis, että pystyykö näiden seurassa nyt olla ihan normaalisti.

Naomi

Mä olen nolouden huippu. Mulle ei meinaan sovi yhtään alkoholi.

ensinnäkin sammuin yleiselle paikalle,sellaiseen puistoon ja sitten kaikki tuli tökkimään minua, että onko kaikki ok. Niin noloa! Kaiken lisäksi mulla oli päällä miniminihame,avonainen takki ja pelkät rintsikat! Oksensin joka paikkaan..... Olin niin teini kuin olla ja osasin. Ja nolointa tästä tekee sen, että tämä oli jo neljäs kerta kun näin tapahtuu!!! Kaikki pitää mua varmaan erittäin vastenmielisenä tyyppinä, ku aina vaa sammun kesken kaiken hauskan:s

Sit mulla on tapana jutella kaikille ohikulkijoille. Puristelen miesten perseitä ohikulkiessani. Kehun kaikkia yli-innokkaasti:"Oot ihana","sul on niin ihanat kuteet","oot niin kaunis" jne. jne. Nuoleskelen vähintään yhden miehen kanssa(nuoleskelu sujuu surkeasti, koska olen niin kännissä!).

Ja lopulta aina sammun. Sammun yleisille paikoille kaikkien naurettavaksi. En enää ikinä juo.

olematon

me eilen kaaduttiin kaverin kanssa jalkakäytävälle päällekkäin kun se halus välttämättä imeä mulle fritsun ja mä koitin limbota alemmas ettei se yltäis --> tuloksena mätkähettiin sandwich-muodostelmaan siihen :lol:

Jaeniver

Haha, joo. Eilen tuli vähän oksenneltua. Todellakin noloa. Siis ihan vessassa oksensin, mutta silti. Meikä bustattiin sieltä kumartamasta posliinikuninkaalle. :oops: Vieraan ihmisen kämppä... kyseiset ihmiset sai musta varmaan tosi ihanan ensivaikutelman. :lol: Niin noloa ja teinimäistä meininkiä, että huh huh.

Tätä sattuu muillekkin? Joohan? :lol:

direniyor

Ei mitään kamalan noloa. Kaverin bileissä oksensin rappusille ja terassille (myöhemmin ehdin ihan vessaankin asti) (tosin kaveri itse sammui ensin ja oksensi sänkyynsä, että en ollut ainoa nolo). Lauloin karmealla äänellä jotain PMMP:tä. Kirjottelin tyhmiä juttuja Facebookissa. Ihan perushommia.

Marla

Kahdeksannalla luokalla, 14 vuotiaana kun join ensimmäisen kerran kirmasin lumihangessa poliisia karkuun ties kuinka monen tuhannen promillen humalassa, lopulta tulin poliisin kyydissä kotiin 14 km , oksensin sinne poliisiautoon, kotiin tullessa absolutisti-isä oli helvetin pettynyt ja ainut mitä sanoin sille ''anteeks isä, kun mä tänään päivällä hukkasin ne mun hammasraudatkin (muovisen kitalakituen) ! Oon mä huono tytär.''

ainiin ja 17 v synttäreillä oksensin olohuoneen ikkunasta alas kun naapuri tuli kotiin <3

JigglyPuff

mun yks kaveripoika sammu keske juhlien nii sen kämppis päätti tehä "kivan" jäynän ja leikkiä hieman tatuointikoneella. ko kaveri heräs aamulla, oli sen käsivarressa isoilla kirjaimilla tatuoitu kämppiksen koko nimi ja sydän peräsä! kaveria _hieman_ vitutti ja uhkaili veitselläki, krapulaki vielä :D en kyllä ihmettele, sen kämppis on oikiasti paskanaama

Merilyn

hahah hauskoja juttuja täällä, just tuommoista perus kännisekoilua :D

Itse olin eilen ottamassa vähän, ja hävettää vähän kun annoin erään vanhan koulukaverini saattaa mut baarista kotiovelle, mutta en päästänyt sisään kuitenkaan. Tosin tein jo selväksi, että oon itekseni menossa nukkumaan, mutta nyt kyllä nolottaa kun annoin sen kuitenkin kävellä n. 1km baarista vaan saattaakseen mua, ite asuu aivan toisessa suunnassa. Ja ylipäätänsä hävettää että olin edes sellaisen tyypin kanssa tekemisissä enkä sanonut suoraan, että ei kiinnosta :roll: No onneksi se oli ihan harmiton tyyppi.
Niin ja hävettää myös, että koska menin kaverini kanssa baariin, jätin sen välillä melkein kokonaan yksin ja juttelin vain muiden kanssa, en normaalisti tuommoista tee! toivottavasti kaveri ei suuttunut mulle.

Niin ja kun tulin kotiin(onneksi yksin) niin aloin syömään olohuoneen sohvalla, ja heräsin siitä sitten aamuseitsemältä istuma-asennossa, mutta onneksi olin yksin :lol:

zinella

Nukuin kaverin vanhempieni sängyssä sit menin sohvalle heräsin puol 5 aamul lähin himaa kuljin sukkasilteen meikit naamas ja oli iha valosaa :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat