Miten lähestyä naapurin"poikaa"!? - Deittailu ja yöelämä

bellie

Niin, otsikossa se jo lukeekin... Eli, muutaman sadan metrin päähän kodistani muutti syksyllä uusi asukas. Kuljen päivittäin hänen talonsa ohi koiran kanssa lenkillä ja nyt viime aikoina tämä henkilö on "sattunut" samaan aikaan hakemaan postia, kun olen alkanut olla siinä kohdalla. Muutamalla kerralla hän on vain hymyillyt, parisen viikkoa sitten moikkasi. Ja viikko taaksepäin pysähtyi jo juttelemaan, lyhykäisesti tosin juteltiin mutta kuitenkin.

Nyt ei sitten olla törmäilty, enkä tiedä kannattaisiko minun itse lähestyä tätä henkilöä jotenkin ja jos kannattaa niin miten!? :? Ikää mulla on 20 vuotta, enkä ole kunnolla seurustellut vielä kertaakaan, joten vinkkejä kaivataan, sillä oon nyt vasta itsekin huomioinut tämän henkilön ja kiinnostais tutustua paremmin.. :wink:

Lisäys vielä... Kahvillekaan en oikeastaan voi häntä kotiini pyytää, sillä asun vanhempieni luona ja minulla on myös pari nuorempaa sisarusta... Eli meillä on aina joku muu itseni lisäksi kotona. :|

Kommentit (15)

bellie

Joo, tuota vois kyllä harkita... :) Oiskohan ihan typerää, jos laittais jonku kirjeen postilaatikkoon? Argh, ärsyttää ku en oikein tiiä että uskallanko... :oops:

Piperr

Älä turhaan ujostele. Seuraavan kerran kun satutte siihen postilaatikolle samaan aikaan, niin kysäise onko hänellä kiire, et jos hän ehtisi lähteä pikku kävelylle teidän kanssa. Jotta sua ei jännittäis liikaa, niin ajattele sitä niin, että se on pelkkä kävelylenkki - ei treffit ;)

Marie1

heh, mulla on vähän sama homma naapurin"pojan" kanssa.. asuu tossa muutaman kymmenen metrin pääässä, ja tuntuu että se on aikamoinen kotirotta kuten minäkin kun en sitä useinkaan näe. :D mulla on vaan juttu toisinpäin, että hänellä löytyy koira ja itse taas olen allerginen...

noh mutta, suosittelen kans jos hän siihen paikalle sattuu samaan aikaan kuin sinä niin kysyt vaan huolettomasti mahtaisko hän haluta sun mukaan sitä koiraa kävelyttämään. :wink:

cryo

Heh, uskokaa pois. Toki en voi puhua kaikkien sukupuoltani edustavien suulla mutta itse ainakin olisin enemmän kuin otettu jos joku naispuolinen tulisi juttelemaan "siinä tarkoituksessa." Toki liian päällekäyvä ei kannata olla ettei poikaparka säikähdä, mutta selkeä ja asiallinen vihjaus siitä että haluaisi ehkäpä lähempääkin tuttavuutta, se saisi kyl ainakin itellä pään vähäksi aikaa sekaisin jos vaan yhtään itsellä kiinnostusta löytyy. Ja vaikkei olisikaan niin itse arvostaisin yhteydenottoa silti vaikka saisinkin samantien sanoa takaisin että kemiamme eivät kohtaa.

Tiedän. Kyllä teitä neitojakin on hankala lähestyä. Saa olla aika vetävä mimmi että itse saisin rohkeutta niin paljon että uskaltaisin mennä tekemään minkäänlaista tuttavuutta :oops:

Bruni
cryo
Heh, uskokaa pois. Toki en voi puhua kaikkien sukupuoltani edustavien suulla mutta itse ainakin olisin enemmän kuin otettu jos joku naispuolinen tulisi juttelemaan "siinä tarkoituksessa."

Amen. Ei tuossa tilanteessa ole enää mitään pelättävää. Kaveri on selkeästi antanut merkkejä. Kirjeideasi kuulostaa mun mielestä todella hyvältä. Ainoa miinus siinä on, että se saattaa tehdä tulevista juttutuokioista tai treffeistä astetta hermostuneisempia kuin molemmat tietävät missä mennään.

Olen paininut samanlaisten ongelmien kanssa, ja voin vain todeta ettei sillä yhteydenottotavalla loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Koiraa kävelyttämään tai kirje, ihan miten sulta itestäsi tuntuu.

Marla

Joo hei !

Samoissa kerrostaloissa kun mä asuu semmonen H_O_T nuorimies ja hänen ja mun koirat on tehneet jo tuttavuutta ja niistä on tullut aika hyvätkin ystävät. Pitkään oon katellut tätä miestä ja pari päivää sitten käveltiin pieni pätkä tuolla yhdessä koirien kanssa aaah. Ja tänään se moikkas mua autostaan kun meni ohi :) Ei olla kuitenkaan esittäydytty toisillemme eli en tiedä sen nimeä :(

mutta mysteeri... onko hän sinkku vai ei ?
Nää on aika isokokoisia kämppiä. Miksi se asuisi yksin näin isossa asunnossa, ei se kuitenkaan niin rikkaalta näytä. Tosin, en ikinä ole nähnyt kenenkään naisen taluttavan sitä sen koiraa tai sitä kenenkään naisen kanssa tai autolla ajamassa mikään misukka kyydissä. Mielipiteitä miehen sinkkuudesta ja seuraavasta askeleestani ! :P

Bruni
Marla
Mielipiteitä miehen sinkkuudesta ja seuraavasta askeleestani ! :P

Hmm, mutta jos säkin asut siellä yksin isossa kämpässä, niin kai kaverikin on siihen kykenevä? Vaikea tehdä mitään kunnon johtopäätöksiä, mutta sen takia kannattaakin ottaa selvä. Sun seuraava askel on harvinaisen yksinkertainen: esittäydy. Koirat ovat jo tutustuneet, joten on hyvä tilaisuus vain ojentaa käsi ja sanoa moi. Sen jälkeen ei tarvitse kuin pysyä avoimena, jutella koirista ja elämästä ja tulet kyllä pian saamaan selville kaiken tarvittavan.

Marla

Haha, totta ! Pelottaa vaan heittää itsensä taas tilanteeseen josta itsestään voi tehdä täyden idiootin. Mutta sitähän elämä on. Kiitos, olet ihan oikeassa. Eli esittäydyn..... 8)

Bruni

Joo, se on kyllä tosi pelottava tilanne. Itse koitan aina vain miettiä pahimman mahdollisen tilanteen, eikä se koskaan ole pientä vaivautuneisuutta vakavampi (joka loppupeleissä ei ole mitään, kaikkihan me sen olemme kokeneet). Sitäpaitsi olen huomannut sellaisen seikan, että aloitteen tekeminen on kuin mikä tahansa taito, se kehittyy harjoittelun myötä. Seuraavalla kerralla se on taas vähän helpompaa.

Kerrothan sitten tänne miten edistyt, melkein jännittää jo sun puolesta :)

Marla

AHHAHAHAH ! No enpä paljon tänään itseäni kehdannut esitellä tapahtuneen jälkeen :

Olin lähdössä rannalle kaverin kanssa, mulla oli bikinit ja semmonen tunika siinä päällä kun oli todella kuuma päivä. Päätin kuitenkin viedä koiraani ensin lenkille. Lähdin pihalle ja huomasin kadulle päästyäni horisontissa tämän naapurin kollin lähestyvän kaukaa koiransa kanssa. Kohensin ryhtiä ja hymisin tyytyväisenä että ah tässäpä nyt tilaisuuteni oon oikein nättinäkin ja on tällainen hyvä päivä.

No. Mies tulee kohdalle, hymyilee ja moikkaa ja koirat siinä temmeltää keskenään. Se sen koira on sellainen pieni hauska snautseri. (Tässä vaiheessa tieto että mulla on tosi paha koivuallergia jonka takia mun nenä vuotaa !) Se koira teki jotain tosi sympaattista ja hauskaa, jonkun nopean liikkeen tai ilmeen jolle tyrskähdin nauramaan, jolloin mun nenästä RYSÄHTI SELLAINEN VETINEN RÄKÄ <3 Pyyhkäisin sen äkkiä kädessäolevalla nenäliinalla pois ja lehahdin varmaan ihan tulipunaiseksi ja lähdin hiipimään siitä pois kuiskimalla jotain ''no , nähdään taas..'' Toivottavasti se EI HUOMANNUT......

EIiiii, VAIN MUN ELÄMÄ VOI OLLA TÄTÄ ! :D :lol: se varmaan aattelee mua sinä ''NAAPURIN RÄKÄ-TYTTÖNÄ''

ei helvetti. Siinä meni mun tsänssit.

Bruni

Voi ei :D Nojoo, mutta eihän se maailma tohon kaadu. Kukaan tollasia muistele, ja jos muistelee niin hauska tarinahan toi on naureskella sit joskus tulevaisuudessa yhdessä. Et luovuta!

TaskuMyy
Bruni
Voi ei :D Nojoo, mutta eihän se maailma tohon kaadu. Kukaan tollasia muistele, ja jos muistelee niin hauska tarinahan toi on naureskella sit joskus tulevaisuudessa yhdessä. Et luovuta!

Komppailen..

shazzer
TaskuMyy
Bruni

Komppailen..

Ja minäkin.
Tuskin se huomasi :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat