Baarissa vientiä, muualla ei - Deittailu ja yöelämä

Vanamo

Oletko ajatellut, että saatat olla "liian" hyvännäköinen? Monet miehet pelkäävät kauheasti pakkeja, eivätkä siksi uskalla lähestyä liian nättejä naisia. Baarissa taas muutaman kaljan jälkeen nöyryytys ei tunnukaan enää niin pelottavalta ajatukselta ja siksi he lähestyvät helpommin.

Muutenkin, miksi et itse mene iskemään miehiä? Miksi odotat vaan että he lähestyvät sinua? Ole nopeampi ja hyökkää ensin :wink:

Tämä on siis yksi mahdollisuus. En tiedä onko tämä totta sinun tapauksessasi. En tiedä miltä näytät:lol:

Kommentit (4)

Merilyn

no toi nyt on varmaan aika yleistä! Harvemmin varsinkaan suomessa kukaan uskaltaa selvinpäin täysin tuntematonta ihmistä mennä iskemään.. varsinkaan keskellä päivää.. :roll:

Ootko miettiny myös onko tällä sun kaverillas sitten baarireissujenne ulkopuolella paljon esim. miespuolisia ystäviä/kavereita jotka hänestä mahdollisesti kiinnostuvat, tai sitten näiden miespuolisten kavereiden kaverit?
Itse ainakin olen huomannut, että ne joilla on paljon miespuolisia kavereita, ovat myös suosittuja muutenkin miesten keskuudessa. Eli on vain helpompaa ja luonnollisempaa tutustua kirkkaassa päivän valossa miehiin, jos on joku 'välikäsi' eli esim. juuri kaveripoika. Tai sitten joku harrastus! Itselläni on eräs ystävä, joka harrastaa skeittaamista ja yllätys yllätys hän sitä kautta on tutustunut myös saman lajin miehiin..

Naomi

Missä tahansa baarissa ikinä kuljenkin, niin aina saan olla hätistelemässä miehiä ympäriltäni. Olen tanssiryhmässä, joten osaan tanssia loistavasti tanssilattiallakin ja koko aika joku on kuiskuttelemassa korvaan, että saisko tarjota drinkin,lähettäiskö jatkoille tms. Ja koko aika saan kuulla kavereiltani, että: "Toi mies tuijottaa sua","Toi mun yks kaverin kaveri on aika kiinnostunut susta"

mutta, iso MUTTA

Näin real life, kun olen selvinpäin, niin kukaan ei pahemmin edes vilkaise suuntaani. Tai no en mä mikään harmaa hiiri ole,pukeutua osaan, mutta ei kukaan ole ikinä kiinnostunut musta silleen, että olis leffaan pyytänyt tai mitään. En ole ikinä edes ollut treffeillä(ikää siis 19). Hassua tässä on se, että toinen kaverini taas jolla on hirveästi vientiä baarin ulkopuolella, niin baarissa kuulemma kukaan ei hänelle tule juttelemaan tai mitään.

Ja minä vain haluaisin tanssia,tanssia,tanssia ja pitää hauskaa baarissa. En ehkä miehiä etsiä, vaikka flirttailenkin paljon.

Nyt joku ulkopuolinen voisi kertoa miksi näin on? Kaikki kiinnostuvat vain känni-minusta. Tai oikeastaan minun ei tarvitse edes olla kännissä... selvinpäin baarissa sama juttu.

nele

Baarissa on yksinkertaisesti helpompaa lahestya toista. Todella paljon helpompaa.
Mutta oletko huomannut esimerkiksi kaytoksessasi eroja baarissa ja baarien ulkopuolella? Baarissa kun ihmiset tuppaa (varsinkin muutaman drinksun jalkeen) olla iloisia ja avoimia ja taten helposti lahestyttavia. Kaupungilla ja arjessa moni ihminen kieltamatta kulkee perusilme naamallansa ja heita on vaikeampi lahestya.
Itse huomaan eron paivissa kun olen todella happy happy ja paivissa kun kaikki on vain OK. Kun hymyilen ja olen iloinen, miehet tulevat iskemaan vaikka kauppajonossa. Kun taas en kiinnita huomiota ulkomaailmaan, minua lahestytaan harvemmin.

Naomi

Kieltämättä olen avoin,itsevarma minä kun astun baarin ovesta sisään. En tarvitse siihen drinksuja, minulle riittää kun kuulen musiikin, niin se virtaa jo lävitseni ja olen yksi happy face koko illan:D

Olisi vain hienoa osata tuo taito ihan tuolla harmaassa talvisäässäkin, niin voisi joskus alkaa haaveilla siitä ihan ensimmäisestä poikaystävästä.

Silti ärsyttävää...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat