Väärinkäsitys/kö..? - Deittailu ja yöelämä

DamDiDam

Hmm... Nyt tahtoisin muiden mielipiteitä, ku oma pää ei enää pysty käsittelemää näitä juttuja järkevästi...?!
Siis.. Viime viikolla eräs miekkonen alkoi jutella galleriassa ja sitte myöhemmin viikolla mesessä.. Juttuja riitti puolin ja toisin ja molemmat tykkäs.. Sitte se kysy, että sopiskos joku ilta nähdä.. No mä tietysti hämmästelin näin "nopeeta toimintaa" ja kerroin että ainakaan kyseisenä iltana ei sovi, mut katellaan myöhemmin viikolla.. Edellee juttuja riitti ja sitte tää miekkonen pyys mun numeroa, no mä annoin pienen pohdiskelun jälkee.. Sen jälkeen sitte sain muutaman puhelun ja viestejäki tipahteli :) Sitte loppu viikolla nähtii yhtenä ilta TODELLA pikaseen (ja siinä se sitte tais ollaki..!? :shock: ) sen jälkeen miekkosesta ei ole kuulunu oikeestaan YHTÄÄN mitään........ Jotain se on mesessä jutellu, mut todella vähän aikasempaan verrattuna... Niin ja, ymmärsin että meidän piti sunnuntaina vielä nähdä ennenkun se lähtee takaisin kotiin (miekkonen siis on asunut samalla paikkakunnalla ennen mutta muuttanut pois jossain vaiheessa.. ja itseasiassa sen piti lähteä jo sunnuntaina mutta sano että voi jäädä vielä päiväksi jos nähdään... mutta eipä nähty?!?!! :? )
En siis yhtään tiedä mikä tää homma on? Oliko mun näkeminen sitte jotenki niin pettymys miekkoselle vai mikä ihme??! en ymmärrä, ja kuitenki vielä sunnuntai-iltana mesessä juteltiin... Taisin kuvitella liikoja..?

Kommentit (5)

Tapsu

Rohkeasti härkää sarvista ja kysyt siltä äijältä että mikä on, menikö pupu pöksyyn vai tuliko kiireitä.
Kenenkään muun on paha ees kuvitella mitä mahollisesti on miehen päässä tapahtunu. Kysymällä asia selviää :wink:
Sit jos saat epäselvää palautetta voit tulla tänne vielä jatkamaan juttua jos haluat sitten mielipiteitä :)

Pennsylvania

Mä tulkkaisin kyllä äkkiseltään, että näytit eriltä kuin galleriakuvissasi (niinkuin tietysti valtaosa ihmisistä), ja mies tykkäsi enemmän kuvaversiosta.

Nyytikki

Voihan sitä kysyä ihan suoraankin, niin asiat parhaiten selviävät :) Aina vaan nettimaailmassa saadut mielikuvat eivät täsmää ja henkilökemiat eivät irl natsaakaan, ei siinä välttämättä ollut kyse ulkonäöstäsi, ehkä vaan ihan siitä, että ette hänen mielestään sopineet yhteen. Tai ehkä hän hämmentyi- me voimme vaan veikkailla. Kysy!

DamDiDam

Niin aivan, ei kyllä voi tietää mitä toinen ajattelee kun ei kysy :) mutta silti ihmetyttää että miks vielä seuraavana iltana ku oltiin nähty, soitti, laitto viestiä ja mesessä jutteli... :shock: En ymmärrä...? mutta täytyy asiaa miekkoselta kysästä, mutta ennen sitä joudun kyllä hieman rohkeutta keräämään... :)

@leXi

Ehkäpä siksi se oli vielä yhteyksissä, ettei nimenomaan halunnut antaa sitä vaikutelmaa, että mielenkiinto olisi lopahtanut heti näkemisen yhteydessä. Kyllä itsekin veikkaan näillä vajavaisilla tiedoilla, että syy oli mielikuvan ja todellisuuden välisessä erossa... Mutta ei siitä sun kannata mieltäsi pahoittaa, näinhän ne asiat vain joskus menevät!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat