miten siirtyä parisuhteeseen/vakavoitua? - Deittailu ja yöelämä

Mimmu86

Olen sairaan lätkässä yhteen jäbään. Hän on hyvännäköinen ja suihteellisen hyväkäytöksinen jäbä, mutta ongelma on aika. Hänellä ei ole koskaan hirveesti aikaa minulle ja meidän yhteisille jutuille. Kamujen luona on ja hirveen sosiaalinen muuten. Soittelen välillä hänelle ja ehdotan tapaamista, mutta viimeistään paria tuntia aikasemmin hän peruu ja pahoittelee, ettei kerkeä näkemään. Suhteemme on aika alussa, joten tarvitsisin aikaa tutustua häneen kunnolla, Tiedän hänen olevan ihana jäbä, mutta tarvitsisin aikaa tutustua häneen. Hänen vanhat tuttavuudet vaan vievät hänen aikaansa. Seurustelu on muuten tutustumista ensimmäiset kuukaudet. Lisäksi minua pelottaa, koska emme virallisesti vielä seurustele tai deittaile, niin pelkään menettäväni hänet joillekin muille "kaveritytöilleen". Tiedän että hän rakastaa ja kunnioittaa minua. Sen vaistoaa, mutta miten voisin sanoa hänelle ystävällisesti, että kaipaan hänen aikaansa. Joskus hän saattaa soittaa keskellä yötä ja haluta jutella... Miten deittailuykkösestä siirtyä tapaamisiin 2 eli seurusteluun...?

Kommentit (5)

gomika

Jos olen kovasti ihastunut ja toinen haluaa viettää aikaa yhdessä, sitä aikaa silloin myös järjestän vaikka väkisin. Toiseksi, jos minulla on tapaaminen ihastuksen kanssa, sitä en peruisi syyllä "kun nyt ei ehdi". Olettaisin että tämä funktio toimii myös toisinpäin, eli ei vaikuta kovin innostuneelta tuo poika. Voin olla väärässäkin, mutta varo ettet jää sokeasti roikkumaan. Se viimeistään tappaa sen vähäisenkin mahdollisen ihastumisen.

SunLion

[color=red]muokkasin otsikkoa..mielestäni tämä aihe kuuluu deittailuun.[/color]

mun mielestä sun pitää istua alas jutteleen hänen kanssaan. Kysy kiinnostaisiko häntä parisuhde..kerro että haluaisit kovasti siirtyä hieman vakiintuneemmalle tasolle...kysy mitkä hänen ajatuksensa asiasta ovat.

aikaa löytyy kyllä, jos kiinnostusta on tarpeeksi.

Mimmu86

Hän on seurustellut vasta pari kertaa ja siitä on vuosia. Tämä jätkä vissiin pelkää situotumista ja seurustelua, ettei häneen sattuisi... Niin kuin vähän mäkin. Jäbällä olisi ollut aikaa eilen nähä, mutta peruin sen kun en kerennyt nähä. En tiedä loukkaantuko hän, kun en mäkään kerennyt nähä. En vaan jaksanut ainaista bänksien tekemistä ja sanoin, että pitää keretä bussiin... Sen jälkeen ei ole ollut viestejä kännyssä... Toivottavasti ei ole hirveän loukkaantunut mullekaan bänksien takia... t:mimuli

brazen
gomika
Jos olen kovasti ihastunut ja toinen haluaa viettää aikaa yhdessä, sitä aikaa silloin myös järjestän vaikka väkisin.

Näin minäkin olen ajatellut. Itsellä vähän sama tilanne ollut 5 kk, etten oikeen tiiä missä häiskän kanssa mennään. Eri paikkakunnilla asutaan ja nyt sit sanoin hälle, että haluisin keskustella naamatusten meijän väleistä, kun hän tulee käymään paikkakunnallani viikonloppuna. Ei osannut vielä varmaksi sanoa ehtiikö nähdä, mutta kyllä mä sen jonkinlaisena merkkinä otan, jos ei saa jostain tunteroista aikaa järkättyä...

Merilyn

Onkohan tää poika sittenkään ihan varma tunteistaan sua kohtaan? Koska ite olin ihan samanlainen jonkin aikaa ennenkuin erosin edellisestä poikaystävästäni! Siis tarkoitan, että minusta tuntui, että oli pakko tehdä tätä ja tuota, oli kiire vaikka minne ja hirvee stressi koulussa. Ja lisäksi näin kavereitani paljon niihin aikoihin.

Mutta nyt kun olen ihastunut uudestaan, huomaan, että voisin perua suunnilleen minkä menon hyvänsä, kunhan vain saisin nähdä hänet.
Eilenkin menin hangonkeksinä hymyillen tenttiin, johon en ollut lukenut ollenkaan sen vuoksi, että sain nähdä tätä poikaa. :D Eikä harmita vieläkään yhtään! Ihana vain, kun sai kiehnätä ihastuksen kainalossa, kyllä siinä tentit jää toisarvoisiksi.

Eli huomaan nyt, että tunteeni edellistä poikaystävääni kohtaan alkoivat jossain vaiheessa kuolla, mutta onneksi sitten päätimmekin yksissä tuumin erota. Kannattaa jutella oikeasti kunnolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat