Nettitreffeistä ensitreffeihin - Deittailu ja yöelämä

Mansikka_siideri

Olen hieman kokematon tämmöisistä nettitreffi jutuista ensimmäinen kerta kun on. Apuja vähän tarvitsisin seuraavaan. Voi olla naurettava juttu, mutta ei voi mitään. En vain tiedä mitä nyt pitäisi tehdä..

Laiton profiilini yhteen netissä olevaan treffit sivustoon ihan vain kokeilun vuoksi löytyykö sieltä mitään, profiiliini en siis laittanut kuvaani esille. Tutustuin siellä sivustolla yhteen mieheen ja hänellä oli kuva profiilissaan. Ajattelin tutustua häneen paremmin, joten kirjoittelimme aluksi vain siellä viestejä (hän aloitti viestittelyn), pian vaihdoimme meseen. Mesessä huomasin hänen olevan välillä hieman pervo esim. kyseli kysymyksiä kuppikoosta alusvaatteisiin (kertoi jälkeenpäin niiden olevan vain huumoria), mutta kyllä myös ihan asiallisiakin juttuja oli. Muutaman päivän kuluttua näytin kuvani hänelle. Myöhemmin huomasin, että aina kun hän aloitti keskustelun mesessä tai lähti pois hän käytti minusta rakas, kulta yms. nimiä ja laittoi sydämiä, koska on palavasti rakastunut minuun. Kertoi myös rakastavansa Yritin vähätellä sitä että hän muka olisi rakastunut (enemminkin on ihastunut), mutta kertoi että on JO ihastunut. Ja silloin hän meni todella hiljaiseksi, kuin yleensä hän oli puheliaampi kuin minä.

Sitten minä tein mielestäni “virheen” näin jälkeenpäin ajateltuna kun aloin höpöttämään tai sitten ns. manaamaan omasta ujoudestani hänelle yms. Hän oli kuulemma sen huomannut ja sanoi, että olen siitä huolimatta kuitenkin ihana, mutta vaikea lähestyä juuri ujouteni takia. On melkein menettänyt yöunensakin minun takiani. Minua olisi kiva kuulemma suudella.
Hän kertoi, että ennen hän vain heitti vitsillä kanssani, koska luuli minun olevan pelkkä pila tms, mutta ymmärsi myöhemmin että en ole.

Yhtäkkiä häneltä tuli “tunteenpurkauksia” haluaa oikeasti olla kanssani eikä vain alusvaatteiden ja kuppikoon takia, vain aidot asiat kiinnostaa, haluaa minut tyttöystäväkseen jne.. Siinä vaiheessa minulla tuli outo olo kuin olisi tullut tippa linssiin, mutta ei tullutkaan. :D
Yhtenä päivänä hän kysyi, jos vaihdettaisiin puhelinnumeroita (joka minulla ei ole salainen) mutta en halunnut vielä vaihtaa, koska olemme mielestäni vasta liian vähän aikaa tunteneet. Ja, että voisimme nähdä mutta minulla oli silloin muuta menoa. Väitti, että minulla on joku toinen ja kohtelen häntä kuin ilmaa kun en halua nähdä. Näin jälkeenpäin ajatellen tuli mieleen, että hän taisi loukkaantua, ainakin edes vähän ja ajatteli saavansa “pakit”. Kun aloimme juttelemaan mesessä niin silloin hänen nimimerkkiään ei löytynyt enää (taisi olla piilotettu) sieltä samasta treffisivustolta jossa oli, mutta nyt miehen profiili taas löytyy.

En tiedä lainkaan, tunnenko häntä kohtaan jotain, tiedä mitä tästä ajatella, ehkä voi olla sekin kun hän on paljon sanonut minulle pitävänsä/rakastavansa jne.
Kuitenkin, kun hän aloittaa keskustelun mesessä niin, joskus sydämeni lyö aivan älyttömästi vähän aikaa vain. Ajattelen/haaveilen häntä silloin, kun ei ole mitään tekemistä tai on muuten tylsää (hän myös ajatteli/haaveili minua sattumalta samana päivänä kuin minä häntä), En saa joskus unta ja ruoka joskus ei maistu.
Tämä mies on pyytänyt minua hänen kotiinsakin käymään, (ehdotti jopa seksiä [ja jäisin hänen luokseen yöksi] ensitreffeille sitten, kun ne tulevat :O) jos vain joskus nähdään ja haluaisi kovasti nähdä minut. Jotenkin olisi parempi jos hän tulisi minun paikkakunnalleni, mutta en taas tiedä minne minä hänet vien ja mitä tehdään jne..

Niin, onko tämä mies teidän mielestänne “tosissaan“, hakee itselleen oikeasti tyttöystävää vai haluaa vain jonkun naisen itselleen? Pitääkö yleensä ensitreffeillä harrastaa seksiä ja siitä alkaa sitten ns. seurustelu? Entä voiko suudella, halata, koskettaa yms. jo ensitreffeillä vai vasta myöhemmillä? Entä aluksi, kun näkee toisen mitä kannattaa silloin tehdä halata, kädellä..? Kuinka nopeasti on hyvä tavata toinen, kun kuvat on näytetty? Kumman olisi parempi maksaa, se henkilö jonka paikkakunnalle menee vai miten? Mitkä ovat hyviä treffipaikkoja ensitreffeille? Jne. Jne. Anteeksi, kun tuli liian pitkä, toivottavasti joku osaisi edes auttaa.

P.S. Otsikkoa voisi muokata vähän paremmaksi, jos sen pystyy..

Kommentit (4)

shazzer

Kyseessä ei ainakaan ole mikään kovin kypsän oloinen mies.
Saanko tiedustella teidän ikää? Ja jotenkin tuossa sain sen kuvan että mies painostaa liikaa. Ja huh en itse jaksaisi kuunnella tuota että jos ei anna puhelinnumeroa niin aletaan syyttämään että on toinen jne.

Varietease

Mulla soisi tossa tilanteessa hälytyskellot, ja lujaa. [size=9] Toisaaltahan mä voin olla myös katkera, koska ei kukaan muhun palavasti rakastu parin mesekeskustelun jälkeen. :lol: [/size] Päädyittekö sitten treffeille?

Mansikka_siideri

shazzer: Saanko tiedustella teidän ikää?
En viitsi kertoa meidän todellista ikää, mutta sanotaan että molemmat ollaan 20 hujakoilla.

Varietease: Päädyittekö sitten treffeille?
Ei olla vielä edes tavattu toisiamme, asutaan eri paikkakunnilla. :D
Molemmat ovat kyllä nähneet toistensa kuvat. Hän on moneen kertaan kysellyt milloin tavattaisiin jne.

Hän on kertonut vähän uskomattomia asioitakin elämästään, joita en olisi heti uskonut todeksi.. :O
Tiedä sitten onko edes oikeasti tosiasioita...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat