Kuinka kauan kannattaa odottaa? - Deittailu ja yöelämä

maariaaa

Pyysin tässä viime viikolla erästä poikaa ulos kanssani. Hän vastasi myöntävästi, mutta sanoi että nyt ei ole kovin hyvä hetki. Hänellä menee kuulemma huonosti ja haluu että sitten kun lähtee mun kanssa ulos, hetki olisi oikea ja parempi. Kysyin häneltä vielä että eihän tämä ollut vain tekosyy, ettei tarvitsisi sanoa suoraan sitä että ei halua, mutta vannotti että ei ole. Hän on kyllä ollut koko kaveruutemme ajan sen oloinen ettei hänellä ehkä ole kaikki asiat ihan kunnossa, esim. perheongelmia varmaan. Joten sovimme hänen sanovan mulle sitten kun on parempi hetki... Tiedän että tuo kuulostaa kovin vahvasti tekosyyltä, mutta kun luotan häneen oikeasti ja uskon että hänellä on oikeasti jotain pielessä, niin suljen sen feidaamisen mahdollisuuden nyt pois.

Kauanko siis teidän mielestänne kannattaa odottaa? Jos poika ei itse ota puheeksi kesään mennessä asiaa, niin onko liian tyrkkyä joskus toukokuun lopulla-kesäkuun alussa tiedustella varovaisesti että mtiten olisi?

Kommentit (1)

minni-
maariaaa
Kauanko siis teidän mielestänne kannattaa odottaa? Jos poika ei itse ota puheeksi kesään mennessä asiaa, niin onko liian tyrkkyä joskus toukokuun lopulla-kesäkuun alussa tiedustella varovaisesti että mtiten olisi?

ei minun mielestä ole liian tyrkkyä kesän alussa kysellä. varsinkin jos teet sen varovaisesti, ja kerrot ettet tosiaankaan loukkaannu jos aika ei vielä sillon ole sopiva. mutta kyllä minun mielestä sillon voit ihan hyvin kysyä, onhan siihen mennessä kulunut aikaakin jo melkeen pari kuukautta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat