Miten isketään pizzerian työntekijä? - Deittailu ja yöelämä

Doggy

Hei ihanat cosmonaiset!

Auttakaa mua tällaisessa ongelmassa: olen jo pidemmän aikaa ollut ihastunut erään pizzerian työntekijään, ja olen käynyt paikassa pari kertaa syömässä, naisseurassa tietenkin, ja pientä silmäpeliä on ollut. Mieleni tekisi kovasti päästä enemmänkin tekemisiin kyseisen miehen kanssa, mutta kysymys kuuluukin, että miten lähestyä häntä tällaisessa tilanteessa? Onko kellään kokemuksia, miten mies voidaan iskeä tämän työpaikalta? Kiitos, kiitos.

Kommentit (12)

Afrodite_89

Tää nyt ei ehkä ihan ole vastaus sun kysymykseen, mutta on nyt ihan pakko mainita tästä; kaverini kertoi että tietää yhden naisen joka asuu kebab-pizzerian yläkerrassa ja hän saa syödä siellä niin usein ja paljon kun haluaa. Vastapalveluksena kebab-miehet saa käydä vierailulla hänen sängyssään, ja nainen maksaa siinä sitten pizzansa takasin :lol:

..mutta toivottavasti saat nyt ihan niitä kunnollisiakin neuvoja niin saat vallotettua sen miehen itellesi, onnea koitokseen :wink:

xaz

Jos et kehtaa heittää päin naamaa suoraa ehdotusta vaikkapa treffeistä, niin jos voit olla varma et hän käy putsaamassa teidän pöydän niin jätä sille sinne joku lappunen ;) Tai vaikka se oiski paikka missä pitää ite kuskata likaiset lautasensa jonnekki, niin kyllä kai sen nyt aika helpolla huomaa et sinne pöytään on jätetty paperilappunen.

:roll:

en tiiä..

Arcanithel

Hyvä idea, mutta viitsiiköhän sitä ihan oikeasti alkaa siinä tilanteessa numeroaankin rustaamaan siihen kuittiin, jos takana odottelee seuraava jo vuoroaan. Ja yleensähän se kassan toisella puolella oleva katsoo, kun asiakas pistää puumerkkinsä kuittiin.
Itse kokeilisin sitä, että kirjottaisin valmiiksi etunimeni ja puhelinnumeroni pienelle paperilapulle ja sijoittaisin sen lompakossani niin, että kun käteisellä maksan, lappunen olisi seteleiden päällä niin että mieskin sen varmasti huomaisi. Teksti voisi olla kirjoitettu vaikkapa punaisella värillä, jotta varmasti pistäisi silmään. Loppuun hyvin kaunis hymy. :wink:

Tämä on toki vain minun ehdotukseni :D

xaz

^ melekosen hyvä :wink:

paha meikällä ku aattelin ekana kahta pizza-mestaa mitä täällä on, ja ne molemmat tosinki vähä hiljasia paikkoja yleensä :lol: et niissä vois toimia se lapun jättäminen pöytään, mut ei varmaankaan missään vilkkaammissa paikoissa :lol:

Lukretia

"kaverini kertoi että tietää yhden naisen joka asuu kebab-pizzerian yläkerrassa ja hän saa syödä siellä niin usein ja paljon kun haluaa. Vastapalveluksena kebab-miehet saa käydä vierailulla hänen sängyssään, ja nainen maksaa siinä sitten pizzansa takasin "

Yökk!! :shock:

olematon

Mulle tuli vaan ekana mieleen, että mä en todellakaan haluis iskeä näitä "osta taalta huva pizza" äijiä, jotka jo muutenki käy baareissa hinkkaamassa itteään kaikkiin... :roll: MUTTA kaikki ei oo onneks samanlaisia ku nää mitä mulle tuli ekana mieleen. :D

olematon
xaz
ot, mut täällä päin ne mainostaa 'herkuttele meillä'
enkä oo ainaa kuka on sitä hieman kaksimielisesti nauranut :lol:

Mä en aluksi tajunnu tota, mut sit ku sanoin sen ääneen niin :lol:

xaz
olematon
xaz
ot, mut täällä päin ne mainostaa 'herkuttele meillä'
enkä oo ainaa kuka on sitä hieman kaksimielisesti nauranut :lol:

Mä en aluksi tajunnu tota, mut sit ku sanoin sen ääneen niin :lol:

:lol: sitä on kyllä naureskeltu :D
ja he on myös sen sortin innokkaita miekkosia et heitä ei kans paljoo tarvis voidella niin ovat jo kovinki innokkaina :lol:

Tiny_

Kysy suoraan että lähtiskö se kahville joku päivä :D Minulta kysyttiin niin.. Eräs nuori ihan komea mies kysäisi. Olen siis töissä eräässä kahvilassa. Olisin toki lähtenyt mutta varattu kun olen niin.. Änkytin vaan siinä sitten että "en tiedä." :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat