Elämää Hervannassa? - Deittailu ja yöelämä

Nette*

Ok...no kiva tietää, että hervannassakin tekemistä piisaa..Itse kanssa pikkukaupungista kotoisin..Toivottavasti hervanta tulee nopeasti tutuksi ja pääsisi tekemään uusia tuttavuuksia.. :D

Kommentit (2)

Nette*

Elikkäs, olen juuri muuttamassa hervantaan ja tahtoisin tietää mitä paikkoja (baareja ym) kannattaisi kiertää jos ei aina jaksa lähteä keskustaan seikkailemaan...ja millainen hervanta näin yleensäkin on asuinpaikkana?

enkelin

hervanta on oikein kiva paikka asua. jos asuu lähellä hervannan keskustaa, on kaikki lähellä. kaupoista ei ole pulaa, tosin vaateostoksille halajava joutuu yleensä suuntaamaan sit ihan tren keskustaan asti. mutta se hoituu kätevästi bussilla, ja niitä meneekin hervannan ja keskustan välillä useita.
baareista mulla ei ole mitään erityistä sanottavaa, itse harvoin harrastan hervannan baareja. iltaa voi istuskella vaikka kultaisessa apinassa, varjobaarissa tai sitten huumassa, joka on samalla meidän ainoa yökerho! huumassa on meno kovimmillaan aina kun siellä on teekkaribileitä, muuten siellä on suht kuollutta.
itse olen sopeutunut hervantaan oikein hyvin. itse olen kotoisin n. 8000 asukkaan pikkukylästä, joten hervantahan tuntui oikein bigcityltä! ja jos lenkille haluaa, suolijärven maastot ovat lähellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat