Flirttailu & pakitus - Deittailu ja yöelämä

marineca

mitä mies ajattelee, jos ensin flirttailee sen kanssa, mutta sitten ei suostukaan mihinkään muuhun enään? Oon aika epävarma omista flirttitaidoistani, ja niitä olis kiva joskus treenata vaikka baarissa, mutta sitten alkaa aina epäilyttämään et mitä käy jos mies lämpeneekin flirtille, kun en kumminkaan halua alkaa seurustelemaan, enkä harrastaa irtoseksiäkään. Voiko siis flirttailla ihan vaan flirttailemisen ilosta vai onko se tyhmää vaikeuksien hakemista?

Kommentit (6)

Msuh

Näen tässä pienen ristiriidan... Jos alat flirttailla kivalta vaikuttavan miekkosen kanssa, mikset sitten voisi tutustua häneen ja mahdollisesti alkaa seurustellakin pelkän "treenaamisen" sijaan :P

nele

Flirttailu on helppo ymmärtää väärin. Itse olen joutunut useasti pulaan kun mies on ymmärtänyt hymyni ja katseeni väärin. Toisinaan kyllä flirttailen, mutta välillä olen vain ystävällinen ja vastaan hymyihin joita saan. Yksi asia, mikä on myös helppo miesten ymmärtää väärin, on se että suostuu hitaisiin.
Miksi en saisi tanssia hitaita tanssimisen ilosta? En sano, että kaikki ymmärtää väärin, ei todellakaan. Ihanan fiksuja miehiä on liikenteessä useita, mutta toisinaan olen saanut miehen kimppuuni loppuillaksi. Ja muutama miespuolinen kaverini on sanonut, että jos nainen suostuu tanssimaan hitaita, se on miesten mielestä jo puolivoittoa ja kiinnostuksen merkki. Että kaikenlaista...

Sinä SAAT flirttailla siitä syystä että se on hauskaa! Se ei ole lupaus mistään. Toki ei kannata ihmetellä, jos mies sen jälkeen tulee juttelemaan. Tulkoot ja ole silloin ystävällinen ja vaihda edes pari sanaa. Mikäli miehen kanssa ei juttu luista, niin ei voi mitään. Sitten voit vaivihkaa ja hienovaraisesti lähteä pois tilanteesta mikäli mies ei itse tajua, että teillä ei synkkaa.
Johonkin on tietenkin vedettävä raja. Jos flirttailet todella rohkeasti, on parasta ymmärtää tekojensa seuraukset. Silloin ei todellakaan ole kohteliasta torjua miestä tylysti. Mutta kuten kirjoitin, lupaus se ei ole silloinkaan mistään.

Muista myös, että baari ei ole ainoa (vaikkakin on helpoin) paikka missä voi flirttailla tai vain vaihtaa ystävällisiä hymyjä. Mikään ei pelasta päivää paremmin kun vastaantulevan ihmisen flirttaileva hymy!
Ja P.S. sitä voi tehdä jopa samaa sukupuolta olevan kanssa vaikka täysin hetero olisikin :)

Sen kuin harjoittelemaan!

juupajoopa
marineca
mitä mies ajattelee, jos ensin flirttailee sen kanssa, mutta sitten ei suostukaan mihinkään muuhun enään? ...Voiko siis flirttailla ihan vaan flirttailemisen ilosta vai onko se tyhmää vaikeuksien hakemista?

Mitä itselleni on tullut mieleen: antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa :) Eihän se rikollista ole vaan hauskaa hubaa.
Ja olen myös itse tehnyt sitä samaa ja joka kerta sitä on saanut katua. Yrittäppä siinä sitten selitellä, että ei mua nyt oikeesti kiinnosta vaikka sen vaikutelman saitkin. Pahimmalta tuntui, kun yksi nainen itkeä tihrusti että hän rakastaa minua :shock: Oltiin siis juteltu yms vasta muutama tunti. Tuli sitten vissiin shokkina ettei jokainen mies olekaan valmis hyppäämään sänkyyn jne jos nainen sitä haluaa.

Eli jos sille tielle lähtee niin seuraukset pitää kestää...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat