Montako miestä lähestyy teitä baari-illan aikana? - Deittailu ja yöelämä

fleur1

viimeksi 1 ja täysin selvänä. tänään näemme. :D

Sivut

Kommentit (86)

Osmopolitan

Kysyisin naispuolisilta, että kuinka monta miestä yleensä yrittää iskeä teitä kun olette baarissa? Ja kuinka suuri osa niistä on humalassa?

xaz

Eilen, pyöreä nolla.

Keskiarvoisesti se on varmaan jtn kaks tai kolme. Joinain iltoina tulee puhtaat nollat, mut joinain iltoina sit voi hyvinki tulla 5-6 :roll:

Selkeesti suurin osa on päissään, mut ei kaikki silti.

Ja toinen asia minkä oon laittanu huomiolle, niin puolet, ellei jopa yli puolet, niin ne lähentelee jo keski-ikää.

:o

enkelin

hmm riippuu todella paljon illasta ja yleisestä humalatilasta. eilen minua yritti lähestyä ehkä jopa 10 miestä, kaikki hirveässä humalassa täpötäydessä baarissa. yleensä määrä jää kuitenkin 0-2 kappaleeseen, nolla ei ole mikään harvinaisuus...

Puutarhis

Keskiarvo taisi sinkkuaikoina pyöriä 2-3 nurkilla eli hyvänä iltana jopa 5 kännistä yritystä ja huonona iltana ei yhtään.

Ihastuttavin yritys oli eräältä selvinpäin olleelta mieheltä... Itse olin vain niin kännissä, etten pystynyt lähtemään juttuun mukaan (toivottiin eri juttuja... minä parisuhdetta, hän ei :D )...

Varattuna varsinaiset iskuyritykset ovat vähentyneet. Taidan siis pääsääntöisesti olla mieheni seurassa. Kyllä mä silti toisinaan huomaan muidenkin miesten katselevan minua vähän pidempään :) .

Antigone

Haha.. Mulla on eniten vientiä homobaareissa. :D Oikeesti. En sitten tiedä mistä johtuu, mutta siellä mua saattaa lähestyä viisikin miestä yhden illan aikana..! Normaali "saldo" hetskubaareissa on semmonen 1-4, joskus ei kukaan, riippuu vähän missä käyn ja kenen kanssa.

Yummy

1-3 on sellanen keskiarvo.
Usein meidän porukkaan kiinnitetään huomiota ensin yhden todella hyvännäköisen kaverini takia. Kun tämä ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut, siirrytään seuraavaan.. Se, jos mikä on inhottavaa. Ja myöskin täällä, miehet on usein tosi vanhoja.

leeah

Harvemmin tulee käytyä, mutta aina löytyy vähintään yks.. Tiedän että saatan olla välillä hieman luotaantyöntävän oloinen tai näytän siltä ettei vois vähempää kiinnostaa, kukaan ei siis uskalla lähestyä muuten kuin ympäripäissään.. hahah seliseli :lol: Yleensä tyypit jotka uskaltaa lähestyä on tosi ällöjä..

sanae

Noh, itse kun olen lähinnä mitättömän näköinen seinäkukkanen niin ei tule kukaan koskaan iskemään. Muutaman kerran on keski-ikäiset/vanhemmat miehet yrittäneet ja kerran jopa tanssinut oman ikäiseni kanssa, mutta muuten se onkin sit siinä.

Daicy

Riippuu paljon ihan omasta itsestään, siitä missä on ja minkä luokittelee iskuyritykseksi. :)

Usein baarissa joku tulee danssaamaan ihan viereen ja ehdottelemaan, tutussa baarissa missä kaikki tuntee toisensa tätä tapahtuu harvemmin, mutta niillä clubeilla millä käy harvemmin, miehet iskee myös enemmän.
Melkeenpä joka ilta baarissa ainakin yksi tulee juttelemaan tai ehdottelemaan.

Uskoisin kuitenkin, että monet heistä ovat olleet kännissä, ja monilla on ollut mielessä vain yhden yön suhteita. Kavereitakin olen baarista saanut, joidenkin kanssa vieläkin ystäviä. :)

Kuten Yummy mainitsikin, meidänkin porukassa on pari hyvän näköistä ystävääni, joiden perässä varmaan suurin osa juttelijoista oikeasti on. Jos ei irtoa ni seuraava kehiin vaan. Tuo jos mikä kertoo siitä, että jätkälle kelpaa kuka tahansa petikaveriksi kun kaikki mahdollisuudet juostaan läpi.

Daicy
Puutarhis

Varattuna varsinaiset iskuyritykset ovat vähentyneet. Taidan siis pääsääntöisesti olla mieheni seurassa. Kyllä mä silti toisinaan huomaan muidenkin miesten katselevan minua vähän pidempään :) .

Miksi musta tuntuu juuri päinvastaiselta. :D Kun olin sinkku, ketään ei näkynyt mailla halmeilla ja nyt kun olen varattu tuntuu että aina löytyisi jonkun tasoista seuraa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat