Mielipiteitä mese-&tekstarisuhteesta - Deittailu ja yöelämä

shazzer

Mulla jonkin sortin "juttu" tuolla mesessä. Ollaan kyllä juteltu niin paljon että tunnetaan toisemme aika hyvin ja pari kertaa ollaan nähtykin. Ja mä oon oikeasti todella ujo, oli aika jännää nähdä livenä, mutta siinä ei auta kun ottaa itseä rohkeasti niskasta kiinni ja ajatella että hei oon tuntenu tän tyypin jo kuukausia :)
Ja tuo tulevaisuuden miettiminen voi muuten olla aika rasittavaa kun ei tiedä oikeastaan missä mennään ja kun ei millään saa kysytyksikään sitä :roll: Mutta pikkuhiljaa eteenpäin

Kommentit (2)

gollum

Koita nyt ees soittaa. Varmaan jännittää noin pitkän ajan jälkeen kun ootte vaan viesttellyt, mutta kerran se vaan kirpasee. :P On se jo aika että ihan juttelette, ei teiän tarvii pitkästi jutella mutta vähän ees. Ei kyllä Helsinki-Lahti väli oo mikään mahdoton matka ettei voisi tulla sua tapaamaan tai sä häntä. Miksi ette oo tavanneet paremmin vielä, onko jotain erityistä syytä? Pidättekö vain viikolla yhteyttä vai viikonloppuisin myös? Mutta soittele ihmeessä sille pojalle, niin saatte jutella :) Eiköhän sekin sitten ala sulle soittaa, kun vaan tulee ensimmäinen askel otettua. :)

elin4

Ongelma on selvitetty, joten muokkasin viestin pois [:

[color=red]Aloittaja on poistanut viestinsä mutta jätän keskustelun silti. Niinkun otsikko kertoo, täällä voi keskustella mese- ja tekstarisuhteista :) - JJEMMY[/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat