kuinka tulkita flirttailu? - Deittailu ja yöelämä

shalaa

kuten jo otsikosta voi päätellä niin vähä sama ongelma.

ollaan opittu tuntemaan joku reilu kuukausi sitten. laivalla ku tultiin kisareissulta, ja tyyppi päätti avautua mulle. alkoholillakin oli ehkä vähän osuutta asiaan (mutta vain vähän). :D mutta itse olin selvä.
no, nyt sitte aina ku ollaan nähty ja oltu samas paikas, niin tää tyyppi tulee juttelemaan. tai sitte tulee isompaan porukkaan (meillä on samaa kaveriporukkaa) ja jossain vaiheessa alkaa yleensä kettuilemaan ja väittelemään mun kanssa jostain. oikein todella haastaa, esim. sanoo jotain sellaista johon mun on PAKKO kommentoida, ja siitä se sitte lähtee aina. tai sitte mä sanon jotain johon se tarttuu. lisäksi mun tapa on, että kun mä haastan jonku niin katton SUORAAN silmiin. välillä tuntuu että se kääntää katseen pois, aiva niinku se ei uskaltaisi kattoa.. mutta en oo mitenkää varma. yks hyvä ihmistuntijakaverini sano että "se juttelee sulle aika paljo.." ja pian sen jälkeen että "musta te oisitte hyvä pari". hieman äkkinäistä, vaikka olin kyllä ittekkin käytöksen huomannu.

näen tätä kyseistä tyyppiä yhteisen harrastuksen parissa ja on musta ihan mukava. olis kiva tutustua paremminki. lähinnä vain häirittee, että onko sillä jotain muutakin ajatusta kuin tutustua kaverina.

ja voin myöntää, että mua kiinnostaa. kuitenkin tällä hetkellä suurimmaksi osaksi siksi, että haluan tietää mitä tää toinen ajattelee. jos sitä vaikka kiinnostaa. vitsi mikä tapa. :roll:

Kommentit (5)

shazzer

Lainaus:
ja toisaalta, jos hän olisi kiinnostunut minusta hän varmaankin olisi jo itse ehdottanut treffejä kanssani.
mitä mieltä te olette/millaisia kokemuksia teillä on?

Voi olla myös niin ettei tämä mies uskalla pyytää sinua treffeille. Tiedän pari tapausta, jotka eivät ole päällisin puolin edes mitenkään ujoja, eivät vaan uskalla pyytää treffeille.

angkeli

siis olette monestikkin jutelleet ja flirttailleet?tulee itselle sellainen kuva, että mies on muutenkin kiinnostunut kuin vaan huvittelumielessä. Sillä jos hänen mielessään on ollut vain huvittelu ei hän pitkään flirttailisi :) tää on sit mun mielipide :)

amalian

niin ihanaa kuin viaton flirttailu onkin, saattaa se silti aiheuttaa mieltäpainavaa hämmennystä. koska tietää flirtin olevan pelkkää flirttiä ja koska oikeaa kiinnostusta?
oon pitänyt silmäpeliä jo jonkun aikaa erään maata järisyttävän komean miehen kanssa ja ollaan juteltukin. tietojeni mukaan hän on vapaalla jalalla ja haluaisin kovasti tutustua tähän mieheen paremmin mutta pelkään hänen vain "pitävän hauskaa" kanssani. ja toisaalta, jos hän olisi kiinnostunut minusta hän varmaankin olisi jo itse ehdottanut treffejä kanssani.
mitä mieltä te olette/millaisia kokemuksia teillä on?

xaz
amalian
niin ihanaa kuin viaton flirttailu onkin, saattaa se silti aiheuttaa mieltäpainavaa hämmennystä. koska tietää flirtin olevan pelkkää flirttiä ja koska oikeaa kiinnostusta?
---pelkään hänen vain "pitävän hauskaa" kanssani. ja toisaalta, jos hän olisi kiinnostunut minusta hän varmaankin olisi jo itse ehdottanut treffejä kanssani.

no täähän oli ku melkein omia ajatuksiani!
Kertokaa nyt ihmeessä te joilla on enemmänki kokemusta.
Itelläin ku on just tollanen tilanne meneillään.

Eli, ihan siis sanallisesti ei olla jätkän kanssa flirttailtu, mutta kyllä niitä katseita lentelee senki edestä.
Ensimmäisenä päivänä koulussa, auditoriossa pistin merkille et jestas, sehän ihan julkeesti tsekkailee meikäläistä.
Ajattelin silti järkevästi et se nyt vaan oli mun vilkasta mielikuvitusta. No, myöhemmin ku oltiin päästy omaan luokkaan, se iski mulle silmää. Hämmennyin ihan täysin.
Seuraavana päivänä se taas iski silmää, sillon aattelin et ei tää ny enää mitään mielikuvitusta oo. Nooh, en tehny ite mitään muuta ku välillä vaan pidin silmäpeliä sen jätkän kanssa. Jalat kolahtelee yhteen pöydän alla, en mee vannomaan, mut mun mielestä se haki aina mun lähelle istumaan :roll: (paitsi englannin luokassa ku hänen kuninkaansa meni luokan perälle istuun, sen piti mennä sen viereen)
No mutta, tää jätkä on ujo, mut se on kyllä sen näkönen et se sais sormiaan napsauttamalla kenet vaan, ja jos näin on niin se kyllä tietää sen itekkii, mut.. mistäpä mää sen tietäisin onko se nyt sitte oikeesti kiinnostunu musta, vai pelaako se jotain idioottimaista peliä, ja ku ite en haluais saada taas siipeeni... että pitää olla vaikeeta :evil:

Nanne_

Mun ystävän Lauran pikkuveli Pekka(nimet muutettu) flirttaili mulle yhtenä iltana. Se aina yrittää olla ikään kuin vanhemman olonen( tää Pekka on mua muutaman vuoden nuorempi) aina ku tulee eteen tilanne missä me ollaan kahdestaan. Lisäksi itse olen varattu ja Pekka tietää sen.

No, kerran tämä Pekka pyysi minua niille ja kutsu kuulosti hyvin epäilyttävältä, sen jälkeen kuin Pekka oli puhunut kanssani, hän hymyili vieressä olevalle kaverilleen.

Se on niin kiusallista kun ei tiedä mitä sillä pojanklopilla on oikein meneillään kun flirttailee varattua naista. Itse rakastan poikaystävääni enemmän kuin mitään muuta ja tiedän, että hän on minulle se oikea.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat