Tanssimisesta - Deittailu ja yöelämä

mila_

Musta oli kyllä oikeestaan aika kiva kun tässä vasta yks jätkä tanssi mun takana,selät vastakkain oltiin, ja sitten se hiplas mun peppua ja mä vastaavasti sen.Ehkä sen teki niin mukavaksi se, että oltiin ottamatta minkäänlaista muille näkyvää kontaktia. Ehkä siinä auttoi sekin että se jätkä miellytti erittäin paljon silmää. :wink:

Kommentit (8)

ranskalainen leppäkerttu

Paras tanssilattialla lähestyminen olisi minusta sellainen, että:
1) Poika tanssii jonkin matkan päässä tai jossain vieressä omien kavereidensa kanssa, ja on jotain silmäpeliä tämän jätkän kanssa
2) Jätkä siirtyy tanssimaan samaan porukkaan minun kanssani tai pelkästään minun kanssani, mutta tanssitaan ilman suoraa fyysistä kontaktia, esim. käsiä lanteilla :D Tä on sellanen vähän tunnusteleva vaihe, jotain pientä "kiehnäystä" voi siinä tanssittaessa ikäänkuin vahingossa tapahtua.
3) Poika saattaa ottaa kädestä/käsistä kiinni ja tanssitaan sillä lailla jonkun aikaa. Tietty kaikkiin tilanteisiin tollanen tanssiminen ei välttämättä sovi...
4) Tähän asti jos on päästy ja kummatkin näyttää siltä että lisää kiitos, sitten ehkä suurempaa kontaktia.

Hitaasti siis hyvä tulee :lol: munkin mielestä. Kaikkein kauheinta on varmaan just sellanen takaapäin yllättäminen, et ei kun peppuun kiinni vaan! Tulee suht halpa olo jos jätkä luulee että voi vaan tulla nappaamaan kiinni ja liimautumaan selkään vaikkei mitään silmäpeliä edes olisi ollut. Ärsyttää myös jos käy niin, että joku jätkä pölähtää siihen tanssimaan mun kanssa, ja sit ajattelen vaan et okei no, tanssitaan sit vähän aikaa niin sit tulee heti kymmenen sekuntin kuluttua se peppugrab :x aarh. Ja kun mäkin tykkään tanssia, mutta parasta tanssia on se, et tanssitaan ensin oikeasti suht pitkään ilman mitään limasia käpälöintejä :lol: heh.

Hmm älä nyt pelästy tätä mun viestiä kuitenkaan :D Kyl sitä luulis tajuavan koska tyttöä kiinnostaa yhtään :) (tai en tiiä, kaikki ei tosiaan tunnu huomaavan tällaisia juttuja...) Mut aika harva tyttö varmaan arvostaa sitä että heti käydään kiinni. Ja esim. sitä kädet pepulle -liikettä paljon viettelevämpää on mun mielestä just pitää kiinni esim. käsistä ja siitä siirtää kädet mahdollisesti vyötärölle. Ja paljon viettelevämpää on myös se jos tämä tehdään ikäänkuin tunnustellen, jotenkin vähän varovaisemmin kuin sillä lailla julkeasti "kiinni vaan" meiningillä :lol: Siitä voi sitten tanssit ja otteet muuttua vain kuumemmiksi :wink:

Mut voihan tietty jotkut tykätäkin jätkässä sellasesta vähän röyhkeämmästä käytöksestä, enpä tiedä :? Harva mun kaveri kuitenkaan arvostaa sellaista.

Cosmic angel
k87
ei kyllä käpälöinnillä kannata alottaa. tulee jotenkin "sivistyneempi" ja vähemmän sikamainen vaikutelma, jos alotetaan ihan perus tanssilla. :) sit mylhemminhän voi tapahtua ihan mitä vaan ;)

Kyllä sen sitten mies huomaa varmasti, milloin voi ottaa lähempää kontaktia.
Itse en pidä sellaisesta takaa päin tulemisesta, jota jotkut miehet tuntuvat harrastavan kenen tahansa kanssa. Se on myös sikamaista ja ylittää henkilökohtaisen rajan. :o
Mukavinta mielestäni on se, josta "missikin" kertoi, että tanssitaan tavallaan porukasssa, jolloin voi "kauempaa" tutustua ja tehdä flirttiä.

tiikeli

No mullakin on kokemuksia just sellaisista miehistä jotka on ottaneet "vähän" liikaa ja käyvät tanssimisen varjolla käpälöimässä jokaista naista... Kiva siinä koittaa olla kun tuntee jo jotain puolikovaa hankaamassa takapuoleen yms... :-#

Joten kannattaa ainakin vaikuttaa suht selvältä, ja kohdistaa se lanteilta kiinniottaminen siihen kaikkein kiinnostavimpaan kohteeseen. Sitten jos homma ei etene, niin vähän taukoa ja uudestaan joku sopiva "kohde" kiinni. Tai tietysti jos siinä on joku jo ollut monta kertaa tyrkyllä, niin kiinni vaan. :wink: Yleensä sillä on tarkoitus jos tyttö pysyttelee lähellä. :lol:

Eli en suosittele kun pari kertaa illassa lanteille, muuten saa isommassakin paikassa maineen (sen illan) "kaikkien käpälöijästä". :roll:

Pirpana

Itse tykkään miehen aloitteesta tanssilattialla, vaikka pari kertaa olenkin itse lirkutellut mieleiseni tyypin lähemmäksi.

Aloittajalle sanoisin että hivuttaudu ensin hissukseen lähemmäs tyttöä vähän kerrassaan mutta älä vielä koske. Katso miten likka reagoi. Jos valo näyttää vihreää (tyttö hymyilee ja katso silmiin jne), tiedät kyllä milloin voit koskettaa.

k87

ei kyllä käpälöinnillä kannata alottaa. tulee jotenkin "sivistyneempi" ja vähemmän sikamainen vaikutelma, jos alotetaan ihan perus tanssilla. :) sit mylhemminhän voi tapahtua ihan mitä vaan ;)

miss.

Kaikista parasta on, kun poika tulee porukkaan mukaan tanssiin ihan samanlain ku tyttöjenki kanssa tanssitaan mut sit kuitenki tsekkailee avoimesti (ei siis päästä varpaisiin vaan sillai mukavasti) ja vaikka hetken päästä ehottaa jotain drinksuilua tai muuta.
Niistä, jotka vaan tulee takaa ja tarraa kiinni, jää väkisin semmonen kuva, että ne tekee sen kenelle tahansa eli ei oo kiinnostunu juuri musta. Okei, ei ne hyvinkäyttäytyvätkään välttämättä koe, että oon baarin hehkein tyttö, mutta antavat kuitenki niin ymmärtää :wink:.

Lauriina

Ite ainakin vihaan kiinni ottajia! Ihan oikeesti, mikä liikkuu mielessä kun käydään vuorotellen ottamassa lanteilta jokaista naista tanssilattialla? Ei ole mitenkään imartelevaa, vaan rasittavaa ja inhottavaa, yritä nyt siinä sitten tanssia rauhassa kun joku on jatkuvasti kourimassa. Tämän takia en enää ole pitkään aikaan edes baarissa tykännyt tanssia kunnolla :(

Mutta tätä et varmaan tarkoittanut! Anteeksi purkaus. Jos ilmassa on selvää flirttiä molemmin puolin, niin silloin toki voisi ehkä ihan jo ottaa kontaktiakin, mutta itse pidän miellyttävimpänä käden ojennusta, ikään kuin pyyntönä tanssiin, tietty riippuu tanssityylistä ja musiikista, kuinka siihen sopii :)

Te Busque

Aloin käymään tanssitunneilla vähän aikaa sitten ja nyt on tullut vähän baarissa paranneltua ja esiteltyä taitoja. :P
Mutta pitää sanoa, että kun itellä ei oo pahemmin aikasempaa kokemusta baarikulttuurista niin en oikein tiedä miten päällekäyvä voin olla tanssilattialla. Luonnollisesti kun neiti tulee suoraan kysymään haluanko tanssia hänen kanssaan niin tilanne on aika helppo.

Mutta miten pitäs toimia, jos tyttö tulee eteen tanssimaan ja hymyilemään mulle, otanko vaan suoraan lanteelta kiinni? Tai jos tyttö tulee ylipäätään toistuvasti viereen tanssimaan.
Useilla äijillä tuntuu olevan tapana vaan käydä suoraan päälle ja kavereilta on tullu kivasti kuittia, kun itse ei uskalla tehdä mitään :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat