Deittailu-PROBLEEMAT ja mitä miehen päässä liikkuu? - Deittailu ja yöelämä

millie

Kuulostaa kyllä tutulta. Ite just ootan että yks mies ottaa muhun yhteyttä jos kiinnostaa, ku en tiiä mitä se aattelee nii en haluu alkaa kyselemäänkää..

Sivut

Kommentit (77)

fergiehh

Sori vaan, mut musta tuntuu siltä ettei sitä miestä kiinnosta ollenkaan sun seuras, sillä jos mies todella haluaa olla naisen kanssa, niin hän tekee kaikkensa sen eteen.

Moumou

Noh luulis et ottas yhteyttä jos ei voikkaan nähä :?

Mut mä kyl huomannut et jotkut vaan on sellasia ettei oikeasti muista/ehdi sitten ottaa yhteyttä mut mulla kyl hajoo pää sellasee heti, ite niin luonnollisesti ilmottelen aina itestäni.

Ei tohon oikein osaa sanoa, meitä on niin monia erilaisia ihmisiä mut ei toi varmaan kivaa sulle ole kun ei tiiä mistään mitään :(

pihla-

Kiitti vaa vastauksista :) Itekki oon aatellu et ei passaa kauheena ruveta tivaan et mitä on meneillään, niinku Maaria sano, ku sithän se ainaki juoksee pakoon jos näin vähän tutustumisen jälkeen oon jo kauheen mustasukkanen ja epäluuloinen :D Pitänee vaa malttaa ootella et se ottaa yhteyttä :? Vitsi ku oon nii malttamaton aina... :)

Maaria

Sun pitää varmaan vaan nyt yrittää ottaa rauhallisesti. Eli vaikka mieli tekee, niin et ota mieheen mitään yhteyttä. Jos kerta on noin vaikee ihminen, niin ottakoon sitten itse seuraavan askeleen. Ja sitten jos ottaa vielä yhteyttä, niin kysyt ton taistelukääpiön ehdottaman jutun, eli onko sillä jo tyttöystävää ja jos ei ole niin sanot, että sua vähän hämää sen käytös.. Toisaalta ehkä noin vähän tuntemisen jälkeen, ei ehkä kannata hulluna alkaa kyselee, että "mikäs tää meidän juttu on?" jne.. Mut jos se jatkuu niin sitten.. :) (joskus nää kuviot on tosi hankalia, mut itselläni ne on joskus päättyny ihan hyvinkin, joten toivoa on, lopeta hermoilu)

pihla-

En usko et sillä ois toista kuitenkaa. Kauheen kiltin oloinen tyyppi on ja kävinhän mä sen asunnollaki jo eikä siellä ainakaan ollu merkkejä toisesta naisesta..

Taistelukääpiö

Tota... Kuulostaa aika tutulta. Mulle kävi kaks kertaa samaa. Kummassakin tapauksessa herral oli tyttöystävä ja etsi vaan piristävää vaihtelua. Seksiä ei ne multa saanu mut ei tarvinnu, riittihän sille pelkkää hupia koska mun kaa pystyi leikkimään.. tapasin miehen, vietettiin vähän aikaa yhes ja yhtäkkiä hän keksi niin paljon tekosyitä ku ihminen voi vaan keksiä ette tarvis nähä mut. Välillä se siis suostui näkeen mut vaan pikasesti. (Kummaskin tapauksessa kävi näin). Kysyin jossain vaihees sit suoraan et onks sil muija himas ja vastaus ol myönteinen.

pihla-

[size=24][color=red]EDIT: Tänne kerättään kaikki deittailu-probleemat. -sun-[/color][/size]

oli pakko tulla tänne purkautumaan, ku en nyt muutakaan keksiny tähän hätään. (ei mulla oikeasti mikään hengen hätä, muttaku menkatki nii sitä on vähä hermona joka asiasta) Ennen miehet joiden kans olen seurustellut tai deittaillu vähä aikaa on olleet ihan helppoja tapauksia ja niistä on tienny mitä ne ajattelee ainaki suurin piirtein.. Tällä hetkellä deittailen NIIIIN vaikeaa tapausta että olla ja voi ja siltiki se kiinnostaa NIIIN paljo et järki lähtee.

Elikkä asiaan.. Tapasin tämän kyseisen miehen kaks viikkoa sitten bileiden merkeissä ja päädyin sitten yöksi hänen luokseen ja vieläpä sänkyhommiin vaikka pistinki aluksi vastaan.. Nähtiin sitte seuraavana päivänä ja hän päätyi tällä kertaa minun luokseni yöksi mutta tällä kertaa ihan vain nukkumaan. Seuraava päivä sitte vietettiinki kokonaan yhdessä ja ainaki minulla oli hauskaa vaikkei ny mitään erikoista tehty.. Lähtiessään tämä mies oli kovasti sitä mieltä että pitää pitää yheyttä ja nähdä jatkossaki..

Nooo.. sitte seuraavana päivänä häneltä tuli viesti ettei pääsekkään tulemaan ja jotain selitykseltä kuulostavia selityksiä.. No soittelin sille sitten torstaina ja kysyin että voidaanko viikonlopun aikana nähdä ja hän sanoi että luultavasti passaa mutta ei voi luvata mitään.. Perjantaina taas soittelin (päissäni) hänelle ja hän sanoi että lauantaina voidaan nähdä.. Lauantain sitte odottelin eikä mitään kuulunut.. Kysyin häneltä suoraan haluaako hän nähdä mua ollenkaa ja vastaus tuli että haluaa mutta on ollu vähä kiireitä.. hmm.. jaa..

Päätin sitten että tyyppi saa itse ottaa yhteyttä jos kiinnostaa (olin varma ettei kiinnosta). Maanantaina hän sitten soitteli ja oli tulossa luokseni samantien mutta en ollut kotona.. Sovittiin että tiistaina nähdään.. Niin nähtiinki mutta melko pikaisesti, sillä hänellä oli taas kiire.. Hän meinasi että voi keskiviikkona tulla pidemmäksi aikaa ja sovittiinkin että hän tulisi silloin.. No hänestä ei kuitenkaan kuulunut mitään.. Eikä muuten tänäänkään.. Soitin hänelle päivällä mutta hän ei vastannut eikä ole takaskaan soittanut..

Luulenko minä vain vai onkohan mua nyt kohdeltu vähä niin kuin kiloa paskaa? Tuntuu siltä että tämä mies vastaa mun puheluihin ja tulee tapaamaan mua sillon ku sille itelleen ny sattuu sopimaan ja ku ei parempaakaan tekemistä oo.. Seksin perässä hän ei kuitenkaan pelkästään ole sillä sen ensimmäisen sekstailu kerran jälkeen tein selväksi, että en halua näin pian seksiä ja on kuitenkin sen verran hyvän näkönen että sais varmasti helpommallaki. (Olin silloin päissäni kun hairahdin hänen sänkyynsä) MITÄ TÄMÄN MIEHEN PÄÄSSÄ LIIKKUU?!?

Siu

Mullakin vähä samanlainen "ongelma".. Itseasias tää "ongelma" on alkanu jo viime pääsiäisenä ku eksyin baari-illan jälkeen jätkän kämpille (sänkyhommiin asti kans) ja aamulla sitte jätkä kohteliaana tarjos mulle kyydin kotia (: ei siinä kuitenkaa sitte numeroita tms vaihdettu. No seuraavan viikonloppuna tää sama toistu, eikä vieläkään numeroita vaihdettu. Siitä asti oon nyt eläny siinä uskossa että "okei, ne oli ne kaks yötä ja sillä selvä", koska sen jälkeenki ollaan törmäilty, eikä mitään oo tapahtunu... Kuitenki nyt n.kk sitte näin tän jätkän baarissa (ite olin selvinpäin..! :D ) ja se pyys mun numeroa että vois ottaa yheyttä. No annoin numeroni mut ei siintä sitte mitään kuulunu.. Nyt muutaman viikon ajan se on kuitenki satunnaisesti laitellu aika urakallaki viestejä :D ja viestit on ollu sillon tällön aika vihjaileviaki ;) Ja viime viikonloppuna tää jätkä oli baarissa ja pyys mua heittämään sen kotia (ite kun olin pakkosyystä taas selvinpäin), no mä sitte heitin sen ja ku sain sen kotiin ni se koitti saada mut jäämään sen luo yöks.. En kuitenkaa jääny ku aamulla oli aikanen herätys (ehkä muuten olisin jääny :wink: ).. Ja kun pääsin kotiin niin alko tulee viestejä tyyliin että; "mitä jäin velkaa kyydistä? :wink: " ja "tuu joku kerta tänne, ni saat muistuttaa mitä jäin velkaa".. Toisaalta olis kyllä kiva saada täst jätkästä ihan kunnon suhde aikasiks, ku tiedän ettei kyseinen herra varattu ole ja muutenki erittäin OK :wink: mut taitaa kuitenki olla pelkän seksin perässä..?! :?

brazen

Tänne kai tämä meikän purkautuminen kuuluu... Olen vieläkin ihan hölmistynyt miehen käytöksestä. Eli tarina menee näin:

Tänään kolmen maissa mies kysyi mesessä lähenkö leffaan tänään. Pyysin oottamaan hetken, että syön jotakin (olin ollut pikkujouluissa eilen ja en ollut vielä tälle päivälle syönyt mitään ja oli vähän arvoitus, että onko krapulan oireita vai ei). Mies sanoi "ok". Meni noin 10 min (olin juuri syönyt ja sanomassa, että voin lähteä), kun mies laittoikin, että "Kaisa halus mennä leffaan,niin meen sen kanssa". En ollut ehtinyt kieltäytyä enkä myöntyä.
Hölmistyneenä sitten kysyin, että missä kohti putosin kärryiltä, niin vastaus oli, että "Kaisa nyt vaan sattu kysyyn just sillon leffaan ja saat toki tulla mukaan, jos haluat".

Emmä kyllä vieläkään älyä. Tuntui inhottavalta.

enkelin

itse päädyin viime keskiviikkona yhden miehen kämpille nukkumaan baari-illan jälkeen. mitään muuta ei tapahtunut, miehen kaveri nukkui melkein vieressä sohvalla. aamulla lähdin melko aikaseen liikenteeseen, piti illalla mennä töihin viel. miekkonen kyseli multa kuitenkin siinä sit vielä puhelinnumeroani ja annoinkin sen sille.
nyt lauantaina kaverini sitten rohkaisi minua laittamaan miehelle viestiä, eihän sitä mitään voi tapahtua, jos ei yritä. no laitoin jonkun viestin, jossa kiitin yöpaikasta ja sanoin, että mulla oli kiva ilta, niin ja ois ehkä kiva nähdä joskus uudelleen. nyt on kuitenkin jo noin 5 tuntia kulunut, eikä miehestä ole kuulunut vielä mitään. eikö häntä sittenkään kiinnostanut, vai mikä oli vikana? vai olinko sittenkin liian innokas?
tiedän, että ei saa olla liian tyrkky, mutta silti olen sitä mieltä, että jos oikeasti kiinnostaa, niin silloin pitää myös toimia. mielestäni en myöskään laittanut viestiä liian aikaisin, vai teinkö sittenkin niin? miehet on vaikeita!

ehkä tässä kuitenkin odotan vielä hetken, jos tuo mies vastaisi, ennen kuin alan sen numeroa poistelemaan puhelimestani... :x

Sarah84

Ihanaa ihanaa tytöt!! :D
Mä olinkin jo niin kyllästynyt lueskelemaan tuolla parisuhde palstalla noita "mitä ihanaa poikkiksesi sulle tekee" juttuja, kun itsellä pää hajoaa just tän nimenomaisen "mitä sen päässä liikkuu" jutun kanssa!!

Vähän samanlainen tilanne täälläkin kuin mitä aiheen aloittajalla. Mies vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta jne, mutta välillä on tosi nihkeän oloinen taas.. Välillä soittelee ja haluaa nähdä mutta välillä sit on taas tosi vaikea pitää yhteyttä.
Oon just miettinyt samma kun pihla- että kohdellaanko mua tässä tilanteessa nyt ihan oikein, vai pitäisikö samantien pistää homma jäihin, kun ei kerta etene niin sujuvasti kuin voisi.. Ääähh.... Pää hajoaa tällaseen! Toisaalta mä tiedän oman arvoni, ja mun ei tarvitsisi tällaista pallottelua ja epävarmuutta katsella, mut sit taas toisaalta mies on tosi ihana, meillä on hauskaa yhdessä jne jne. Että jos tän nyt laittaisi jäihin, niin jäisikö vaivaamaan että olisiko tästä sittenkin ajan kanssa tullut jotain...

Emmily_

Ikävä kyllä, mutta kuulostaa vähän siltä ettei sitä oikeasti kiinnosta. Mutta se ei kuitenkaan halua pistää välejä kokonaan poikki, jos vaikka sais vielä myöhemminkin sulta seksiä..
:?

Sarah84

En ole ihan varma kenen viestiin Emiily viittasit. Omassa tilanteessani en oikein jaksa uskoa että pelkän seksin takia mun kanssa hengailee.. Mies on luonteeltaan todella herkkä ja syvällinen,eikä ollenkaan p****n perässä juoksevaa tyyppiä. Monesti ollaankin oltu yötä ihan vaan lähekkäin ja rupatellen.. Mutta toisaalta, eipä sitä miehistä koskaan tiedä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat