Tietynlainen mies.. - Deittailu ja yöelämä

leeah

Mikähän tässä nyt mättää :? Päädyin meseilemään erään mukavan oloisen miehen kanssa, vaikuttaa kivalta ja monella tapaa sopivalta tyypiltä minulle.. Aluksi olin tosi innoissani, en ole miljoonaan vuoteen ollut minkäänlaisessa suhteessa, alkaa jo pikkuhiljaa tympiä (ja varmaan näkyykin kohta) .. mutta sitten iski se, että mielessä pyörii vaan kuva siitä tietynlaisesta miehestä jonka tahdon.
Tässä tapauksessa nousee kovasti esille herran huonompi itseluottamus, on kovasti kanssani samaa mieltä, eikä tahdo oikeen olla eri mieltä asioista.. enkä tykkää sellasesta. Mesen välityksellä nyt ei kuitenkaan ihan oikeaa käsitystä voi saada, mutta silti. En tiedä miksi, mutta jokin minussa haluaa heti kerralla sen josta aina haaveillut :lol: Typerää.. mutta en voi sille mitään että kiinnostus lopahtaa jos huomaan että onkin vähän erityyppiä. En haluais mitään lässynlässyn juttua, vaan haluan MIEHEN!! Mistä mä sellasen löydän :x En haluais pahottaa tän herran mieltä mitenkään, tosi vaikea olis kaiken mukavan jutustelun (ja lupailun :oops: ) päätteeksi sanoa että sorry, ei kiinnostakaan.

Meni yöunet ku aloin miettiä tätä ongelmaani.. Nyt kun alan tarkemmin muistella, olen monta kertaa näin tehnyt. Tapaan kivan miehen, etenee kivasti, mutta sitten yhtäkkiä alan pohdiskella että hey, eihän tää tyyppi oo sellanen unelma ku mä halusin ja kiinnostus lopahtaa.
Nytten ei oo tippaakaan kiinnostusta tän yhen hepun suuntaan, kun ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta :(

Kommentit (2)

Zaslona

No tääläpäin on ihan sama ongelma.. Nää kunnon "herrasmies" tyyliset ei innosta sit toinen taas tappelee liikaa..
Mikäköhän meitä naisia vaivaa.. :lol:

LittleKitten

Joo-o, me naiset ilmeisesti ollaan aika vaikeita :lol:

Ehkä se on kuitenkin niin, että ei sitä unelmien miestä tule koskaan löytämään, ainakaan jos ei ketään edes kokeile. Jos se on löytyäkseen, niin se löytyy kyllä, seurustelipa sillä hetkellä "väärän ihmisen" kanssa tai ei. Tai näin ainakin uskon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat