Miten tehdä aloite? - Deittailu ja yöelämä

Murehtija

Suosittelisin että ÄLÄ ota yhteyttä gallerian kautta. Se on nimittäin aika...noh, teiniä. Itse en tunne oloani yhtään imarrelluksi jos joku yrittää jonkun gallerian kautta iskeä.

Kyllä sitä pitää naamatusten tohtia tehdä jotain jos kerran kiinnostusta on. Sanoisin että yritä heittää sille jotain juttua töissä jos satut joskus näkemään. Ole oma itsesi ja huumoria peliin. Natsaa jos natsaa tai sitten ei.

Kommentit (9)

procyon-a

Olet varmaan huomannut, että täällä kirjoittelee paljon seurustelevia ihmisiä ja keskustelut pääasiassa pyörivät tuolla seksi/parisuhdeosioilla. :wink:
Tämä lienee osin syynä asiaan.

Just go for it. Se vähintään piristää teidän molempien päivää jos kirjotat tai sanot sille.

_minea_

^ Aivan, toi oli hyvä, että "olitkos siellä ja siellä töissä jne"
Lisää ehdotuksia otan mielelläni vastaan! :)

Ja linkkejä niihin aiempiin keskusteluihin? :lol:

procyon-a

Joo ei ollut kyllä ensimmäinen ketju. :P

Ensin tietenkin vakoilet sen yhteisöt ja kommentit sieltä irc-galleriasta. :D Ja sitten kysyt siltä vaikka ihan typeränä että niin olitkos sää siellä ja siellä töissä kun oon katsellu että voisit olla tjsp. Tai ihan mitä vaan sanotkaan. Ihan rohkeesti. Tuo ei itseasiassa ole edes ollenkaan harvinaista. Oon määkin jotain kirjoitellut sitä kautta.

Kaveri alkoi seurustella tämäntyyppisen keskustelun päätteeksi, tosin en tietenkään voi luvata samaa tässä tapauksessa sinulle.

_minea_

Tästä on varmaan jo aiheita? En kyllä löytänyt haulla.. :D

Työpaikallani on eräs kiinnostava tyyppi. En ole jutellut hänen kanssaan kertaakaan, enkä edes tiedä onko hän huomannut minua.
Miten voisi tehdä jonkunlaisen aloitteen? Huomasin, että hänellä on kuvia irc-galleriassa, olisiko esim. sen kautta järkevää ottaa yhteyttä? Mitä hänelle kirjoittaisin?
Työpaikalla olemme eri osastoilla, joten harvoin näemme siellä.
Hankalaa :/ Kovasti haluaisin ottaa yhteyttä, mutta riittääkö rohkeus.. :D

_minea_

Laitoin kommenttia hänelle galleriassa.. ja nykyisin hän on melkeinpä enemmän kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä :shock: :lol:
Saa nähdä, mihin tämä etenee.. Itselläni vain ongelmia tunteideni kanssa, mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa.. :)

Lauriina

En tarkoittanutkaan, että irc-galleria on deittipalvelu, mutta yhtä hyvin mielestäni siellä voi ihmistä lähestyä, jos irl puuttuu rohkeus. Omasta mielestäni jo itse galleria on melko teini mesta, mutta se nyt on vain oma mielipiteeni asiasta.

Murehtija
Lauriina

jos kerta käyttää kyseistä palvelua.

Mutta nähkääs kun irc galleria ei ole deittipalvelu...itseasiassa en tajua miks helvetissä mullakaan on enään kuvia siellä. On vain kiva ottaa ittestä kuvia ja sitten hieman muokkailla niitä. En kuitenkaan pidä siitä että monet ottavat kuvani pelkkänä herutussettinä...josta ne kyllä ovat aika kaukana mutta silti.

Puhu sille töissä. Oikeasti.

Lauriina

Ehdottomasti kannattaa yrittää jutella duunissa, vaikka se tuntuisikin hankalalta. Voithan ottaa tavaksesi aluksi vaikka vain moikata, sekin on jo jotain!

Vaikka edellisen kirjoittajan tavoin en irc-gallerialähestymistä ehkä ihan täysillä tue on sekin ihan hyvä idea, ei mielestäni mitenkään teiniä, jos kerta käyttää kyseistä palvelua. Eikä sitä viestiä heti miksikään iskuyritykseksi varmaan kukaan luule! (Vaikka sitä saattaisikin olla :P) Kuten jo edellä, jotain moi olitko muuten säkin siellä töissä ku katoin et voisit ollaki? -tyylistä viestiä vaan kehiin! Rohkeutta sisko! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat