Asiaa treffeistä... - Deittailu ja yöelämä

enkelin

aikalailla oma itseni osaan kyllä treffeillä olla. nykyisen säätöni kanssa olimme ensin treffeillä koululla kahvikupin äärellä, emme tunteneet toisiamme entuudestaan joten tutustuminen alkoi ihan alusta. en ollut ollenkaan varma miehestä ekojen treffien jälkeen, tai kyllä mies ihan mukava oli(ja erittäin komea), mutta en tiennyt miten hän minulle sopisi.
toisilla treffeillä olimme muutamaa päivää myöhemmin, ja tavatessamme mies jo halasikin minua. istuimme iltaa pubissa ja sitten lähdin lopulta teelle hänen kämpilleen. niin ja jäin lopulta yöksi.
toisilla treffeillä juttelu sujui jo vähän avoimemmin, mutta silti oli pientä jännitystä ilmassa mutta toisaalta se kuuluukin asiaan:)

Kommentit (8)

cocoa

mun mielestä ei , tapauksesta riipuen, voi ekojen treffien perusteella vetää hirveitä johtopäätöksiä kannattaako tapailla enää jatkossa vaiko ei. kuitenkin ne ekat treffit on usein aika jännityksentäyteiset ja ainakin mie oon hieman erilainen käyttäytymiseltäni kun jänskättää.. silloin ehkä tarkemmin miettii mitä suustaan päästää että toiselle jäisi hyvä kuva itestä.

miun surkean vähäisen treffailukokemuksen perusteella voin sanoa näin. tämänhetkinen tapailuasteella oleva juttuni alkoi baari-illan jälkeisillä treffeillä kahvikupin ääressä ja ne päättyi pieneen pusuun.. :) tunnelma oli ihan rento kun tavattiin mutta nyt voin sanoa että kahden kuukauden tapaamisten jälkeen ei tämä mieshenkilö ole aivan samanlainen kuin silloin ensitreffeillä, nyt olen vasta löytänyt hänen huumoripuolensa jne.. :)

mutta riippuu niin tapauksesta, ihmiset kun tuppaa olemaan erilaisia.

Pirpana

Mulla aika lailla samanlainen tilanne kohta edessä kuten SunLionilla! Eli ensimmäiset treffit pian käsillä kuuden kuukauden nettituttavuuden kanssa.

Ja nyt on hieman epäselvää mikä on homman nimi.. tuntuu että tästä voisi alkaa seurustelu.. meillä on jo hellittelynimiä toisillemme kuten muru, cutie, sweetie, babe ja käytämme niitä ahkerasti. Lisäksi viestien lopussa aina virtuaalihalauksia ja suukkoja.. härskejä puheita hehehe.. mutta silti kun ei ole koskaan nähnyt IRL.. kuvat ja videot eivät paljasta kaikkea.. huhhuh.. hermostuttaa :D

Treffien jälkeen analysoin että miten meni ja jos meni hyvin niin aion kysyä että miten tästä eteenpäin. Joo. :-k

angeliquee

Kuinka hyvin pystytte olemaan oma itsenne treffeillä uuden tyypin kanssa? Pystyykö heti ensimmäisten treffien jälkeen sanomaan, olisiko mies sinulle "oikea" vai ei?

Olin tuossa pari päivää treffeillä erään poitsun kanssa, jonka tapasin baarissa... Mua vaan häiritsi se, että pystyin kyllä juttelemaan hänen kanssaan joten kuten kaikenlaisista asioista, mutta en kovin välittömästi ja avoimesti..hiljaisia hetkiä tuli aika paljonkin(itse en kuitenkaan pidä sitä ongelmana)...onko tämä normaalia? Poitsu vaikutti mukavalta tyypiltä, mietin vain että pitääkö hän minua hiukan tyhmänä, kun oli itse niin viisaan tuntuinen, enkä itse meinannut keksiä mitään järkevää sanottavaa...

Entä kuinka paljon "lähestytte" toisianne treffeillä? Eli onko teillä tapana antaa suukkoja/haleja tms. ekoilla treffeillä, vai kuuluvatko ne myöhempään vaiheeseen? Itse en olisi voinut kuvitellakaan mitään läheisempää kontaktia deittini kanssa...Enkä yleensäkään pysty (ekoilla) treffeillä ajattelemaan deittiäni muutakuin kaverina...onko aivan normaalia?

En ole kovinkaan kokenut näissä deittailukuvioissa, joten siksipä kyselen näin tyhmiä juttuja... :D

*Sandy*

Kun mä olin mun kultun kanssa treffeillä, olin ihan oma itseni. Höpistiin kaikkia juttuja, mistä pidettiin jne. Kultu oli kans tosi puhelias. Treffien lopussa kultu sanoikin ihan innoissaan et miten kivaa on kun ollaan niin samanlaisia ja että juttua riitti.

Eli mun mielestä kannattaa olla ihan oma itsensä, siihen se poika sit ihastuu jos on ihastuakseen :)

Ja koskettelu, mun mielestä sen sitten huomaa mikä tulee luonnollisesti. Tee sen verran, mikä itsestä tuntuu hyvältä.

angeliquee

Oon nyt nähnyt tuota tyyppiä muutaman kerran, enkä oikein tiedä mitä tekisin. Ekat treffit sujuivat suht hyvin, mutta seuraavat ovat olleet hiukan ahdistavat. Ahdistavat sen takia kun en oikein osaa olla oma itteni enkä oikeen keksi mitään sanottavaa ja kiinnostukseni taisi jotenkin lopahtaa mieheen ekojen treffien jälkeen. Minulle on mös hyvin vaikeaa puhua kovin avoimesti asioista. Emme edelleenkään ole päässet edes suukotteluasteelle, eikä minussa ole herännyt hirveitä himoja miestä kohtaan paitsi ehkä baarissa ollessamme. En vaan haluaisi päästää hänestä irti, vaan katsoa voisiko tästä vielä kehkeytyä jotakin. Teenkö tyhmästi vai pitäisikö suosiolla päästää menemään?

SunLion
angeliquee
Kuinka hyvin pystytte olemaan oma itsenne treffeillä uuden tyypin kanssa? Pystyykö heti ensimmäisten treffien jälkeen sanomaan, olisiko mies sinulle "oikea" vai ei?

Entä kuinka paljon "lähestytte" toisianne treffeillä? Eli onko teillä tapana antaa suukkoja/haleja tms. ekoilla treffeillä, vai kuuluvatko ne myöhempään vaiheeseen? Itse en olisi voinut kuvitellakaan mitään läheisempää kontaktia deittini kanssa...Enkä yleensäkään pysty (ekoilla) treffeillä ajattelemaan deittiäni muutakuin kaverina...onko aivan normaalia?

En ole kovinkaan kokenut näissä deittailukuvioissa, joten siksipä kyselen näin tyhmiä juttuja... :D

Jaa-a...mielestäni jos deitti on ihan erilainen, niin ei kannata nähdä toisten. Kyllä siinä nyt jo jotain huomaa ekan illan aikana. Toisaalta jos ei ole ihan varma tai henkilö vaikuttaa kehityskelpoiselta, on ihan järkevää nähdä toistekkin. Voihan olla että vastassa on henkilö joka lämpenee vasta tutustuessaan...eli on alkuun ujo ja vähän kankea. Henkilö voikin osottautua todella mukavaksi kun vähän paremmin tutustuu.

Me oltiin tavattu mun kihlattuni kanssa netissä ja juteltu kuukausia ennen kun nähtiin koska asuttiin eri maissa tuolloin. Kun tavattiin niin ennakko-odotukset toisesta huomattiin oikeiksi. Rakastuttiin melkeimpä ensisilmäyksellä siis. Kyllä ekan päivän jälkeen jo ties että pienen rentoutumisen jälkeen hän on just täydellinen. Sen jännityksen huomas ihan selvästi.

Ekana päivänä ei oltu kuitenkaan toisissamme kiinni...vaan oli hiukan juuri tuota alkujännitystä etenkin miehen puolelta...taidettiin tokana päivänä vaihtaa pieni suukko ja käveltiin käsikkäin...mutta sitten kolmantena muistaakseni jo olikin ihan french style ja kättä paidan sisällä jne..kuumat tunnelmat siis :P viikon viimisenä päivänä kun hän lähti pois, annoin sellasen hopeisen sydämen puolikkaan..ja oli jo valmiiks kauhee ikävä.

Varmaan tuo hänen ujous alussa olis häirinny ellei oltais etukäteen tunnettu. Toisaalta koska tunnettiin, oli ehkä jännittävämpää kun molemmat toivoi että kaikki menis yhtä hyvin IRL.

namak

Oon aina pelänny treffejä hurjasti :) Mutta sitte viimein uskalsin mennä treffeille eksäni kanssa.. Iha luonnollisesti alko juttelu, tai ehkä oli tietty vähä semmost alkukankeutta.. Ku kuitenki meil oli puhuttavaa ku tutustuttiin samoissa pileissä, ni niistä ihmisistä esim juteltii ja sillee. :)

Meil oli sillai et halattiin heti ku tavattii ja sitte vielä treffien lopuksikin halattiin.. toisilla treffeillä sitten jo suudeltiinkiin.. Mutta kannattaa edetä sitä tahtia mikä tuntuu kummastaki hyvältä. :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat