Pokaus julkisella paikalla - Deittailu ja yöelämä

Nex
Lania
Mä en enää todellakaan usko että joku tervejärkinen tulee ihan vaan kadulla jutteleen ja kysyyn vaikka kahville, koska yks paskiainen joka sellasta harrasti, on jättäny sen verran traumaa yhteen jos toiseenki. Eli sellanen rento "MOROOO OOT KIVANNÄKÖNEN LÄHEKS TREFFEILLE" voi olla myös "epäilyttävää".

Ei must ois epäilyttävää, paitsi no okei sillon jos on liian itsevarma... se vois olla vähä kyl miinusta :/ no kyl yleensä osaa vähä nähä siitä tyypistä millanen se on et miten se käyttäytyy muuten... no hankala selittää #-o

Kommentit (15)

Mä haluaisin tietää mitä te naiset ajattelette ennestään tuntemattomasta miehestä, joka tulee jossain ihan julkisessa paikassa niin kuin kadulla päivällä, jossain julkisessa kulkuneuvossa, kaupassa tms juttelemaan pokausmielelllä. Sitä näkee usein kiinnostavan näköisiä naisia muuallakin kuin baarissa, mutta se on kova kynnys mennä juttelemaan. Ja jos suhtaudutte positiivisesti niin vihjeitä miten lähestyä, että homma voisi toimiakin eikä toinen vain katso että kuka hullu toi on. :wink: Kiitos jo etukäteen mielipiteistä!

antagonismi

No jos osaa vähemmän tunkeilevasti lähestyä, sehän on vaan hemmetin hienoa! Moni nainen on sitä mieltä, että parempi vaan jos miehet lähestyis ihan normaaliarjessa eikä aina siellä baarissa. Ite ainakin jaksan aina hymyillä, jos kadulla tai bussissa tulee joku juttelemaan, baarissa taas en.
Kyllä mä ainakin sanoisin, että mene ihmeessä juttelemaan jos on joku kiinnostavan näkönen tyttö kadulla :) Hienoa, hienoa.

PinkPanther

Itseasiassa kulta teki juuri näin.. tuli kysymään(kun ajettiin perässä ja näytti eka merkkiä että pysähtyisin) että kun näkyy olevan sama matka, niin hyppätäänkö kyytiin. Siitä kaikki siis lähti. Ja se oli niinkin julkisella paikalla, kun savonlinnan torin parkkipaikalla ja ihan siinä vieressä on Cafe Torppa :D Ja kaikki tuijotti kun vähän aikaa juteltiin, ajoin autoni parkkiin ja minä ja kaverini hypättiin kullan ja hänen kaverinsa kyytiin. *huoh..voi noita aikoja..*

PinkPanther

Siis miekään en oo ikinä lähteny kenenkään kyytiin, vaikka on monesti pyydelty. Mutta se tunne mikä tuli, kun kulta nousi autosta ja näytti merkkiä että avaisin ikkunan. ohhoh.. ja oltiin pitkään jo katseltu ennen tuota tapaamista, kerran olin baarissa istumassa ja kulta oli siellä, kyttäsi kovasti ja mie vilkuilin, ei sanonu mitään, katsoi vaan kauempaa ja sit kun lähti baarista pois, niin kääntyi siihen ikkunaan minkä ääressä meidän pöytämme oli, ja vilkutti, mie vilkutin takasin. Ja kerran sattui liikennevaloihin samaan aikaan, vierekkäiselle kaistalle. hymyilin ja moikkasin, ja sit jätin sen nielemään pakokaasuja :D Se kuulemma oli viimeistään tehny vaikutuksen :lol: Ja sit kerran se moikkas aika näyttävästi. Istui kaverinsa kyydissä ja takapenkiltä tuli puoliksi ulos ikkunasta kun ajoiva minua vastaan. En voinu muuta ku nauraa ja vilkuttaa.

Mutta siis en vieläkään ihan käsitä mikä minuun sillon iski että menin kyytiin. Amorin nuoli..? :shock: Oikeesti! :shock: Mutta tässä ollaan ja kohta on kaksi vuotta yhdessä oltu, ja syksyllä tulee kaksi vuotta yhdessä asumista :D

shriness

Musta ois hienoo, jos joku tulis keskellä kirkasta päivää pokaamaan! Siis jos oisin sinkku.

Kannattaa alottaa se juttelu just vaikka säästä. Ja tarttua tilaisuuteen, jos on mahdollisuus avata ovee yms.

Jutunjuurta kylä keksii. Jos oisit nainen, voisit käyttää pudonnuttta hansikasta/nenäliinaa tekosyynä :wink:

Ja jos naiselta karkaa hattu tuulen mukaan, niin metsästätä sen kiinni. Toimii ainakin elokuvissa :wink:

Mirtelli

Munkin mielestä ois ihan mahtavaa, jos joku tulis jutteleen muuallakin kun baarissa. Vaikka mä olen kyllä ihan otettu sillonkin, kun tullaan baarissa jutteleen.
Mutta siis kannattaa ehdottomasti mennä jutteleen muuallakin kun baarissa!

KataTheBlondi

Mä oon itse asiassa ihastunut tässä seurusteluaikana mieheen joka on yrittänyt tulla pokaamaan mua bussissa. Oli ihan äly täys pitkän matkan bussi ja koiran kanssa oltiin takana kun siellä enemmän tilaa kuin muualla. Tää mies tulee istumaan viereen ja alkaa juttelemaan. Sit se tyyppi näytti jotain omatekemiä korujaan ja wau... ne oli hienoja. Tästä on jo vuosi. Kerran näin tän tyypin savonlinnassa tänä syksynä mutta ei hän huomannut minuu. Mukavan tuntunen tyyppi. Jos olisin ollut vapaa niin totta kai mä olisin lähtenyt treffeille sen kanssa.

Pirpana

Oven avaaminen johonkin kauppaan mentäessä ja hymy tältä mieheltä.. vau. Siitä on jääny hyvä mieli koko päiväksi. Siitä ei vain valitettavasti ehkä kehkeydy mitään sen enempää mutta ei siinä mitään menetäkkään.

Minua on yritetty lähestyä esim. kahvilassa perinteiseen suomalaiseen ujoon tapaan istumalla viereiseen pöytään josta on sitten vaivihkaa vilkuiltu muttei sanottu mitään. Toisaalta sekin on parempi kuin kävellä suoraan iholle ja väläyttää "lähe mun kans kaljalle".

Kannattaa muuten olla yksin liikkeellä. Jos miehen kaveriporukka kuiskuttelee taustalla, alkaa tuntua siltä että on miehelle vain joku vedonlyöntikohde ja että itseä pidetään ihan tyhmänä :shock:

Lania

Mä en enää todellakaan usko että joku tervejärkinen tulee ihan vaan kadulla jutteleen ja kysyyn vaikka kahville, koska yks paskiainen joka sellasta harrasti, on jättäny sen verran traumaa yhteen jos toiseenki. Eli sellanen rento "MOROOO OOT KIVANNÄKÖNEN LÄHEKS TREFFEILLE" voi olla myös "epäilyttävää".

Lania

Joo en mä sitä sano, mutta tarkotin lähinnä että kännipäissään baarista pokaamisesta voi arvata että ok toi haluaa panna, mutta tollanen "epäilyttävä" keskellä päivää tuleva laittaa ajatteleen että "miks se tulee jutteleen just mulle, oonko niin avuttoman näkönen, mitä se haluaa, onko se joku hullu psykopaatti, haluaako se ehkä esim tappaa mut". Ehkä on friikahtanu, älkää pysäyttäkö mua kadulla.

miu

oon kerran "pokannut" julkisella paikalla eli bussissa keskellä päivää :D hymyilyllähän se alkoi ja lopulta poika tuli viereen istuun ja jutteleen.

Hoppuli

Mä muistinkin ton pinkkiksen tarinan, muistan kun selitit siitä täällä joskus aikoja sitten :) Kylläpä aika meneekin nopeaa... Oon hengeillu täällä jo monta vuotta :oops:

Musta ois ihan mukavaa, jos joku tulisi tolleen keskellä päivää pokaamaan! Ei yhtään niin epäilyttävää, kuin baarissa. Olin joskus töissä kahvilassa, ja siellä treffiehdotuksia tulikin joskus. Yhden kanssa päästiin pussailuasteelle, mutta hylkäsin sen, koska se oli muka liian vanha ja tukka oli liian pitkä :D

Nyytikki

Eh, Vähän Pinkkiksen tyylistä tarinaa meilläkin.. olimme kävelemässä kaupungilta kaverini luo, kun lauma poikia ajoi hitaasti ohi ja kysyi, että tulemmeko kyytiin. Osa oli meitä kaksi vuotta vanhempia, osa neljä. Noo, kieltäydyimme siinä, mutta kun he ajoivat uudestaan ohi ja kysyivät, hyppäsimme kyytiin :shock:
Noo, tuon viisi-kuusi vuotta tapahtuneen takia olenkin seurustellut pian neljä vuotta yhden autossa olleen poijjaan kanssa :D Rohkeasti vaan!

tim whistle

Tulee muistaa, että keskellä arkea suoritetussa pokauksessa on aina yllätysmomentti puolella. Baareissa ja muissa paritumispaikoissa tytöt ottavat heti paikalle saapuessaan asenteen, että jokainen heille juttelemaan tuleva on oletusarvoisesti A) pokaamassa häntä ja B) tyhmä luuseri. Tämän ennakkokäsityksen murtaminen onkin melkolailla haastavaa ja helpommalla pääseekin, kun keskellä kirkasta päivää yllättää ihastuksena kuvainnollisesti puun takaa. Eli juuri linja-autossa tai kahvilassa viereen istumaan ja jonkun tekosyyn kautta puheisiin. Kannattaa tosin tällöinkin välttää liian suoraa lähestymistapaa varsinkin, jos sattuu olemaan pigmentiltään vähän tummempi. Kukapa ei olisi kuullut tuhansia kertoja naikkosten suista, kuinka ällöttävää on "kun ne limaset etelämaalaset eivät anna edes bussissa rauhassa istua".
Summa summarum, olen aina ihmetellyt, miksei kuuluisista jonkin asian vaikeuteen viittaavista sananlaskuista "kuin parantaisi krapulaa viinalla" tai "kuin parantaisi ripulia pieremällä" ole versiota "kuin pokaisi naista baarissa".

Duett
antagonismi
No jos osaa vähemmän tunkeilevasti lähestyä, sehän on vaan hemmetin hienoa! Moni nainen on sitä mieltä, että parempi vaan jos miehet lähestyis ihan normaaliarjessa eikä aina siellä baarissa. Ite ainakin jaksan aina hymyillä, jos kadulla tai bussissa tulee joku juttelemaan, baarissa taas en.

Samat sanat. Ainakin omalta osaltani sanoisin, että suuremman vaikutuksen tekee, kun tulee juttusille ihan päiväsaikaan vaikka kaupassa tai kadulla. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat