Mitä miehet hakevat baarista? - Deittailu ja yöelämä

rei

^ samaa mieltä shazzerin kanssa. Ei minunkaan kaveripojat lähde baariin pillun perässä vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Flirttailu yms. tulee siinä siivellä plussana.

Kommentit (12)

shazzer

Sinkkukaverini (mies) kertoi, että oli mennyt baariin kavereiden kanssa pitämään hauskaa ja tottakai katsomaan josko löytyisi mukavaa seuraa. Kertoi, että sieltä saisi kuka tahansa mies yhden illan panon jos vaan haluaisi. Tässä tarkoituksessa on paljon miehiäkin..
Kaikki sitä ei halua, ei ainakaan kaverini.. On siellä paljon vakavamielisiäkin miehiä :wink:

Murehtija

No mun mielestä on aika typerää ajatella että miehet etsii baarista vain panokaveria. Miksi itse menette baariin? Miettikääpäs sitä.

Naiset ja miehet kuuluvat molemmat eläinlajiin nimeltä ihminen.

miccis
Niiskuneiti*
Sen voin sanoo että kannattaa pitää mieli aina avoinna eikä miettiä mitä kukakin hakee!ei baariin välttämättä tulla hakemaan mitään....esimerkiks voidaan tulla baariin vaan pitämään hauskaa mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu... :wink: itellä kävi niin ja nyt ollaan seurusteltu 2 vuotta! i like it..!!

Ugh... Hyvin sanottu!
Kaikki jotain etsii ja kohde muuttuu matkalla. Sit tulee erilaisia juonenkäänteitä ja ennen lopputekstejä nähdään miten kävi...

Niiskuneiti*

Sen voin sanoo että kannattaa pitää mieli aina avoinna eikä miettiä mitä kukakin hakee!ei baariin välttämättä tulla hakemaan mitään....esimerkiks voidaan tulla baariin vaan pitämään hauskaa mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu... :wink: itellä kävi niin ja nyt ollaan seurusteltu 2 vuotta! i like it..!!

KatKo

Miehet hakevat ensisijaisesti baarista kunnon kännejä, sitten yrittävät etsiskellä naisia ja jos näkökyky on jo sumentunut alkoholin takia, kuka tahansa käy.

kuuneito

Kavereista (pojista) oon saanut sellaisen käsityksen, että baareista haetaan tunnelmaa, uusia kontakteja (ystäviä ensisijaisesti) ja hyviä drinkkejä.

Luulen, että sitten kun etitään naiskontakteja niin vaikea sanoa mitä ensisijaisesti jätkät sieltä etsivät. Ehkä suurin osa jätkistä etsii uusia tuttavuuksia naisista enemmän kuin varmoina että nyt tulee sänkyseuraa tai unelmieni seurustelukaveri? Katsovat sitten ajallaan mihin kehittyy.. vai jääkö ystävyydeksi.

Zara

Mun käsittääkseni useimmat kyllä hakee ensisijaisesti hauskaa iltaa kaverien kanssa ja kunnon kännejä (niin kuin naisetkin, kaiketi) :D Naisen iskeminen on sitten plussaa.

Eiköhän siinä yleensä silloin yhden yön huviin tähdätä, vaikka kuuleehan noitakin tapauksia että jos kumpikin tykkäsi toisesta niin suhde on sitten venynyt paljonkin pidemmäksi. Mulla ainakin on sellainen käsitys että aika harvassa on ne jotka varsinaisesti etsii pidempää suhdetta baarista. Vähän enemmän taas on niitä jotka ei sitäkään mahdollisuutta sulje pois jos oikein mieluisa nainen osuu kohdalle.

Ja tässä mä selitän ikään kuin tietäisin mitä kaikkien miesten päässä liikkuu... :lol: Vaikka eipä ne miehetkään taida sitä tietää...

tim whistle

Jep, noinhan se on. Varmaan miehet ovat keskimäärin enemmän panomielellä liikkeellä kuin naiset, mutta aika harva mieskään pistää pahakseen, jos sattuu oikeasti ihastumaan. Tarjonnan mukaan.

Pirpana

Luulen että naisella itsellä, jonka he iskevät, on aika paljon tekemistä tapahtumien kulussa. Kyllähän meistä jokainen on varmasti katsonut jotain ihmistä että "tuota voisi kyllä panna mutta seurustelukumppaniks en huolis". Itsekin jäänyt kiinni noista ajatuksista. Se niin riippuu tilanteesta, en usko että miehiä voi lokeroida siten että joo tuolle ei tule mikään muu kysymykseenkään kuin pelkät panot, ja tuo taas etsii vain ja ainoastaan elämänsä rakkautta.. Voi kyllä olla että ensin lähtee ns. panomielellä liikkeelle mutta jos huomaakin oikeasti viehättyvänsä toisen seurasta niin en usko että mies vain periaatteesta kieltäytyisi syventämästä tuttavuutta :wink:

leben

[color=violet]Seksiä. Lyhyt ja ytimekäs vastaus joka pitää 90%
paikkaansa luulen ma... And sorry boys...

Vakavasti puhuen en ole VIELÄ törmännyt yhteenkään mieheen joka olisi seksiä vakavampaa halunnut... [/color] :wink:

lilyaana

ehkä mä ilmaisin asiani vähän huonosti... eli siis tarkoitankin nyt niitä miehiä, jotka tulevat iskemään, onko heillä yleensä seksi mielessä, vai onko joukossa heitäkin jotka mahdollisesti etsivät jotain "vakavampaa"?

lilyaana

Pitääkö yleinen käsitys, että miehet hakevat baarista vain seksiä, paikkaansa? Hakevatko he vain yhden illan huvituksia, vai jotakin pidempiaikaisempaa? Onko eri ikäryhmissä eroja, esim. mitä teidän käsityksenne mukaan parikymppiset miehet baarista hakevat?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat