Yksin baarissa - Deittailu ja yöelämä

Gidde

Mä olen muutaman kerran käynyt yksin, ja varmaankin joskus vielä menen. Kivaa oli, ei tarvinnut miettiä missä muut on, yrittää huutaa musan yli tai kuunnella, kun toiset yrittää puhua. Ja voi lähteä ihan silloin kun huvittaa. Musta siinä ei ollut mitään ihmeellistä/kamalaa/noloa, vaikka yksin olisikin. Ihmiset on niin kännissä aina baareissa, ettei varmaan moni edes huomaa yksinolijaa :lol: ... tai ehkä sitten, jos vaan istua nyhjöttää nurkassa, mutta mä ainakin olin lähes koko ajan tanssimassa.

Sivut

Kommentit (78)

Mushu_82

Tänään mietin, pitäiskö mennä yksin baariin. Ajattelin kuitenkin säästää voimiani huomiseen duunipäivään ja rahat perjantain baari-iltaan, johon pääsee ihan kavereiten kanssa. Usein tulee kyl sellainen olo et pakko päästää ulos, ja vaikea saada kavereita mukaan, kun ne tykkää olla kotona miestensä kanssa. Joutuu joskus käymään yksin. Olo ollut yleensä ulkopuolinen ja "kaikki kattoo ku mä oon niin säälittävä". =) ehkä vika on enemmän omassa päässä? =)

Ceccy

Mietin tuota, että kun olette yksin baarissa, niin kävelettekö sieltä kotiin yksinänne pimeillä kaduilla, vai otatteko taksin tai jotain muuta? Sitä ei nyt lasketa jos sieltä joku mies tarttuu mukaan :wink: Siis onko se niin vaarallista naisen kulkea yksinään kaupungilla kuin miltä se ehkä kuulostaa?

siku

Yöbussit on jees.. Mulla ei onneks kovin pitkä matka pysäkiltä kotiin ja yleensä täällä kulkee aina joku ihminen niin jos sattuis jotain niin joku näkis. Poliisitki kiertelee ahkeraan, viimeeksi yks kyysäs mua pyörällä ja kaaduttiin ni tuli poliisit heti kattomaan et onks kaikki ok :D
Harvoin kyllä ees tuun yksin kotiin, yleensä tulee joku kaveri.

mystify

Olen käynyt yksin baarissa monestikin, selvinpäin tai naista väkevämpää ottaneena. Ja ihan tanssipaikoissakin. Joskus ilta on tullut vietettyä yksin ja joskus on löytynyt kavereita :) Jos siltä tuntuu niin sinne vaan! ei se loppujenlopuksi niin "pelottavaa" ole kuin ensin saattaa ajatellakin ja toisaalta yksinollessa löytää riemua ihan erilaisista asioista kuin porukassa :)

Jaeniver

Kiva kun olette vstailleet. Ajatteli, ettei kukaan halua vastata näin tyhmään kysymykseen. :lol:

Itse olen ollut yhden kerran yksin baarissa, mutta vain muutaman tunnin. Jo siinä vaiheessa alkoi todella tympimään, kun istuin/seisoin vain jossain yksikseni. Sitten vieläpä kun joku äijä kyseli kokoajan miksi seison yksin tai muuta yhtä rakentavaa. Yksin tanssiessa tulee vähän outo olo, kun ei ole sitä kaveria siinä vieressä tanssimassa. Ajattelin kuitenkin rohkaistua ja mennä vielä joku päivä uudestaan.

minttusuklaa

Aikoinani tuli enemmänkin käytyä yksin baarissa (täytyy myöntää että nyt seurustellessani ei oikein lähde yksin baariin...) ja ei se mulle ainakaan mikään ongelma ollut. Eihän sitä nyt selvinpäin ollut, yleensä kuitenkin jonkin verran kännissä, suht siedettävässä. Jotenkin helpompi sitten tutustua uusiin ihmisiin jos on muutama siideri alla :) En oikeastaan ikinä ole ajatellut että mitä muut ihmiset ajattelee. Onhan joskus joku kysellyt että ootko sä yksin tms. Joskun oon keksinyt valkoisen valheen :D tai joskus olen kertonut totuuden. Tiedä sitten mitä ihmiset siitä ajattelee. I don't care :lol: Tosin missään semmoisissa pintaliitomestoissa en kyllä ikänä ole yksin käynyt, niissä tuskin se on jotenkin vaikeampaa.
Vieläkin kyllä itekseni saatan käydä yksin keikoilla ja se on "helpompaa" kuin että yksin lähtisi baariin silleen (vaikkei jälkimmäinenkään vaihtoehto mikään vaikea itselle ole). Ja tulen kyllä käymäänkin tulevaisuudessa yksin keikoilla edelleen, lempparibändejä en jätä näkemättä vain jos joku ei suostu lähtemään mukaan. :)

Cosmic angel
Potaatiton
Useastikkin olen käynyt yksin baarissa, kun kavereilla on ollut parempaa tekemistä ja itseä on tanssittanut niin pirusti :) Aina sitä illan mittaan tutustuu muutamaan ihmiseen ja saa tanssiakin ihan rauhassa, kun ei ole kaveria koko ajan vieressä vinkumassa. Eli miksikään seinäruusuksi ei kannata jäädä seisoskelemaan ja miettimään onko se nyt niin noloa olla yksikseen.
Sinkkuna en saa perheellisiä ystäviäni baareihin hillumaan, mutta ihan mielelläni kuljen yksin, eikä yksin liikkuminen ole tuntunut erityisen ikävältä. Yksinäni saan jopa paremmin kontaktia ihmisiin kuin ystävien silmien alla. :) Tanssimaan lähteminen on vain minulle sellainen kynnys, josta en yksin selviydy. - Pitäisi varmaankin olla kovassa humalassa, jotta yksin lähtisin parketille tanssahtelemaan. :lol:

miss.
Ceccy
Mietin tuota, että kun olette yksin baarissa, niin kävelettekö sieltä kotiin yksinänne pimeillä kaduilla, vai otatteko taksin tai jotain muuta? Sitä ei nyt lasketa jos sieltä joku mies tarttuu mukaan :wink: Siis onko se niin vaarallista naisen kulkea yksinään kaupungilla kuin miltä se ehkä kuulostaa?

En käy ikinä yksin baareissa mutta useimmiten silti menen aina yksin kotiin. Eihän kaikki samalla suunnalla asu :roll:.

Rahel

Kyllä mä välillä käyn yksinkin baarissa. Lähinnä siks, kun haluan kuunnella jotain hyvää bändiä, eikä mun kavereita oikein oo helppo houkutella kuuntelemaan jazzia... Kesäisin tulee välillä mentyä myös terassille yksin. Joskus on kieltämättä ollut vähän vaivautunut olo ja oon sit yrittänyt alkuillasta lueskella jotain lehtiä sen juoman kanssa. Mä kun en välttis sieltä baarista halua kuin keskusteluseuraa enkä aina sitäkään, ja joillekin miehille toi on ihan ylitsepääsemättömän hankalaa ymmärtää. Jos katse on nauliintunut johonkin edessä olevaan lehteen, niin useimmat ei tuu lähelle. :D

Kraka

Eikö naiselle pitäis periaatteessa olla helpompi mennä baariin yksin. Helpomminhan yksinäiselle naiselle tulee joku jutteleemaan kuin yksin olevalle miehelle(mitä ei tapahdu koskaan).
Muutin vasta uudelle paikkakunnalle ja eilen tuli sitten lähdettyä baariin. Tuli ehkä oltua jopa puol tuntia ennen ku ajattelin että ei tästä tule yhtään mitään ja lähdin menemään.

Murehtija

Olin tässä just viime lauantaina TAAS yksin baarissa (Onnela, blääääh) ja en tiedä oliko tosiaan vain sellainen tunne vaiko vahtasko kaikki oikeasti mua oikeasti niin hirveästi! Etenkin siinä vaiheessa kun päätin ottaa kaiken ilon irti ja menin yksin tanssilattialle. Jotenkin tuli välillä sellanen olo et minkäköhänlaiseksi ihmiseksi mua luullaan kun häröilen yksin siellä mutta miksi sen pitäis mitään tarkoittaa? Ihmiset on niin kaavoihin kangistuineita. Nainen ei voi siis MILLÄÄN mennä yksin baariin ilman omaa naaraslaumakilpeään nähtävästi :roll:

minttusuklaa
Ceccy

Kesällä ja joo nyt vieläkin olen liikkunut pyörällä baarista kotiin. Tosin missään hirveessä humalassa en ole ollutkaan niin pyöräily on sujunut. ;)
Mutta yleensä tulen joko yöbussilla tai taksilla. Onneksi pääkaupunkiseudulla menee näitä yöbusseja niin pääsee niillä kotiin. En suosittelisi kävelemään lähtöä yksin pitkiä matkoja, ikinä ei vaan voi tietää, vaikka kuinka tuntisi seudun ja pitäisi sitä turvallisena. Eli ei kannata riskeerata ja kävellä yksin kotiin öisin. Noh, itse olen kyllä 3-4 km matkoja joskus humalapäissään kävellyt kotiin mutta fiksua se ei ole ja pyrin siitä eroon.

Ladybird

Mä oon ollu pari kertaa yksin baarissa..omalla paikkakunnallani tutussa paikassa ja kerran vieraassa kaupungissa baarissa jossa en ollut ennen käynyt..
Tuolla ekalla baarireissulla sain melkein heti seuraa kahdesta miehekkeestä joiden kanssa illan sitten vietin. Lähinnä juteltiin ja käytiin muutama kerta tanssimassa.
Tuo toinen kerta sitten oli semmoinen että menin vaan baariin ajatuksena tutustua kaupungin yöelämään, istuskelin siellä, kattelin ihmisiä ja kävin tanssimassa (tuntui se aluks vähän hölmöltä keikkua siinä yksin, mutta kunhan pääsi musiikin rytmiin niin..;)) No tulihan siihen sitten eräs miekkonen jonka kanssa jutusteltiin..mutta lähdin mä sitten reilusti ennen valopilkkua pois kun tuli jotenkin orpo olo (olis tarttenu tyttöporukan ympärille!)
Mieluummin sitä kaverin kanssa lähtee kuin yksin, mutta eipä tuo yksin lähteminenkään mikään ongelma ole. Itse kun vähät välitän siitä että mitä jos joku kattoo mua ja miettii että miks toi on yksin jne..

yannah

harvoin mut saataa olla et meen sinne yksin mut aina siel o tuttuja ei oo ikin ollu sillee et ei olis 8) ja vaik en ketaa tuntiskaa ni ain joku tulee juttelee taallapai etta ei ongelmaa, yksin ei tarte olla...enka haluiskaa! :wink:

Barriss

tulee aina sillon tällöin käytyä yksin baareissa... mutta yleensä silloin vahtaankin, näkyykö tuttuja joiden kanssa lyöttäytyä juttusille. jos ei tuttuja näy, niin menen tutustumaan, eli yksin en kauaa baarissa viihdy jos on meno päällä. :D ja tanssilattialta löytyy aina seuraa, yleensä menen muiden tyttöjen mukaan. :)

toinen tapani käydä yksin baarissa on [jos olen jossain kaupungissa vaikka läpikulkumatkalla] mennä tappamaan aikaa kivaan kuppilaan ja nauttia irish coffeeta kera sanomalehden, katsellessa kadulla käveleviä ihmisiä lasin lämpimämmältä puolelta... :) hirmu tunnelmallista talvisaikaan, tykkään älyttömästi fiilistellä 'stragerina' :wink: <3

joskus vieraassa kaupungissa ollessani katson netistä kaikki baarit ja kierrän ne iltasella läpi periaatteella "yksi alkoholiannos jokaisessa paikassa" :lol: samalla näkee kerralla kaikki paikat, millaisia ne on ja minne tulla uudestaan... suosittelen! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat