Minä minä minä - Deittailu ja yöelämä

Haahu

Juu mulle käynyt ihan samalla lailla :D
Tyyppi jostain treffi24:sta vaikutti alunperin mukavalta ja kaikkea, tai no aika ärsyttävä alusta lähtien, mutta kiehto, niin osoittautuikin sitten täys pissipääksi. Kun viesteiltiin, niin jos en heti vastannut viestiin, niin suuttu siellä, kuvitteli mua kaikeksi mahdolliseksi yms yms vaan sen takia että en heti ollut vastaamassa.
Ja sitten ihmettelee miksi sen pitäis pyytää anteeksi sitä että väitti mun antavan suunninpiirtein kaikille kaksilahkeisille. Mie olin aiemmin päästämässä sitä kotiin kylään, mutta tiesin että se on sen tason miehiä, jotka eivät ymmärrä koskaan itsessään olevan mitään vikaa tai että heidän pitäisi pyytää anteeksi loukkauksia. On heti huumorintajuton kun ei ymmärrä mitä hauskaa on siinä että toinen haukkuu miksi lie. Mutta sanoin sille että kylään et pääse jos et pyydä anteeksi, ja mies oli niin tyhmä ettei tajunnut miksi pyytää anteeksi, joten se siitä :D
Ei tuommoisista kannata välittää, niillä on jotain tosi pahasti päässä vialla, vika on niiden mielestä aina toisessa eikä niillä käy mielessäkään että vika voisi olla niissä itsessään kun naiset ei pysy näpeissä.
Eli älkää missään nimessä luulko itteänne yhtään huonommiksi jos tuommoin säälittävä semmoista väittää. Se vaan yrittää saada toista luulemaan itteään niin huonoksi, että ottaa sitten sen miehen kun luulee ettei muita saa.
Miekin sille omalle häirikölle sanoin, että mie jään miljoona kertaa mielummin vanhaksipiiaksi kuin ikinä alkaisin sen kanssa millekkään, mulla on sen verran vahva itsetunto että tuommonen ei saa mua luulemaan itteäni yhtään huonommaksi. Mielestäni kyseinen luonteenpiirre on aika lähellä narsismia. Tällaisten ihmisten kanssa naimisiin päätyvät ovat loppuajasta hermoraunioita ja täysin rikkinäisiä ihmisiä, niin taitavasti pystyvät manipuloimaan toista. Olikohan luonteenpiirteen luokitus myös psykopaatti :P voi olla että muistan väärin, mutta hällä väliä.
Ihmisluokka joka kaikkien mielestä on oikein hurmaava ja mukava, mutta saa kaikkein läheisimmät ihmiset, eli rakkaansa, tuntemaan itsensä maailman surkeimmaksi ja pienimmäksi olennoksi, jonka pitäisi olla kiitollinen että edes armas puoliso suvaitsee pysyä rinnalla.
Eli pysykää kaukana!

Kommentit (5)

Murehtija

Tämä aihe liittyy nyt vahvasti syyllistämiseen ja jossain määrin jopa häirikköihin ja käsittämättömään itsekkyyteen. Mua ihan käsittämättömästi RAIVOSTUTTAA edellisyön tapahtumat.

Aloittelin yksin tässä asunnollani kun sain yllättäen viestin eräältä veljeni kaverilta jota tapailin aika kauan mutta hän itse sekas koko jutun. Kysyi harmittomasti et voiko tulla kahville. Sanoin että samapa tuo kun istuskelen kuitenkin yksin kotona. Miestä ei kuulunut. Ei vastausta viestiin eikä tullutkaan tänne. Olin lähdössä baariin kun kello oli jo päälle 11 ja sit taas tulee viesti "Haluakko pusun?". Olin pikkasen jo vähän että MITÄH!? mutta olin hyvällä tuulella joten sanoin vain että älä viitti, eiköhän me olla pelkkiä kavereita, turha enää mitään sekoilla.

Noh yöllä 2 maissa olin hoippumassa väsyneenä kotiin ja tarkastin kännykän johon oli TAAS tullut samanlainen epämääräinen ehdotteluviesti ja mulla napsahti. Kysyin mieheltä että mitä vtua se nyt oikein meinaa ja miten tyhmäksi se mua luulee. Sain vastauksen tyyliin "Anteeksi ku oon olemassa ja pilaan sun elämän". Siis että mitä? Selvensin herralle että mulla on aika paljon suurempia asioita mietittävänä kun tommonen sekoilu ja että sen kannattais vain olla hiljaa eikä aukoa mulle päätänsä. Taas sain jonkin todella epämääräisen viestin jossa mies väitti että mä syytän sitä mun ongelmista (??!!) yms. En jaksanut vastata muuta kuin että hänen kannattais hetkeksi istua alas ja oikeasti miettiä mitkä asiat tässä elämässä on oikeasti tärkeitä. Vieläkin se inisi jotain takaisin mutta mä en edes lukenut koko viestiä.

Todellakin jäi paha mieli. Ei sillä, kyseinen mies on nyt paljastanut itsensä totaaliseksi sekopääksi mutta se on toi syyllistäminen...Mä tein nähtävästi väärin siinä kun suutuin hänen käytöksestään. Mun pitäis kai olla vain kiitollinen että se osoittaa kiinnostusta mua kohtaan aina muutaman kerran vuodessa. :roll: Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu? Onko jotkut oikeasti noin itsekkäitä, huomionkipeitä ja sairaita että tehdään mitä sattuu ja kun sille joku yrittää laittaa pisteen, niin hyökätään hullulla raivolla kimppuun?

Hirveää tuntea syyllisyyttä siitä että yrittää puolustaa omaa kunniaansa. Onko muilla vastaavia tilanteita tullut vastaan?

Jaeniver

No aijaa, että onko?

Siis ensin on juuri tuollaista "pientä" ehdottelua ja sitten jos ei kiinnosta ruvetaan syyllistämään, että kuinka huono ihminen on, itsekäs, halpamainen ja ties mitä! Joidenkin tyyppien toimintatapoihin vain syystä tai toisesta kuuluu toisten syyllistäminen, itsessähän ei vikaa voi olla. :roll:

Kaikista kauheinta on se, että itse kokee vielä syyllisyyttä siitä ja miettii, että olenko minä oikeasti niin hirveä ihminen jne. :evil:

Murehtija

Aivan! Ihanaa että joku muukin tietää just mimmosta se on...Mua ärsyttää vielä eniten se että tämä kyseinen tyyppi on mun veljen kaveri (vaikka tosin veli haukkuu itsekin sitä, tää mies on niin kersa). Luulisi että varoisi hieman käytöstään kun on kerran mun veljen kanssa tekemisissä aika useinkin mutta ei nähtävästi mitään vaikutusta :shock:

Chiara

En tiedä että liittyykö aiheeseen mutta mulla on ex-ongelma. Eli erottiin poikaystävän kanssa helmikuussa mun aloitteesta koska hän suoraan sanottuna kohteli mua kuin paskaa. Hän sanoo vielä rakastavansa mua ja on todella pahoillaan ja lähettelee viestejä. Muun muassa tänään kysyi että haluaisinko lähteä viikonloppuna hänen mökille. Vastasin sitten että en ole tulossa. Häneltä tulee tämän jälkeen viesti jossa sanoo että ei ymmärrä että miks mun täytyy olla niin kylmä. Mulle tuli tästä huono omatunto (vaikka tiedän ettei pitäisi mutta ihmiset ovat joskus outoja) ja se pilas mun päivän vaikka se alko aivan mahtavasti. Jotenkin tuntuu että se tekee tota ilkeyttään. Muutenkin silloin kun me vielä seurusteltiin joka kerta kun hän teki mulle paskamaisia juttuja ja mä suutuin niistä niin hän aina käänsi sen jotenkin mun viaks ja mä olin taas heti potemassa syyllisyyttä että ehkä mä nyt ylireagoin....

Murehtija

No ei oo kyl kivaa touhua...Sun exä pyytelee sua mökille vaikka oot jättäny sen ja sit alkaa syyttään kylmäksi? :? Mitäs muuta sä voisit olla jos toinen kohtelee huonosti ja vielä eronkin jälkeen pyytelee mökille? Ihmeellistä kun jotkut ihmiset ei anna olla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat