Mies kysyy yhden yön jutuista - Deittailu ja yöelämä

Nex
Lania
Pirpana
Kannattaa ehkä juuri kysyä ihan suoraan kun ollaan vähän aikaa jutustellu niitä perusasioita. Kyllä siitä keskustelusta pystyy sitten kuulostelemaan voisiko kuvitella tämän henkilön suostuvan ehdotukseesi.

Ei kyllä välttämättä kannata. Mä kerran baarissa juttelin pojan kanssa, mulla oli tarkotuksena nimenomaan viettää vaan yö villisti yhessä, ja ymmärsin kyllä että silläkin oli. Mutta sitten kun se sano sen ääneen, "kai sä siis oot ymmärtäny että mä haluan vaan pelkkää seksiä", niin mua ei kiinnostanu enää tipan tippaa ja sanoin sille että kyllä oon ymmärtäny, ja niin mäkin halusin, mutta enää mua ei kiinnosta, sori vaan ja heippa. Siitä sen ääneen sanomisesta tulee jotenkin juntti ja amis ja säälittävä lutkaolo ja se vähäinenki innostuskuumotus hävis sekunnissa.

[size=9]Lizzieee kiitti, mut ei aina kyllä todellakaan tunnu olevan[/size] :D

toi on niin totta... [-X

Sivut

Kommentit (29)

shazzer

Kerran minäkin miehen kotiini vienyt baari-illan jälkeen. Tarkoituksena oli harrastaa seksiä, mutta molempien ollessa liian humalassa se ei onnistunutkaan..
Kahdesti olen lähtenyt miesten mukaan, kumpanakaan kertana ei harrastettu seksiä eikä se ollut tarkoituskaan. Toiseen ihastuin valtavasti ja kuulemma hänkin minuun :oops:
Kaikkea voi sattua :)

mila_

No eilen lähti mies mukaan baarista, sillä kaavalla, mikä täälläki on todettu hyväksi eli tanssittiin ja juteltiin baarissa.Sitten vaan ku oltiin lähdössä kysyin että voisko se saattaa mut taksitolpalle ja lopulta se tuliki samalla taksilla.Ja mukaan sen sai ihan vaan kysymällä unikaveria.Oikeestaan vähän vahingossa päädyttiin harrastaan seksiä.
Mutta paljon helpompaahan tuo taitaa olla kun on nainen.

minttusuklaa

Nojaah. Kaippa tähänkin voisi ajankuluksi vastailla...
Eiköhän tuossa ole aika paljon eroa että miten saa tyttösen lähtemään mukaansa. Minuun ei kyllä mitkään suorat läheks paneen -ehdotukset vetoa. Pikemminkin päinvastoin, sitten en tosiaankaan lähe minnekkään jos suoraan kysytään.
Onhan sitä tullut päädyttyä joidenkin kämpille ja itsekin roudannut jotain miehiä kotiini. Se on vaan tapahtunut. En osaa sen kummemmin sitä selittää :D Oikea henkilö, oikea hetki, silleen niihin tilanteisiin on päädytty.
Ja tosiaan täytyy vielä sanoa, että vaikka olen lähtenyt joidenkin mukaan niin ei siellä aina olla harrastettu seksiä. Riippuu tilanteesta aina.

ijjji

Baari-illan päätteeksi miehen on varmaan parasta pyytää vain "iltateelle", "jatkoille" tai vaikka "katsomaan kissaa joka hyppii takaperinvoltteja". 8) Miesten ja naisten välillä tosissaan on valtavia eroja tässä asiassa. Itse menetin kerran herkullisen tytön pamauttamalla hotellihuoneen eteisessä, että "ei oo sitten kondomeja mukana". Yksinkertaisiin miehenaivoihini ei juolahtanutkaan, että simppelillä tiedonannolla voisi olla kohtalokkaita seurauksia. Syvällä sielussaan nainen ei pelkää mitään enempää kuin sitä, että hän tuntee olonsa lutkaksi. Niin sanottu pelimies - mies joka osaa käsitellä naista oikein - keksii yöllisille reissuille aina viattoman syyn, kauniin sadun.

Keskustelun aloittajalle hyödyllistä luettavaa:

Kroatialaisen Badboyn E-kirjasta ilmainen luku, joka kertoo mitä useimmat naiset oikeasti haluavat:
http://www.badboylifestyles.com/webUI/ebook/bbfree.html

Eräänlainen viettelytietokanta:
http://www.bristollair.com/

kissakala

Kyllä mäkin oon joskus miehen mukaan lähteny baarista, mutta ei me seksiä harrastettu. Mies ei edes yrittäny enkä mä olis antanu vaikka olis yrittäny. No, okei, kyllä me vähän kosketeltiin.

No kerran toin miehen kotiin yöks ja ei edes pussailtu tai mitään.

doreen

Ne parit kerrat ku olen miehen mukaan baarista lähteny on menny aika samalla kaavalla. Että ollaan siinä vietetty lähes koko ilta yhdes ja juteltu ja suudeltu ja semmonen "viattoman" kuulonen kutsu jatkoille. Itseeni ei ainakaan innosta jos joku ehdottaa lähes ensimmäises repliikis seksiä. Niin ku täällä onkin todettu, vaikka kummatki tietää mihin tilanne johtaa, sitä ei tartte ääneen sanoa! :wink:

Cosmic angel

Kerran vastasin yhden samassa kaupungissa asuvan miehen seksiseuranhaku-ilmoitukseen. Vaihdettiin sitten puhelinnumeroja jo samana iltana ja sovittiin treffit. Miehen oli tarkoitus tulla hakemaan minut pihasta ja hän tulikin kuulemma, mutta tein oharit viime hetkellä.
Minua huvittanut ajatus, että olisin joutunut kertomaan nykyiselleni tekosestani. Myöhemmin mies vielä lähetteli jonkin aikaa ällöttäviä viestejä tyyliin; tuux imeen tänään?", jne... :lol:

Rahel

No ne pari kertaa, kun oon tuohon päätynyt, on menneet tällai: eka silmäpeliä ja ihan pienoista flirttiä (muut paikallaolijat ei todennäköisesti ees oo huomanneet mitään), mukavien jutustelua ja jalkapeliä pöydän alla. Ja sit illan lopuks, kun on ollut sopiva hetki, niin on funterattu, et missäs kumpikin asuu. Sit ne on vaan kävelly mun perässä kotiin. :D

anzu

Ei siinä kyllä tosiaan tarvitse erikseen mainita, että seksistä on kyse, kun pyytää luokseen yökylään baari-illan jälkeen.. Ja parempi tosiaan, ettei myöskään mainitse!

...Eiköhän jokainen hoksaa jo sanomattakin mistä on kyse, kun ehdotetaan samaa yöpaikkaa..

John Doe

Heipä hei, minulla on sellainen pieni ongelma, että haluaisin pokata baarista ihan puhtaasti seksiseuraa yhdeksi yöksi, mutta en ole koskaan aikaisemmin tehnyt niin enkä suoraan sanottuna yhtään tiedä miten pitäisi "toimia" :oops: Joten ajattelin vähän kysyä vinkkiä arvon cosmoneideiltä :D

Olen siis yleisesti ottaen varsin sosiaalinen kaveri ja pyydellyt naisia treffeille mitä erikoisimmissa tilanteissa, joten kyse ei ole siitä, että olisin ujo tai muuten nörtti. Jostain syystä kun menen baariin niin en sitten osaakaan enää lähestyä naisia yhtä luonnollisesti. Ehkä en osaa olla tarpeeksi röyhkeä tai osaa sellaista baariflirttiä. Jotenkin vaan tuntuu, että ainakaan mitkään "moi, lähetääks panee" -tyyppiset repliikit ei ainakaan tuota mitään tulosta.

Homma on ehkä vähän vaikeaa siksi, että olen perusluonteeltani aika "kiltti" enkä mitenkään lähtökohtaisesti ole yhden yön jutuista niin kiinnostunut. Elämäntilanne on kuitenkin tällä hetkellä semmoinen, etten yksinkertaisesti pysty hetkeen aloittamaan mitään vakavaa suhdetta, mutta fyysistä läheisyyttä silti kaipailen... (ylläri)

Kuulisin mielelläni jotain kokemuksia, miten olette päätyneet tuntemattoman miehen kanssa yöksi samaan petiin, kun se ei käsittääkseni tänä päivänä kuitenkaan niin kovin harvinainen juttu ole.. :wink:

Miffy
John Doe

"moi, lähetääks panee" -tyyppiset repliikit ei ainakaan tuota mitään tulosta.

Mulle vois tuottaakin jos mies ois oikeenlainen ja jos siis olisin sinkku :lol:

No. Miten niihin tilanteisiin aikoinani päädyin... En tosin koskaan kauhan moneen. Hm. Noh, päädyin taitaa olla just oikea sana :lol: Emmä usko et siin on muuta vaihtista ku mennä jutteleen ja tunnustella maaperää ja sit harkitussa vaiheessa ehdottaa et "miten ois beibe pienet panot" :lol:

Jaeniver
miu
juota mimmi känniin. ite oon päätyny idioottimaisiin yhden illan juttuihin ainoastaan armottomassa tuubassa.

Sama täällä. :roll:

Yleensä itse olen ajautunut yhdenyön juttuihin niin, että olen ollut aika tukevassa humalassa ja sitten mies on ehdotellut jatkoja tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi minulle näitä juttuja ei ole sattunut kuin muutama.

Lania

Mä oon ainaki ajautunu niihin ihan vaan sen takia että ite haluaa jonku miehen ja sitten kun kohdalle sattuu joku sopiva jolla mitä ilmeisimmin on samansuuntaset aikeet niin eiköhän mennä. Aika casanova saa olla jos pokaa mukaan tsubun joka ei alunperinkään oo aatellu kenenkään mukaan lähtevänsä. Tai ehkä toi on väärin sanottu, sellanen "ihan sama" -fiilis on myös tuottanu tulosta, mut jotain tiukkaa ei-lähtijää en jaksais ainakaan ite jäädä vonkaan. Vinkkinä vaan että niin monta helppookin kuitenki aina löytää :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat