Onko aina analysoitava miestä? - Deittailu ja yöelämä

Haahu

No heips vaan tänne.

Mie tässä mietin, että miksihän sitä pitää aina analysoida miestä etukäteen kaikin maailman konstein, ja meinaa heittää pyyhkeen kehään jo etukäteen vain, koska luulee lukevansa miehestä yhtä sun toista pelkästään yhden tapaamisen ja parin hassun viestin ja puhelinsoiton jälkeen? :/
Kaikkia analysointeja lukee kaiken maailman lehdistä ja täältä cosmo-palstalta (ei saisi lukea :P)

Miekin koko ajan mietin eräästä tyypistä, että onko hän nyt oikeasti kiinnostunut tapaamaan vai vain "kunnon tyyppinä" vaivautuu niille yhdille treffeille "kun kerran lupasi" katsotaan nyt -periaatteella. Kun itsestä tuntuu että jos mies oikeasti olisi kiinnostunut, niin se ottaisi nopeammin yhteyttä tai vastaisi nopeammin viestiin kuin muutaman päivän varoitusajalla. Mut toisaalta me ollaan nähty vain kerran baarissa ja se ajautui mun serkkujen kämpille syömään kun tarjosin (huom omia ruokiani, en serkkujen) syötävää ja annoin jäädä sohvalle nukkumaan kun raukka oli niin humalassa ja pitkä matka kotiin. Ihan kiltisti se oli, mutta jotenkin niin kiinnostuneen oloinen kun piti koko illan kädestä kiinni ja tahtoi viereen, joten lopulta menin nukkumaan vierelle. Ei mitään tapahtunut, en edes pussannut :D Mutta humalassa fiilikset on vähän eri juttu ku sitten selvinpäin..
Jotenkin se samaan aikaan ärsytti se mies, ja samaan aikaan oli todella kiinnostava, tuntui paljon järkevämmältä kun antoi olettaa.

Mie siis tiedän, että saatan näppini polttaa tässä, mie jo ajattelin että nyt se ei enää ole ollenkaan yhteyksissä yhdessä välissä, kun kyselin kuulumisia eikä mitään kuulunut. Ajattelin jo että ihan hyvä vaan kun ei ottanut yhteyttä, onhan noita miehiä.
Mut sitten se soittikin ja sovittiin että nähdään. Mutta en saa päästäni että se vaan siksi tapaa että on kunnon jätkä. Jotenkin odotan vaan että saan pakit siltä :P En ymmärrä miksi sitä pitää näin etukäteen jo maalailla piruja seinille ilman sen pätevämpää syytä, heh.

Mutta en ole periksiantavaa tyyppiä, ja vaikka helpompaa ois vaan antaa olla ja sanoa ettei tahdo tavata, mä tekisin sen vain sen takia, että oletan saavani pakit, enkä tahtoisi mennä niitä kasvokkain saamaan :P Toisaalta mitään ei saa jos ei koskaan laita itseään alttiiksi, jos mie olen niin monesti antanut pakit treffeillä, ehkä on vaan oikeus ja kohtuus saada itse :P
Mut kuten sanottu, tämä on tätä etukäteen toisen puolesta ajattelua jota ei saisi turhan paljon harrastaa, kun alkaa luomaan ihme kuvia toisesta, vaikka toinen saattaa olla ihan muuta kuin itse olettaa.
Joten mie rohkeasti suuntaan sinne treffeille, eiköhän se siellä selviä mitä toisen päässä liikkuu, tai edes jotain sinne päin :D

Kai yrittää suojella itseä kaikelta mahdolliselta ajattelemalla etukäteen kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja varautumalla kaikkiin niihin, niin ei pety niin pahasti, kuin jos ei olisi varautunut :P Mutta miksi sitä ei enää osaa olla niin optimisti että uskaltaisi luottaa omaan viehätysvoimaansa :D
Jeps, mutta hei tytöt, ei kannata liikaa analysoida etukäteen, ei ainakaan tehdä päätöksiä sen perusteella. Että eteenpäin vaan sano mummo lumessa, pikku pakit silloin tällöin mitää haittaa, jossain on jotain vielä parempaa ;)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat