Naisten käytös baareissa? - Deittailu ja yöelämä

Miffy

Ilkalla on suuri suu mut pienet ajatukset :lol: Käsittäköön kukin miten käsittää...

Sivut

Kommentit (261)

^blueberry_^

Itse en henkilökohtaisesti pidä riitelystä ja yritänkin sanoa asiat aina nätisti. Kerran se ei vain tuntunut menevän perille jolloin mieheni (hampaita kiristellen) kysäisi tyypiltä onko hänellä vastaanottimissaan jotain vikaa. No, siitäkös se tappelu vasta syntyikin. :oops:

Taisi olla liian kova pala tuo torjuminen. Säälittävää minusta.

closure

"Siinä vaiheessa otin häntä ryysyistä kiinni ja riepotin hieman, ei nuori mies sanonut siinä vaiheessa enää mitään muuta kuin anteeks ja lähti pois Laughing"

Näinhän sen pitääki mennä :lol:

kurkku
kolmiolääke
sellaisia tapauksia miehissä on (ihan liikaa) jotka eivät tajua vihjeitä ja kyllästyneitä katseita ja kun itse lähtee pois paikalta he alkavat seuraamaan ja jatkuvasti yrittävät saada aikaan jotakin keskustelua vaikka itseä ei kiinnosta yhtään.

Näitä tyyppejä kyllä riittää, jotka ei vaan ymmärrä jos esim. mua ei kiinnosta. sitä vaan alkaa ahdisteleen siinä ja hiplaileen eikä mikään sana tehoo. On tullut sanottua pahastikkin.

Kerran eräs jätkä vikui numeroani ja "juoksin" baaria ympäri vältellen tätä. Loppujen lopuks en jaksanu enää, otin pojalta puhelimen ja kirjoitin väärän numeron hänelle omalla nimelläni. Poika halusi soitella minulle jatkossa, en tiedä kenelle hän loppujen lopuksi soitti! :lol: :lol: :oops: :x

Kyllä kohteliaiden miehien kanssa juttelee vaikka kuinka paljon, näitä on tullut vastaan. valitetavasti olen kokenut myös noita ahdistelijoitakin aivan liikaa.

Olen myös itse aikamoisen aggressiivinen ihminen ja osaan tapella; kerran eräs nuorimies sanoi minua lihavaksi (vaikka siis en ole) ja oletti että painan paljon koska minulla on isot tissit!! :evil: Siinä vaiheessa otin häntä ryysyistä kiinni ja riepotin hieman, ei nuori mies sanonut siinä vaiheessa enää mitään muuta kuin anteeks ja lähti pois :lol:

tim whistle

Sain kokea männä viikolla naiselta erilaista käytöstä baarissa. Koin nimittäin "Boom Chicka Wah Wah" -ilmiön livenä ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien. Neitokaisen kieli oli kurkussani ennenkuin ehdin kissaa sanoa, ja kunhan hämmennyksestä selvittyäni sain työnnettyä typyn syrjemmälle aloin katsella, että ei kai kukaan tuttu nähnyt, kuinka minä, seurusteleva mies, suutelin vierasta naista. Enpä usko, että olisivat nielleet selitystäni päällekäyvästä kiimaisesta naaraasta. Noh, korville läväyttäminen tai ryysyistä riepottaminen ei kuitenkaan käynyt mielessä.

ilkka
miu
ilkka
miu
miten noi ominaisuudet muka estäis naista kyllästymästä suhun?

kohdat C,D ja E saattavat rajoittaa nuorista miehistä kiinnostumista.

kysyinkin, että mikä estäis kyllästymästä, en kiinnostumasta ;)

Ei hyvään elintasoon kyllästy, ja tuskin ne muut lerppakulliset ryppyvaarit sen enemmän innostaa. Tulen sitäpaitsi olemaan keskimääräistä vetreämpi ryppyvaari alle 10 rasvaprosentilla.

LasVegas

Kaveri (nainen) on muutaman kerran lentänyt baarissa portaat alas kun joku raivopäänainen on käynyt kimppuun aivan syyttä. Toisella kerralla olin itse mukana ja meinasin kyseistä narttua vähän jututtaa, mutta miespuolinen kerkesi väliin (taisin näyttää niin vihaiselta, että luuli mun käyvän sen kimppuun :lol: . En tosin olisi käynyt) ja taisi muutaman valitun sana neidolle sanoa, kiinni ei kyllä käynyt vaikka lähellä taisi olla. Lähti vähän äkkiä kun henkilökuntaa tuli siihen ja kaveria lähdettiin viemään rauhallisempaan paikkaa, tuosta tyttö sai muistoksi mustelmia ja aivotärähdyksen.
Mä en yhtäkään miestä lähde lyömään/potkimaan ellei kyseessä olisi itsepuolustus tai vst. Puhumalla kyllä pääsee eroon kännisistä pokaajista ja vaikka ilman lupaa käykin kiinni niin koskaan en ole sen takia läväyttänyt, työntänyt vaan tyypin pois tai sitten joku miespuolinen kaveri on tullut viereen, se kyllä tehoaa :lol: Koitan vaan lähtee itse menemään jos tilanne käy tukalaksi.
Muutenkaan en kännissä ole mitenkään aggressiivinen, päinvastoin, ihan mielelläni tutustun uusiin ihmisiin ja itsekin flirttaan paljon, välillä ehkä liikaakin :oops: Humalassa käyttäydyn aika suorasti, flirttailen näkyvästi ja joskus monelle yhtä aikaa, siitä tulee vähän sellainen biatch-olo..
En silti ymmärrä sellaista olen-kaikkien-yläpuolella -käytöstä, sellaisesta naisesta tulee todella vastenmielinen tunne (niinkuin miehestäkin). Enkä todellakaan sitä, että toisen kimppuun käydään syyttä. Vihaan väkivaltaa yli kaiken, eikä mikään oikeuta satuttamaan toista.

Moumou
Nessa

Juomaani en ole ikinä heittänyt kenenkään päälle; tässä totean (kuten myös joku toinen myös aikaisemmin sanoi) että en kallista drinkkiäni siihen tuhlaa. Ja muutenkin pidän moista äärimmäisen törkeänä tekona. Mutta toisaalta, kun lukee näitä juttuja, miten rasiattavia jotkut oikeasti ovat olleen "iskupuuhissaan", niin toisaalta en ihmettelil miksi drinkkejä kaadetaan päälle. Mutta elämä on.

Viimeisin exäni sanoi et se pelkää että tuun baarissa heittään drinkin sen naamalle kun moni niin on jo tehnyt (miksköhän? :roll: ) mutta mä vain sanoin sille että ees 4euron siideriä en vaivautuis sen päälle heittämään, se ei oo sen arvoinen :lol:

Mut jos tosiaan jos joku haarojen välistä alkaa hiplaamaan tai jopa tunkee käden housuihin...kyllä saakin antaa turpaan. Itse läpsäisin moista tyyppiä täysiä käsille ja lähdin menemään, tyyppi vain jäi paikalleen nauramaan, kuvottavaa.

Lania
Herramias
Onko oikeitettua puolustaa itseään kun nainen lyö? En nyt tarjoita tajun kankaalle lyömistä, vaan lähinnä eleenä läpsäistä koska se mikä siinä pahinta itsellä on, on loukkaus ei kipu.

Mä oon sitä mieltä että jos ite alan syyttä jotain miestä läiskiin, niin kyllä se saa takasin läiskästä. En kyllä muista että koskaan oisin noin tehny (teini-iän kaveripoika-avareita ei lasketa VIHL), mutta kuitenkin. Tosin siinä liikutaan aika vaarallisilla vesillä, jotkut naiset kun ikävä kyllä pitää omaa koskemattomuuttaan tärkeempänä kun toisen koskemattomuutta. Enkä usko että millään läppäsyllä paljookaan voittaa takasin.

kolmiolääke

sellaisia tapauksia miehissä on (ihan liikaa) jotka eivät tajua vihjeitä ja kyllästyneitä katseita ja kun itse lähtee pois paikalta he alkavat seuraamaan ja jatkuvasti yrittävät saada aikaan jotakin keskustelua vaikka itseä ei kiinnosta yhtään.

Toi on kyllä niin raivostuttavaa. En ymmärrä mikä mättää, eka kohteliaasti sanoo että meillä on tässä juttu kesken, istuttais mielellään ihan vaan kahdestaan, niin miks siihen pitää jäädä jumittaan ja tunkeen kännisiä mielipiteitään joka väliin, pahimmassa tapauksessa vielä just lähtee seuraan jos ite vaihtaa paikkaa.. "painu v'ittuun" on musta niin ällöttävästi ja ilkeesti sanottu että sitä en halua sanoo pahimmallekaan roikkujalle, mutta joskus on kyllä tullu sanottua ilkeellä ja korotetulla äänensävyllä että LÄHE MENEEN, ei todellakaan kiinnosta sun seura, mee keskenäs johonki, ala mennä.

Mutta tosiaan, tohon alottajan kertomaan tapaukseen, syitä voi tosiaan olla monia, ihan tosta Miespuolisen ehdottamasta vedonlyönnistä huvittuneisuuden kautta yleiseen m'ulkkuuteen. Ei kaikki naiset kuitenkaan oo kurjia :) ikävä kyllä suurempi osa ehkä on kun ennen.

celestine

ite oon ollu aina kohtelias miehille vaikka ne kuinka ärsyttäis. Normaali jutustelu on ihan ok ja tervetullutta vaikka kyseinen ihminen ei millään tavalla kiinnostais. Ei siinä oo mitään järkee esittää jotain baarin helmiäis prinsessaa joka on kaikkien jätkien yläpuolella. Tuosta käytöksestä saa just kuulla olevansa huora yms. paskaa. Tietty olen sanonut, jos joku on puristanu perseestä tai tisseistä. Lähinnä tyyliin viittitkö lopettaa ja lähteny kävelemään. Joskus olen vaan kikakattanut ja häippäisyt, joskus tuijottanut typeränä. Ukot tajuaa tehneensä virheen, ja jättää mut rauhaan muitta mukisematta :wink:

Miss H
-Nadia-
Mä en tajua sitä et miks aina kaikki luulee et on tulossa iskemään jos vaan haluis jutella ja luoda uusia kontakteja kaveri mielessä.. heti ku koittaa jutella jollekki ni sit ne ymmärtää väärin :?

Varmaan siksi että baarissa useimmiten tullaan juttelemaan nimenomaan iskumielessä..

Jos joku tulee minulle puhumaan niin saatan kyllä alkaa juttelemaan enkä häädä pois siitä. Ja tästä on minulle jopa suututtu, kun jossain vaiheessa käy sitten ilmi että olen varattu. Tyyliin "mikset sanonut että olet varattu!?!". Selvennökseksi: kerron kyllä olevani varattu jos sitä kysytään, jos asia tulee muuten puheeksi, jos aletaan jotain ehdottelemaan tai käymään liian läheiseksi. Mutta olen baarissa pitämässä hauskaa ja tykkään jutella ihmisten kanssa, enkä ala kulkea mikään "varattu"-lappu kaulassa.

Tämä siis alkuperäisestä aiheesta, että naiset ovat baareissa jotenkin törkeitä. Minä en ainakaan koe olevani mitenkään törkeä, sanon ihan asiallisesti ettei kiinnosta tms (mistä esim. viime lauantaina sain takaisin aika törkeän kommentin) tai saatan alkaa jutella näitten iskemään tulevien miesten kanssa (josta sitten minulle saatetaan suuttua kun en samantien toitota kaikille olevani varattu). :roll:

Ei tietenkään kaikki miehet noin tee, enemmistö on asiallisia ja mukavia. Samoin varmaan naisissa, osalta tulee varmasti jotain törkeitä kommentteja kun heitä menee iskemään. Että ei tuo varmaankaan ole mikään naiset / miehet jako ketkä mitenkin baarissa käyttäytyy vaan ihan ihmisestä kiinni.

miu
Miffy
Niin... Taitais olla Ilkalle sitten kova pala, jos tämän unelmien nainen pitäisikin yhtäkkiä häntä lerppakullisena ryppyvaarina ja säntäisi nuorten adonisten perään ;)

:lol:

Herramias

Ajattelin kysyä kuinka yleistä on seuraava (huomatkaa miten käytän ovelasti alter-egoa jotta miehisyyteni ei kärsi) joka on tapahtunut kaverilleni, ja muutamille tutuille. :roll:

Eli ravintolassa kaverini oli menossa puhumaan kahdelle naiselle, ja sanottuaan"hei voiko tähän istua" tai jotain vastaavaa casual avausta, nämä leidit purskahtivat nauruun, ja kun kaverini sitten sanoi että minullapa on hauskat jutut naiset alkoivat nauraa sanomatta sanaakaan.

Tämä kuten kuten arvata saattaa ei ole kiva kokemus.
Eli kuka myöntää tehneensä vastaavaa? Kuinka yleistä tämä on? Miespuolisia kavereitani, ja minua myös on myös naiset lyöneet, potkineet ja heittäneet drinkkejä naamaan. Ja useimmiten ilman syytä. Syyksi nyt ei kelpaa että yrittää jutella. Onko oikeitettua puolustaa itseään kun nainen lyö? En nyt tarjoita tajun kankaalle lyömistä, vaan lähinnä eleenä läpsäistä koska se mikä siinä pahinta itsellä on, on loukkaus ei kipu.

KataTheBlondi

Jos toinen on sinua lyönyt ja on todistajia, meinaa lyödä uudelleen, saa lyödä, ei tietenkään kovaa, vaan juuri läpsäisy voi olla hyvä herätysreaktio.

kolmiolääke

täytyy myöntää että kännissä tulee käyttäydyttyä usein melko epäkohteliaasti.. itte en tarkota sitä mitenkään henkilökohtasesti, mut jos jätkä joka mua ei kiinnosta tulee jutteleen esim. sanoo nähneensä mut jossain bileissä niin vastaan ett "en muista kyl nähneeni sua missään" , vaikka muistaisinkin.

sellaisia tapauksia miehissä on (ihan liikaa) jotka eivät tajua vihjeitä ja kyllästyneitä katseita ja kun itse lähtee pois paikalta he alkavat seuraamaan ja jatkuvasti yrittävät saada aikaan jotakin keskustelua vaikka itseä ei kiinnosta yhtään. Silloin tuli yhden kerran huudettua eräälle tyypille päin naamaa "lähe ny meneen" :lol: voi voi kun oon kamala..

ja ehkä toi käytös menee yli koska on pakko saada yksinkertanen viesti perille känniselle ihmiselle mikä on todella vaikeeta :? .. varsinkin kun on itte kännissä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat