Sinkkukaverin kanssa baarissa - Deittailu ja yöelämä

nixie

Kaveriporukan ainoa sinkku minäkin. Ottaa päähän kun baariin ei pääse kovin usein kun muilla on niin paljon näitä "mennään anopin kuuskymppisille"-, "vietetään koti-iltaa leffaa katsoen"- ja "pitää vahtia koiraa kun äijä lähtee baariin" -menoja. Olenkin tehnyt taktisen vedon ja alkanut käydä baarissa tutun poikaporukan kanssa, mutta ei se ole läheskään sama asia. Ja mistään iskuyrityksistä on kyllä ihan turha haaveilla kun istuu samassa pöydässä muutaman salskean nuorukaisen kanssa.

Periaatteessa en koskaan lähde baariin pokausmeiningillä, mutta olisihan se ihan kiva joskus vaikka jutella jonkun poitsun kanssa, ehkä siitä saattaisi kehittyä jotain, tai sitten ei, mikä ei myöskään haittaisi. Harmi vaan, että olen ilmeisesti kaveripiirini epäkiinnostavin miesten mielestä, joten varatut kaverini kyllä saavat baarissa huomiota, minä en. No turha siitä kai on kavereita syyttää. Se on kyllä todella ärsyttävää kun nämä yrittävät pokata minulle miestä, siis vaikka raahaamalla pöytään jonkun umpikännisen täysin randomtyypin jolle yrittävät minua tyrkyttää. Ilmeisesti pitävät minua sen verran säälittävänä etten omin avuin kykene ketään ikinä löytämään.

Kuulostaa kauhealta valitukselta, mutta kyllä meillä yleensä on todella hauskaa, mitä nyt ainainen muiden varjoon jääminen välillä ottaa päähän.

Sivut

Kommentit (22)

xaz

Viime vuonna käytiin aikas useesti kaverin kanssa baarissa, minä olin se sinkku ja kaveri varattu. Normisti aloteltiin mun kämpillä, yksin ku asuin, ja kaksisteen sitte oltiin siellä. Siitä sitte baariin. Hyvässä lykyssä oltiin vielä kaksin ku baariin päästiin, mutta ennemmin tai myöhemmin kaverin poikkis ilmaantu sinne omien kavereittensa kanssa. Alkuun saatiin tanssia kaverin kanssa, mutta ku poikkis sitte ilmaantu sinne, niin kaveri tanssi vain kiinni poikkiksessaan, tosi kiva pienessä baarissa tanssia yksin pienellä tanssilattialla.. :roll: no, jos istuttiin pöydässä niin tää istu yksin ja katse vähä vaelteli eikä tienny mihin ois pitäny kattoa, kattoon, tuijottaa muita baarissa olioita, vaiko julkeasti vaan katsoa ku kaveri istuu poikkiksen sylissä ku he nuolevat noisiaan :roll:

Ei meillä siis koskaan mitään päätetty et tää on nyt tyttöjen ilta, vaan.. no, ei siltä oikein voinu välttyäkään et se poikkis sinne baariin aina tulla tupsahti, ku se nyt on kuitenki paikkakunnan ainoo "yökerho" :roll: eikä sitä viittiny alkaa saneleenkaan et hei, sun poikkikselle on tälle illalle porttikielto sinne :?

Eikä siinä muuta vikaa ollu, mut se alko aina vaan tuntuu et kaveri oikein unohti mun läsnäolon ku poikkis tuli sinne. Eikä wishin v!tuttanu :roll:

Manteli

voisin minäkin sanoa että sinkkukaverin kanssa lähdetään baariin vain silloin kun ei ole parempaakaan tekemistä. ainakin itsestäni tuntuu siltä, että varatut kaverit pitävät sinkkuystäväänsä varaseurana, tai sitten miulla on vaan idiootteja kavereita :?
yleensäkään emme varsinaisesti "tyttöjen" kanssa lähde nimenomaan keskenämme juurikaan koskaan ja ketään ei ole se haitannut että miehiäkin siihen seuraan välillä liittyy. baarissa kun ei kuitenkaan pysty/kuule juttelemaan mitään kovin kummosia kuulumisia. ja onhan kaverin miehen kaverit olleet ihan mukavia tapauksia :)
en potisi huonoa oma tuntoa siitä että löytäisin mies seuraa ja toivoisin ystävieni olevan onnellisia puolestani jos olen löytänyt jonkun kivan tyypin illalla, itsekin olen onnellinen heidän puolestaan.
se ärsyttää jos joku varattu koko ajan puhuu poikaystävästää/tekstailee poikaystävälleen. ja sitten on vielä sellaiset tyypit jotka ei vaan osaa pitää hauskaa ilman poikaystäväänsä (jos edes senkään kanssa) mökötetään vaan koko ilta tai siis pari tuntia ja sit lähetään ruttunaamana pois sanoen että kyllä teillä sinkuilla on paljon hauskempaa kun minä en ole hidastamassa menoa. huhhuh :roll: siinä vaiheessa voisin niinkun sanoa että whatever. marttyyrin esittäminen on ärsyttävää :x

Mirre

Mulle tulee aina se ongelma, että kaikki kaverini paritutuvat kyseisen baari illan ajaksi ja itse istuskelen jossain yksinään. Olen ainoa seurusteleva tyttöjoukossamme. Tyttöjen iltoihin en todellakaan ota muruani mukaan, sinne ei ole pojilla pääsyä :) Mutta yleensä viestittelen kullalleni illan aikana melko paljon, sillä olen yleensä yksinäinen muiden nuoleskellessa jätkiä tanssilattialla. Toki he saavat metsästää miehiä ja pitää heidän kanssaan hauskaa! Mutta minä vain tahdon unohtua silloin kokonaan :(

Melkein ikinä en ole ryypännyt yhdessä murun ja tyttöjen kanssa, eivät oikein tahdo tulla toimeen keskenään :/ Yleensä käyn baarissa murun ja meidän yhteisten kavereiden kanssa.

Rakastan kyllä tyttöjäni ja yhteisiä iltoja, mutta en vain pidä siitä että jään yksin pöytään istumaan :/

papuna

mulle käy yhden sinkku kaverini kans aina niin,että jään yksin baariin,kun se on pokannu jonkun ja lähtee sit sen matkaan... mä jään sit yksin istuu ja miettiin että mitä tekis.
sen tytön kans on kiva alotella ja jutella siinä. alku baarissakin on superhauskaa,kun se on yhtä innokas bilettäjä kuin mäkin... yllttävän pian tosin sit jään yksin lattialle joraan(mikä on musta kiusallista,kun en kaipaa siihen ketään iskijää..)
mä oon innokas tutustuun uusiin ihmisin,mutten siltikään tykkäisin jäädä "yksin".oon silti toisaalta onnellinen,jos kaverini saa yö-seuraa.kun ei kai sitä voi kieltää etteikö hän niin saisi tehdä.
tästä lähin aion varmistaa selustaani ennen kuin lähden hänen kanssaan ulos. esim. että mulla on tuttuja samassa baarissa,tai sit muualla,mihin voin liueta jos meinaan jäädä yksikseni....

Kepatäti

Jos haluaa itse lähteä nimenomaan seuraa etsimään, niin eikö silloin voi joko mennä yksin (jos siis ei muita sinkkukavereita ole) tai miksi siinä tapauksessa sitten pitää nimenomaan tyttöporukalla lähteä? Jos ei ole tarkoitus viettää ns. "tyttöjen laatuaikaa" ni mitäpä se poikaystävä sitten haittaa? Ja jos seuraa lähtee etsimään, niin eikös niistä kavereiden poikaystävistä voisi olla siinä mielessä apuakin sitten, kun heillä todennäköisesti kuitenkin on miespuolisia kavereita ja tuttuja, joihin "sinkku" voitaisiin tutustuttaa?

siku

Kaikki varatut ystäväni ovat tosiaan sellaisia, että pystyvät pitämään hauskaa ilman sitä miestäkin. Yhtälailla ne siellä juo ja bilettää kun mekin. Eipä se tekstailukaan niin tajuttomasti häiritse. Jos on isolla porukalla niin hyvä, että edes huomaa, että jollain on kännykkä kourassa. Tosin jos oisin kahestaan jonkun varatun kanssa, joka koko ajan näpräisi puhelinta ja voivottelisi kun ei se mies ole täällä, niin sitten vois alkaa vituttamaan. Ja sillon kyllä siitä sanoisinkin tyyliin nyt pidetään hauskaa ja voit hetkeks unohtaa puhelimen.

JenJen

Minulla ei ole ikinä ollut mitään tyttöporukkaa, jonka kanssa olisi voinut lähteä ulos yhdessä, vaan kyseiset porukat ovat koostuneet sekä tytöistä että pojista.
Kun kavereiden kanssa lähdetään ulos, niin mukaan ei oteta seurustelukumppania. Joskus saatetaan lähteä pienemmällä kaveriporukalla, esim. yksi pari + minä (poikaystäväni ei oikein viihdy baareissa), mutta ei kukaan ole koskaan pussaillut tms. joukossa.
Mielestäni viihteelle lähtiessä viihde voi alkaa jo koti-ovelta ja siellä voi sanoa omalle rakkaalle kuinka kauan suurin piirtein menee tai kenen kanssa on liikkeellä jos jotakin tulee. Usein olen lähettänyt poikaystävälle tekstiviestin lähtiessäni tulemaan baarista kotiin päin, mutta muuten en näe mitään syytä lähetellä viestejä pitkin poikin.

tiikeli

Mua ainakin häiritsee se jos menee kaverin kanssa johonkin ja koko ajan homma on tätä: bling... *viestittelyä* bling... *viestittelyä* bling... *viestittelyä* bling... *viestittelyä* bling... *viestittelyä* bling... *viestittelyä* :twisted: Varsinkin kun siis kyseessä on kaverin poikakaveri joka taitaa olla jotenkin läheisriippuvainen tms.

Sama poikakaveri muuten yrittää tuppautua mukaan (onnistuukin yleensä) aina meidän reissuille, josta seuraa se ettei mun kaveri voi tehdä kaikkea tai puhua kaikesta mistä haluisi meidän kanssa. :( Ottaa päähän kaverin puolesta, ja tietenkin omastakin puolesta. Ei oikein tuu puhuttua mitään muuta kuin yleistä läppää, koska kaverin poikkis ei tietenkään ole yhtä läheinen mun kanssa kuin mun kaveri jonka oon tuntenut lähemmäs 10v...

Ite en yleensä ees pyydä avomiestäni mukaan syystä että:
1. saa omaa aikaa ja 2. se ei jaksa kauaa kuunnella meidän juttuja... :lol:

Ja mies saa mennä mun puolesta kavereitten kanssa silloin kun haluaa, kunhan ei olla sovittu mitään tärkeää jota aletaan peruun 2h ennen, tai kunhan ei valehtele menemisistään... :evil: :evil: :evil:

liljankukka
Murehtija
Muuten ei mitään vikaa toisaalta, jos varatut haluaa mököttää koko illan ja tekstata kullalle niin se on niiden oma päätös MUTTA sen ei pitäis millään lailla hidastaa MUN iltaa. Typerää lähteä mun kanssa bilettämään jos mun pitäis sit olla vain se esiliina, poikaystävän korvike joka ei saa itse läksiä etsimään omaa kultaa. Valitetaan aina siitä yhdestä sinkusta joka haluaa bilettää ja viettää aikaa tyttöporukalla mut sit kuitenkaan sulle ei suostuta antamaan tilaisuutta etsiä ketään tai suututaan jos katoat illan aikana.

Huh, onneksi omassa kaveripiirissäni ei ole tollasta. :shock: Kun lähdetään tyttöporukalla bilettämään, niin ei siinä kukaan niitä poikaystäviä kaipaile, saati että mököttäisi! (Eikä niitä tekstiviestejäkään pahemmin naputella.) Ja sinkkukavereita kyllä kannustetaan etsimään omaa murua.

Kun käyn kahdestaan sinkkukaverin kanssa, niin silloinkin kannustan sitä etsimään miestä (jos se sellaista haluaa), mutta toisaalta se on sit mun kannalta vähän ankeeta jos sellanen löytyy. Samalla tavalla ku sinkkukaveri ei ehkä tykkää katsella kun varattu kaveri on koko ajan kiinni omassa poikaystävässään, ni tällanen varattu kaveri saattaa tuntea olonsa vähän ulkopuoliseksi jos se sinkkukaveri löytää miehen ja on koko ajan kiinni siinä. Mut en mä siitä valita, hyvä vaan jos löytää jonkun jos sellaista on etsinyt!

Joskus on poikaystävätkin mukana, mutta yleensä se ei ketään haittaa. Kavereita ei kuitenkaan jätetä, eikä lääpitä sitä poikaystävää koko ajan (jos ollenkaan - onhan se vähän epäkohteliasta muita kohtaan). Yhden kaverin poikaystävä on aika usein mukana, muttei se vaikuta oikeastaan mihinkään. Ja yks sinkkukaveri oli vaan mielissään ku kerran kysyin että haittaisko sitä, jos mun poikaystävä tulis mukaan (oltiin vissiin eka kahdestaan menossa). Ei haitannu, se vaan ajatteli että pääsee sit rauhassa iskemään miestä mutta voi välillä tulla kuitenki meidän luo ja jipii! Ja minunkin kannalta se oli hyvä, niin ei ollut pelkoa yksinjäämisestä.

Onneksi kaikki "varatut kaverit" ei oo sellasia mököttäjiä, jotka ei osaa pitää hauskaa ilman poikaystävää - tai sit vaihtoehtoisesti sellaisia, jotka aina ottaa murunsa mukaan ja on ihan sen lumoissa koko illan! :roll:

tiikeli

Öö.. mä luulisin et täs koko hommassa on kyse siitä että on erilaisia 'tyttöporukoita'. Ei voi yleistää siis että mitenkä pitäs toimia tyttöporukalla kun se riippuu siitä mihin on totuttu...

Meidän porukassa ainakin kannustetaan sitä sinkkua löytään joku hoito tai mahdollinen poikkis jos se sellaisen haluaa löytää sinä iltana. :) Jos on porukasta paikalla vaan kaksi, siis seurusteleva ja sinkku, niin vääjäämättä se seurusteleva saattaa jossain vaiheessa jäädä vähän taka-alalle jos sinkku alkaa tositoimiin :lol: mutta eihän baarireissulla yleensä ees käy niin että heti pokataan mies ja koko ilta menee siihen.

Ja mun mielestä se seurusteleva voi ihan hyvin vaikka mennä samaan pöytään istuun ja jutteleen kun nää jotka on just tutustunu. :lol: Olis aika törkeää jos joku (esim se mies) pitäisi sitä tungettelevana kun kerran kyseessä on baari-ilta ja yleinen biletys on päällä. :roll: Meidän tapauksessa yleensä se mies on yleensä sitäpaitsi jostain syystä päätynyt meidän pöytään ja tuonut joskus ne kaverinsakin... Noh, ainakin juttuseuraa... :lol:

Murehtija
Kepatäti
snip

Ah ihana oma pilkunnussimiskelloni pärähtää jälleen! Ensiksikin otetaan huomioon se pointti että sinkkukaverinhan kanssa lähetään bilettämään vain silloin kun ei yksinkertaisesti ole muuta tekemistä. Puhumattakaan siitä että sitä tekemistä ei ole lainkaan jos ei sen kultsin kanssa saa kiehnata kotona. Harvoinpa minä edes olen kadonnut mihinkään ja yleensä silloinkin vain jos on ollut useampi kuin 1 kaveri mukana että ovat sitten saaneet vain olla keskenään.

Mutta katsos kun sinne baariinhan ei voi lähteä niin että se poikkis olis mukana vaan on mukavempaa lähteä yksin viettämään "tyttöjen iltaa" ja sitten valittaa mulle kun otan noi harvinaiset biletysillat siltä kannalta että saattaisin vaikka löytää itsellenikin jonkun. Miksi aina edes kun nämä arvon seurustelevat lähteävät sinne baariin pitäisi olla jokin perkeleen "tyttöjen ilta"? Sehän suomeksi sanottuna tarkoittaa sitä että se säälittävä, ala-arvoinen sinkku kuuntelee muiden kultsipuheita siinä vierellä.

Ottais nyt edes sen kultsin mukaan sinne baariin jos on niin helvetin vaikea hyväksyä sitä että ehkä mua ei niin ikään huvita olla loppuelämää sitä varaventtiiliä jonka kanssa huvin vuoksi lähdetään joskus baariin. Näin ainakin meidän porukassa, muiden elämästä ja kaveriporukoistahan en voi mitään tietää enkä ole väittänytkään tietäväni. Jos kaverini haluavat noissa miessymbiooseissaan elellä niin uloittaisivat sen edes nohin baari-iltoihin, mua ei todellakaan huvita korvata niiden poikkiksia kädestä pitelijänä.

Kyllä me sinkutkin ollaan ihmisiä vaikka tällaisia säälittäviä yksinelelijöitä olemmekin. Ei voi meiltäkään vaatia erikoiskäyttäytymistä sillä perusteella että meillä ei oo kultsia. Mutta eipähän tarvi mun kirjoituksia enää syyniä ja sorsia, meni muuten lopullisesti muutenkin hermo tähän paikkaan.

Puutarhis

Itse ainakin ajattelin, että on aivan tajuttoman tympeää, jos raahataan poikkis mukaan kuuntelemaan tyttöjen juttuja. Mulle on loppujen lopuksi ihan sama, vaikka baarissa tapaisivat jo toisensa, mutta se ilta ja yhteinen aika ennen baariin lähtöä, sen ajan olisi kiva saada kaverin jakamaton huomio.

En kyllä edelleenkään baarissakaan pitäisi siitä, että kaverini liimautuisi mieheensä niin hyvin kiinni, ettei edes tanssiseuraa saisi. Silloin ei mielestäni parane pahastua, jos sinkku katsoo parhaimmaksi vaihtaa seuraa.

Jos olen kahden varatun ystäväni kanssa, en jätä häntä edes baarissa yksin (sekin on siis mielestäni töykeää). Sitäpaitsi itse olen onnistunut bongaamaan ihan laatuyksilöitäkin vasta narikkajonosta. Ei siihen seuranmetsästykseen tarvitse koko iltaa käyttää. Ja useimmiten varsinaiselle miehenmetsästysreissulle lähden aivan yksinäni.

Yhtenä pointtina on vielä se, että yleensä energisen oloiselle naiselle tullaan juttelemaan ihan muutenkin, joten siitäkin sakista saattaa löytää mieleisensä seuralaisen.

k87

no mulla ei oikeestaan sinkkukavereita ees oo. tyttöjä siis. mutta jos ihan erään varatun version kanssa lähetään niin max.kaks viestiä lähtee miehelle. jos se kotona ois niin en varmaan yhtään lähettäs :) korkeintaan sen jos kotiin tulo venähtäs.

mutta tää aihe vaan tuli mieleen kun mun kaveripojat on joskus ollu vähän nyreissään kun eivät enää oikeen pysty poikieniltoja pitämään. monet heistäkin on löytäny tytöt itelleen. enkä usko että heillä mua vastaan mitään on. oon tämmönen yks jätkistä -akka :lol: ja monta vuotta ollaan tunnettu. mutta jos haluaavat keskenään olla ja esim. grillata ja puhua rivoja/inttijuttuja niin kyllä ukkeli saa sinne ihan minun puolesta mennä :)

Kepatäti

Kai nää ihan samat ongelmat on vaikka varatunkin kaverin kanssa lähtee? Nimittäin siis, että onko reilua ottaa poikaystävä, tekstailla poikaystävälle koko ilta jne..

Murehtija
Typerää lähteä mun kanssa bilettämään jos mun pitäis sit olla vain se esiliina, poikaystävän korvike joka ei saa itse läksiä etsimään omaa kultaa. Valitetaan aina siitä yhdestä sinkusta joka haluaa bilettää ja viettää aikaa tyttöporukalla mut sit kuitenkaan sulle ei suostuta antamaan tilaisuutta etsiä ketään tai suututaan jos katoat illan aikana.

Jos haluaa viettää aikaa tyttöporukalla, ni miks just sillon pitää sitä seuraa lähteä sitten etsimään? Eiks se vähän nimenomaan pilaa sen tyttöporukka pointin? Ja jos toiset ei oo "saanu" tuoda omia rakkaitaan mukaan, niin miksi sinkulle pitäis "antaa erityisoikeus" sitten tuoda "oma mies" siihen tai lähteä etsimään? Kyllä mä loukkaannun mun ihan varatuille kavereillekin, jos ne yhtäkkiä mut syystä tai toisesta hylkää kesken illan (ellei syy nyt sit oo joku ihan järkevä) , ni miksi mun pitäis hyväksyä sinkkukaverilta yhtään sen enempää?

Murehtija
Puutarhis
Ei missään nimessä ole tyhmää lähteä varatun kaverin kanssa baariin. Se on harvinaista herkkua tämmösillä yli 25:lla.

Tai edes yli 20:llä. Mulla itsellä ei oo paljon vaihtoehtoa kun oon se ainut sinkku. Muuten ei mitään vikaa toisaalta, jos varatut haluaa mököttää koko illan ja tekstata kullalle niin se on niiden oma päätös MUTTA sen ei pitäis millään lailla hidastaa MUN iltaa. Typerää lähteä mun kanssa bilettämään jos mun pitäis sit olla vain se esiliina, poikaystävän korvike joka ei saa itse läksiä etsimään omaa kultaa. Valitetaan aina siitä yhdestä sinkusta joka haluaa bilettää ja viettää aikaa tyttöporukalla mut sit kuitenkaan sulle ei suostuta antamaan tilaisuutta etsiä ketään tai suututaan jos katoat illan aikana.

Miten päin tässä nyt sitten pitäis olla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat