Naamiaisbileet, vinkkejä! - Deittailu ja yöelämä

bananab

Pukeudu havaijilaiseksi, tee leit kaulaan ja niin eespäin.
Tai tosi yksinkertainen idea on vaan heittää lakana päälle ja leikata siihen silmänreiät, tosin sellaisena kummituksena voi olla hankalaa bilettää.

Sivut

Kommentit (20)

Nannerl

Mä pukeuduin tuossa hiljattain yksiin bileisiin kissaksi. Tiukkaa toppia ja ihonmyötäistä trikoota päälle, ja ainakin Tampereella saa karnevaalikaupasta korvat hintaan 3e, ja hännäksi voi ettiä vaikka sellaista irrotettavaa takinreunuskarvaa kirpparilta. Ja sit vaan meikkaa kunnnon kissansilmät.

nindeliina

Kaverini järjestää synttäreidensä kunniaksi kotibileet ja pukeutumiskoodina on naamiaisasu.
Oma pää lyö ihan tyhjää, joten olisiko kellään kivoja ideoita hyödynnettäväksi? Kovin paljoa ei kuitenkaan rahaa, aikaa ja vaivaa viitsisi uhrata asuun jota tulee käytettyä luultavasti vain tämän yhden kerran.

Santtu

Näin larppaajalta muutama vinkki siihen, miten saat aikaa halvalla naamiaisvaatteet (tai omalla kohdallani propit ;) ).

Noita/velho
Viitan tekee itse kolmesta metristä kangasta, alle mustat vaatteet ja pahvista vaan sellainen kiva tötteröhattu

Haltia
Ne korvat saa aika halvalla (muista laittaa ne oikein päin :P ), hiukset auki, pitkä hame ja joku liehuvahihainen paita (tai jos on aikaa omella niin umpikaappua ja siihen saman kankaan vyötä ei kauaa ompele).

Merirosvo
Kauluspaita, liivi, huivi vyöksi, jotkut löysät housut, huivi päähän, muutama helmi tmv. hiuksiin ja Jack Sparrow rajaukset silmiin ja muutama arpi kasvoille (huultenrajauskynällä saa kohtalaisia aikaan).

Ennustaja
Periaatteessa merirosvoasuste mutta vaihda housut hameeseen ja lisää kasa kiliseviä koruja ja ota mukaan korttipakka ja epälyttävän näköisiä "taikaesineitä".

Enkeli
Vaatii valkoiset vaatteet ja jonkinlaiset siivet ja sädekehän. Siivet kyhää rauhtalangasta ja valkoisista sukkahousuista ja sädekehän rautalangasta ja jostain keltaisesta ja kimaltavasta kultaisesta nauhasta.

Piru
Punaiset vaatteet, häntä (jonka tekee langasta ja huovasta) ja sarvet, joita saa pilailukaupoista halvallla.

Vampyyri
Mustat vaatteet ja hampaat, joita niitäkin saa aika halvalla pilailukaupoista, tosin ei mikään käytännöllinen vaihtoehto koska niiden hampaiden kanssa on huono syödä ja juoda. Viitta lisää tehoa tähän asuun.

Sitten olisi nämä eri vuosikymmenien mukaan pukeutumisteemat
50-luvulle pallohame, ballerinat ja hiukset nutturalle.
70-luvulle leveälahkeiset housut ja tiukka paita
80-luvulle vaalaet farkut, iso kauluspaita ohuella vyöllä vyötärölle kursittuna

Josko noista jotain ideaa saisi aikaa :)

nindeliina

Kiitos vinkeistä! Pitää ruveta penkomaan vaate ja asuste varastoa jos löytyisi jotain hyödynnettävää.
Harmi vaan kun en omista ompelukonetta :? Onnistuisikohan esim. viitan reunojen kääntäminen hätätapauksessa liimalla?

Santtu
nindeliina
Onnistuisikohan esim. viitan reunojen kääntäminen hätätapauksessa liimalla?

Jeesus-teipillä onnistuu ainakin... noin kokemuksella meinaan ;)

purpur

itte esitin kerran Pamela Andersonia : ) tuli halvaks kun ei tarvinu ku pinkit pitkät tekoripset, huulipuna ja peruukki. sit minari ja äiteen karun näkönen vanha tiikerikuvioinen paita ja tisseihi sukkia vaan.. nii joo ja tietysti rumat sukkahousut.
samoissa pippalois yks kaveri esitti vissiin xenaa,toinen naisvarasta ja sen jätkäkaveri poliisia.. jne. Käyttäkää mielikuvitusta,ei tarvi käyä tilailee mitää älyttömän kalliita asuja ku varmasti vanhoista vaatteista löytyy jotain muuntelukelpoista :>

Farah
purpur
itte esitin kerran Pamela Andersonia : ) tuli halvaks kun ei tarvinu ku pinkit pitkät tekoripset, huulipuna ja peruukki. sit minari ja äiteen karun näkönen vanha tiikerikuvioinen paita ja tisseihi sukkia vaan.. nii joo ja tietysti rumat sukkahousut.
samoissa pippalois yks kaveri esitti vissiin xenaa,toinen naisvarasta ja sen jätkäkaveri poliisia.. jne. Käyttäkää mielikuvitusta,ei tarvi käyä tilailee mitää älyttömän kalliita asuja ku varmasti vanhoista vaatteista löytyy jotain muuntelukelpoista :>

Mä oon meidän duunipaikan pikku-Pamela ;) Ja viime pikkujouluissa oli naamiaisteema, joten olin sitten itse Pamela ;) Olin värjännyt tukan takaisin tummaksi, joten hankin peruukin. Päälle tosi tiukka, paljastava toppi (rintavarustusta on omasta takaa, ettei tarvinnut täytteitä) ja alle jotkut pinkit rintsikat muistaakseni. Miniminimini farkkuhame, leopardikuvioiset sukkahousut, mukavat fuck me -bootsit, irtoripset, tummat meikit ja pinkkiä huulipunaa... Mitäs vielä... Niin, ja helevatan isot renkulat korviin ja käsiin vähän rannerenkaita.

Ja H&M:stä kävin ostamassa 15 miljoonaa (15 euroa... :D) maksavan minkkiturkin (eli siis harmaan tekoturkistakin) :D

(Meillä oli sitten äänestys parhaasta asusta, tulin toiseksi. Pirun Matti Nykänen hiihtoasuineen ja kypärineen!)

nele

Naamiaiset ovat ihania! Kohta itseasiassa rupean miettimään Halloween-asuani. Netistä kannattaa etsiä kuvia ja inspiroitua niistä. Erilaisia asuvaihtoehtoja on runsaasti ja siinä valinnanvaikeus. Loppujen lopuksi yksinkertaisella työllä saa aikaan hienoja asuja.

zera

Haluisin niin paljon jotku naamiaiset. Viimeks ku kaveri järkkäs naamiaiset niin pukeuduin sisäköks, ku se oli kaupan halvin asu, silloin en vielä tajunnut miten kivaa olisi panostaa kunnolla! :)

Mistake

Mun kaveri järjesti sen poikaystävälle yllätys synttäreinä playboy kartanno aiheiset bileet, johon kaikkien tyttöjen piti pukeutuu seksikkäästi ja poikien pukuun tai johonkin siistiin.
Ja sit se kämppä oli koristeltu hempeesti ja synttärikakusta oli tehty playboypupun näköinen. Oli kyl aika hyvät bileet ja kyl poika tykkäs :wink: Tytöt oli lähinnä pukeutunut puputytöiks tai hoitsuiks. Mul oli päällä muutenvaa tosi miniminihame ja pikkutoppi ja ruoska :D

Muistu vaa mieleen ni kerroin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat