Treffipäiväkirja - Deittailu ja yöelämä

dana

Halusin aloittaa uuden topicin treffailusta, koska itse olen nyt parin viikon sisällä käynyt treffeillä kerran ja tänään on uudet treffit uuden tyypin kanssa. Kertokaa muutkin sinkut tai voihan jo seurustelevatkin osallistua keskusteluun treffailuelämästä eli miten valmistauduit, jännittikö ja mitä teitte tai tulette tekemään treffeillä. Kaikki mitä mieleen juolahtaa saa purkautua täällä!

Tapasin tämän tämän iltaisen treffikumppanini pari viikkoa sitten baarissa ystäväni kanssa. Yritin naittaa tätä tyyppiä ystävälleni, koska hän oli vähän alla päin, mutta jotenkin minä päädyin antamaan tälle tyypille numeroni. Tekstailu alkoi viime viikonloppuna ja hän sitten keskiviikkona pyysi minua keilaamaan kanssaa. Tässä sitä sitteen ollaan menossa hohtokeilaamaan ja minä en ole ikinä keilannut. Näen jo kauhukuvia siitä, kuinka minä pyörin pallon sijasta kohti keiloja :lol:
Toivottavsti kaikki menee hyvin tänä iltana :wink: Jännittää aivan kauheasti!

Sivut

Kommentit (17)

Pirpana

Yhden justiin Adam Levinen näköisen tyypin kanssa Hannoverissa vaihdettiin parit katseet ja hymyt ruokakaupassa ja se sitten pois sieltä lähdettyäni juoksi minut kadulla kiinni. Kysyi heti ensimmäisenä onko poikaystävää. Sanoin ettei, vaikka olen kyllä kiinnostunut jo eräästä toisesta. Se sitten antoi numeronsa ja pyysi soittamaan josko huvittaisi mennä joskus treffeille tässä.

Puhuin tyypistä host-perheelleni ja ne tuumivat että tuollainen käytös on epäkohteliasta Saksassa, kysyä nyt heti ekana että olenko varattu vai ei. Ajattelin sitten olla soittamatta. Eipä tyyppi sen kummemmin erityisesti kolahtanutkaan. Toisaalta en ole aikoihin ollut treffeillä. Voisihan sitä kahville mennä ja jutella niitä näitä. Ehkä huomenna soitan :P

Alfa

mikäköhän mussa on vikana kun en oo pitkää aikaa ollu missää treffeillä tai tapaillu ketää. onko mulla liian kovat vaatimukset vai mikä on vikana, jaa-a. en oo ruma enkä idiootti luonteeltani vaan ystävällinen ja sosiaalinen ja hauska. käyn melko harvoin baareissa tai missään missä vois tavata uusia ihmisiä ja silloin kun jonnekin menen hauskaa pitämää, ni mulle tulee vaan juttelemaan jotkut kamalassa kännissä olevat miehet joista en yhtään tykkää koska mun mielestä humala on rumaa ja pelkään vähäsen humalaisia :lol: tai sitten pelimiehet joista on huonoja kokemuksia, no thanks. missä kunnolliset miehet . oikeesti tää on hirveetä, kamala hali ja pusupula :twisted:

siku

Mä en ees muista milloin oisin ollu treffeillä. Ois kiva päästä, mutta aika hiljasta ollu miesten suhteen. Ja jännitän niin paljon jos kyseessä on nimenomaan treffit, mutta jos menee vaikka vaan leffaan niin se ei oo niin kauheeta ku aattelee, et se on vaan leffa :D
Pakko päästä treffeille, et voin tulla tänne raportoimaan.

Katya

Joo sama täällä tais olla viime treffit tossa alkusyksystä eikä nekään ollu sellaset "kunnon" treffit.. Mielessä olis yks aivan ihana tyyppi mutta kun nään sitä vaan sen työn merkeissä niin en tiiä onko ihan sopivaa mennä sen työajalla sitä ahdistelemaan ja kysyy ulos :) ite meen ainaki tosi vaikeeks jos joku alkaa flirttailee mulle ku oon töissä.
Kaiken lisäks tää tyyppi on aivan unelma nii vähän arvelen että sillä ei näistä treffiseuralaisista ole pulaa. Jos sais jonku selvän merkin että se vois olla kiinnostunu nii vois kai sitä kerätä rohkeutta :wink: On se tosi ystävällinen ollu ja jutellu mun kanssa niitä näitä ja kyselly mun työstä ja menemisistä mutta se taitaa olla vaan ihan työnsä takia kiinnostunu eikä muuten.
Mutta jos jotenki vois saada vainvihkaa esiin olisko mulla saumoja :-k

Naomi

Vaikka laskisin treffeiksi yhdessä suunnitellut tapaamiset, vaikka edes puhelinsoitot tai vaikka kaupassa käymisen vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin treffikokemuksia löytyy tasan nolla.

Koska en tiedä mistä kaikesta jään paitsi, niin en osaa murehtiakaan asiaa. Niin ja olen erittäin ulkoilmaihminen, jos kaupungissa on vähänkään paremmat pippalot niin minä olen siellä, saan kutsun kaikkiin parhaisiin juhliin. Kukaan ei vain kiinnostu minusta tai jos kiinnostuu, niin minä en hänestä. Ah, anteeksi on pakko purkaa tänne, jotta saan mainostaa tämänkin kaltaista elämää.

Uskon kuitenkin, että minä löydän joskus sielunkumppanin. Hyvän sellaisen.

namak

Puoli vuotta sitten kävin viimeeksi ihan oikeilla treffeillä. Yleensä en lähde vaikka kysyttäisiinkiin, mutta poitsu niin kovasti halusi nähdä. Meillä synkkasi ja hän oli harvinaisen komeakin :wink: Kumpikin meistä halusi suhdetta johon sitten päädyimme.. Ehkä kuitenkin loppujenlopuksi väärin perustein. Seurustelua kesti joitakin kuukausia, mutta hetki sitten erosimme ja nyt olen taas sinkkuna.

Ei ne treffit olleet niin pahat kun kauhukuvitelmissani olin ajatellut. :roll:
Ehkä uskaltaudun uudestaankiin treffeille jonkun kanssa. :wink:

TaskuMyy

Ite kävin.. ööh.. millos viimeks treffeillä, varmaan joskus maaliskuussa?
Mutta ne ei oikein menneet putkeen 8)
Se jätkä sano, että haluu nähä seuraavana päivänä, niin v*tut!! Mitään ei jätkästä kuulunu sen jälkeen!! :evil:
Nyt muistinkin.. kävin tuossa viime kuun puolessa välissä treffeillä ja ne oli ihan järkyttävät :lol: Siis se yritti koko aika tyrkyttää ihteesä, ja yritti koko aika miua saaha mökille, ja esitteli koko aika mökkiisä..ja ei tajunna, ko vähän vihjailin, että ''eiköhän nää oo jo ohi'' niin tyyppi vain jatko ihtesä tyrkyttämistä... :lol: :lol:

En yleensä kyllä jännitä treffejä, että yleensä oon vaan pyytäny kahveelle jonnekkin, kun en halua mitään isoja treffejä. :) Ns. kahvitreffit riittää meikätytölle :D

Piperr

Mä kävin viimeksi treffeillä maanantaina, jeii. Oli hauskaa ja viihdyinki kundin seurassa niin myöhään että jouduin menemää aamulla sit töihin silmät ristissä, kun himaan pääsin vasta puolen yön aikoihin. Ja sama toistui sit tiistainaki. Mut minkäs sille voi, jos viihtyy toisen seurassa, eikä malta lähteä kotiin.. :) Nyt odottelenki ens viikkoa, että tää herra ilmaantuis takasin tänne, jotta päästäis viel treffaileen, heh.

Noille maanantaisille treffeille valmistauduin olemalla mun kaverin seurassa. Pyörin sen kanssa ensin kaupungilla ja se sit koitti lievittää mun paniikkia :lol: Mua jännitti nimittäin ihan älyttömästi! Tää kundi on meinaa aika ihana tapaus. Me mentiin sen kanssa ensin kahville ja sen jälkeen vaan hengailtiin koko päivä yhdessä ja käveltiin ympäriinsä. Iltaa sit vietettiin vielä sen luona: haettiin ruokaa, kuunneltiin musiikkia ja juteltiin.

[u]Mitkä teidän mielestä lasketaan treffeiksi? [/u]
Mä olen kyllä useinki lähteny esimerkiks kahville, ajelemaan tms. miehen kanssa, josta en ole kiinnostunut. Mä oonki sit miettiny sitä, että vaikka mä en näitä tapauksia itse kutsu treffeiks, ni mites nää miehet? Onkohan ne pitänyt niitä treffeinä, vaikka kyseessä on ollu ihan vaan spontaani juttu, et oon lähteny "hengailemaan" kundin kanssa, kun kummallakaan ei ole ollut mitään kummempaa tekemistä.. Ja siis kun aika monesti olen sit jälkeen päin saanut näiltä miehiltä semmosia ihme söpöily-tekstareita, vaikka en ole omasta mielestäni osottanu käytökselläni ollenkaan mitään kiinnostusta (siis enempää kuin kaveri-mielessä) :'o

Pirpana

Mä lasken treffeiks kaikki yhdessä suunnitellut tapaamiset. Siinä tapauksessa oon ollu tänä keväänä nyt kolmilla treffeillä, kaks edellistä viikonloppua salaisen ihastukseni kanssa, "fuckbuddyni" kanssa nimittäin. Mutta en sitte tiiä onko ne mitkää treffit ku on selvää mikä on homman nimi.. toisaalta ku tossa oli parin kuukauden tauko ettei nähty ollenkaan niin.. nyt se vaikutti jotenki erilaiselta, kyseli mun elämästä, esitteli kavereillensakin ja kerto jopa ajatelleensa mua ton tauon aikana jne.. vaikka tuskinpa tuo vielä mitää merkkaa :(

Jesssi-

Katos vaan täähän onki hyvä aihe :)

Joo ite kävin elämäni ensimmäisillä "treffeillä" tasan viikko sitten.Tapasin tän tyypin 2 viikkoa sitten baarissa(meil on yhteisiä tuttuja mitä kautta sitten törmättiin) ja vaihettiin numeroita ja sitten se pyys kahville.Jännitti aivan hirvittävästi,hyvä että sain hengitettyä :lol: Mutta meni ihan tosi hyvin kuitenkin.Sitten eilen käytiin jo toistamiseen kahvittelemassa :) Se meni vähän...no ei huonosti mutta huonommin.Ehkä se on se että ekalla kerralla ei tuntenut ihmistä ja nyt sitten ku on ehtiny huomata miten kiinnostava toinen on ni alkaa ujostuttamaan...Seuraavia tapaamisia odotellessa :D Jos sellasia tulee,mie ainakin haluisin että tulis,siitä tyypistä en sitten tiiä oikein mitä se on mieltä miusta tai koko hommasta.Kai se jollain tavalla on kiinnostunut kun toisenki kerra halusi nähdä.

Se piti vielä sanoa että jotenki en kuitenkaan ole kumpanakaan kertana osannut ajatella meidän tapaamisia treffeinä,se on jotenkin niin...en osaa selittää mutta ehkä se asettaisi liikaa paineita kummallekin jos treffeistä puhuisi,kun nyt se on lähinnä sellasta tutustumista :)

gnirom

oivoi treffailu on kivaa :) joskus sitä ihan harmittaa olla varattuna :lol: !
viimeks siis ollu treffeillä joskus reilu vuos sitte nykysen kullan kanssa :P. ite en yleensä oo valmistautunu treffeille mitenkää erityisesti. toki pistäny kivat vaatteet päälle ja muutenki koittanu näyttää mahollisimman ihmismäiseltä :D .

yleisesti ottaen kaikki treffit on muutoin menny tosi hyvin, mutta yks tapaus jäi hyvinkin mieleen :D ...(nyt kyllä kaverit tunnistaa jos täällä käy :oops: :D). joka tapauksessa. olin vaihtanu bileissä numeroita yhen tosi kivan tyypin kans. laitoin sille sit parin päivän kuluttua viestii että ois kiva tavata, lähetkö esim syömään joskus? no vastaus tuli että mikä ettei, ja sovittiin tapaamisesta. mä sitte panikoin kaverilleni koko iltapäivän ennen sitä ja menin ihan jännittyneenä treffeille. oottelin siinä sitte, mutta miestä ei näkyny varttiin. soitin ja hän sano että on jo ravintolassa sisällä, että tulee hakee mut siitä ulkoa. katoin vähä hämmentyneenä ku joku mies hymyili siinä ohi kulkiessaan mulle mutta odottelin edelleen. sit hetken päästä se sama mies tuli takas ja oli sillai et joo meidän piti tavata. olin hieman hämmästynyt (tai toisinsanoen aivan hätäännyksissä) - mies ei todellakaan ollu se parikymppinen hyvännäköinen poika jonka olin tavannut aiemmin, vaan nelikymppinen todella lipevän oloinen rasvalettinen mies. koitti tarjota siinä juotavaakin mutta mä sanoin että ei kiitos, nyt tais mennä henkilöt sekasin... :lol: siinä jälkikäteen tuli kyllä hysteerinen kohtaus ja vieläkin kyseinen sattumus naurattaa :D . en sitte tiiä miks tää mies oli vastannu, vaikkei ollu tienny lähettäjää. ilmeisesti epätoivoinen ja kaikki treffiseura kelpaa :P ...

TaskuMyy

Tuossa muistelin päivällä.. ehkä hauskimmat treffit oli viime kesänä(-07) vai oliko toissa kesänä (-06) kun sain olla prätkän kyydissä :wink:
Soli elämäni eka kerta pärrä kyydissä..
Pikkusen kyllä pelotti!!! :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat