Tampere! - Deittailu ja yöelämä

Phoenix

Minä liputan istuskelupaikoista Sputnikia (hevimesta), Kotia ja uskokaa tai älkää Doors of Dublinia eli Dublinin ovia, Rotwalli on kanssa kiva.

Nightlife on kiva bile paikka, ja nämä Emmat sun muut... Be Pop on hyvä. Dj on vaan siellä ihan syvältä... hyi hyi.

Vielä pitää mainita London ja Oluthuone, ihan ok istuskelupaikkoja.

Voi kun tuli mansea ikävä.... Kaksi vuotta sen katuja ehdin mittailla ennen kuin siirryin tänne pohjoiseen....

Sivut

Kommentit (68)

papuna

onko kukaan käyny onnelassa? kaveri on viemässä mua sinne kauheesti,mutten oo uskaltanu ;) millasta porukkaa käy ja silleen!?
juomat on kuulemma suht halpoja,mutta entäs muuten?

täällä jo puhuttaneet nite train ja emma on jokseenkin tuttuja,mutta niteen on sit paras olla paperit kunnossa.siä on yli niuhot poket ja ainakin mun kavereille ne on ollut tosi v**tumaisiakin.ei kiva. sisälläkään ei koskaan sen kummosempaa oo ollu,mutta sillai kuitenkin ihan jees... ja on sielläkin niitä lasinsiruja lattialla;)
mä en jostain syystä yhtään viihtynyt bebobissa,mutta aion kyllä kokella vielä sen kuuluisan kolmannen kerran.sen verta on nyt kuuunut kehujakin.toivottavasti nappaa...

cabaret on ihan läppä.tai noh, 17-19 vee se on kaiketi taivas,mutta mä en henk. koht. yhtään jaksais olla siä. niin teinilä ja lihatiski. se on ihan kuin edesmennyt senssi. uh,ei meikäläiselle,mutta teinitutut kyllä ylistää sitä paikkaa,ja niin ylistää sinkkupojatkin ;)

ja sitten todelliseen baari haateeseeni. tuttavani ruotsista ovat tulossa tänne parinviikon päästä,ja tahtovat "luonnollisesti" katsastamaan yö elämää. nyt haeskelen sitten niitä mahdollisia pintaliito mestoja,kun tytöt ovat jokseenkin laatutietoisia. ainoo,mikä tulee mieleen on ilves,mutta oliskohan muitakin? ikähaarukka meillä on siinä 23-25 ja tosiaan nämä neidit tykkää elellä hiukan fiinimmin ;) meikä junttina yrittää siinä sitten viihdyttää ;)

ruokapaikoista suosittelen panchon ja hookin lisäksi 2h+k:ta. aivan älyttömän hyvät(ja ISOT) lämpimät leivät,ja tosi kodikas ja mukava tunnelma.
jos on paljonylimäärästä,niin sitten suuntaisin saludiin. siinä on loisvaakin loistavampi paikka.hinnat on sen mukaiset,mutta niihin kuuluu "buffet" salaatit ja juustot.erittäin herkullista kaikki, alusta loppuun :)

Echelle07

Mielipiteet on mielipiteitä, kaikilla on omansa.
Mutta tässä oma mielipiteeni tampereen baareista ja yökerhoista:
Cabaret: Teiniluola. Kuten joku jo aikaisemmin kertoikin niin hinnat ovat hyvät. Halpaa kaljaa ja siideriä, mutta keski-ikä on oikeasti sitä 17-18 luokkaa. Paikka mihin alaikäisetkin pääsee helposti kunhan on jonkunmoiset henkkarit mukana.
Nite Train: Hyvä musiikki ja tunnelma. Keskihintaisia alkoholi tuotteita ja niiden takia hyvä meno! Viikolla tosin aika tyhjillään asiakkaista.
Semafori: Nyt kun se on uudestaan sisustettu, paikka näyttää hienolta ja siisitiltä; kotoisalta glamourilta :D jos niin voi sanoa. Paljon nuoria jonkun verran keski-ikäisiä asiakkaita. Pilkku tulee jo kuitenkin 02.30, joistakin voi tuntua että ilta jää kesken.
Emma: Viikolla halvat hinnat, mutta usein aika tyhjä. Viikonloppuisin hyvä meno, paljon eri ikäisiä asiakkaita 18-30. Löytyy discoa ja rockia. Omalle kohdalle osunut hyvää asiakaspalvelua. ja yksi plussa vielä siitä että narikka maksu sisältyy sisäänpääsyn hintaan viikonloppuisinkin!
Onnela: Kaikille jotain -mesta. discoa, rockia ja suomipoppia. Valitse oma osiosi. Disco aina vähän liiankin täynnä. Henkilökunta on asiansa osaavaa mutta joskus jopa äärettömän tylyä. Omalle kukkarolle ehkä _hieman_ liian korkea sisäänpääsy maksu (riippuu tietenkin päivästä) (3-8e +narikka 2e). Iso miinus että ravintolan AINOAT vessat löytyvät ihan alimmasta kerroksesta.
BeBop: Ikä haarukka 20-50 vuotta. Musiikki 80's, 90's. Palvelu ei ole aina sitä mitä toivoisit sen olevan. Keskihintaiset juomat (viikolla muistaakseni 1e bisse) Muuten rento paikka bailata.

Toivottavasti näistä sait jotain osviittaa mihin suunnata tanssijalka ja missä viettää hauskaa aikaa yön pikkutunneille saakka. Luettelemistani yökerhoista Onnela ja Emma ovat ehdottomat kestosuosikkini :D

vanja

Ruma on mahtava paikka, lauantaisin aina täynnä ja juomat suht halpoja, vaikkeivät mitään cabaret-tasoa olekaan. Muualla en juuri käykään kuin rumassa, siellä törmää aina niihin tuttuihin jotka siellä norkoilee joka viikonloppu :D

Cabaret'ssa ei kestä ellei ole kunnon kaveriporukan kanssa, jolloin muihin, juuri täysi-ikäistyneisiin, asiakkaisiin ei kiinnitä huomiota. Alessa pätee sama, tosin ikähaarukka on siellä vähän isompi. Viikonloppuisin on kähyä yleensä, viikolla hyvä meno.

Henkkaa suosittelen myös jos ikä riittää.

menthol

eli oon menossa miehen kanssa vkon lopuksi Tampereelle. Missä kannattaa käydä (lähinnä illanviettoa meinaan), sekä baarit/klubit että ruokaravintolat? Ja onko Tampereella mitään must- see- kauppoja?

antagonismi

Mä suosittelen Ale pubia, jos pubiin haluaa, ja Emmaa, jos yökerhoon haluaa :)
Onhan noita ihan hirveesti, mut noista mä oon tykänny :D

Maruchka

Mä taas sanoisin, että Emma on ihan vihoviimeinen paikka. Kauhea teinimesta :)
Be-Bop (vai mikä?) on aika nostalginen ja ihan hauska paikka. Vanhaa musaa ja upeesti rakennettu baari.

Ja sitten Napolissa on aivan ihanaa pastaa ainakin ja muutenkin kuulemma hyvät safkat.

antagonismi

Emma on teinimesta, joo, mut yökerho ku yökerho :roll: :D Ja mä viihdyn paikois mis on käsittämättömästi porukkaa :lol:
Aaa, joo, Be-Bop on ihana kans! :D

Rahel
menthol
Ja minkähänlainen paikka se semafori on ??

Rautatieaseman rafla. Mulle peloteltiin aikoinaan, et se on ihan kamee räkälä, mutta ei se sentäs ihan mahdoton ole. Turussa on paljon kaameempiakin. :D Mä käväsin tuossa joku aika sitten Groovessa, se oli hauska mesta.

Trinity
Rahel
menthol

Rautatieaseman rafla. Mulle peloteltiin aikoinaan, et se on ihan kamee räkälä, mutta ei se sentäs ihan mahdoton ole.

Mie oon käyny pariin kertaan, ihan kiva paikka. (tosin en missään pintaliitopaikoissa ja vastaavissa viihdykään että.. )

antagonismi
Trinity
Rahel
menthol

Rautatieaseman rafla. Mulle peloteltiin aikoinaan, et se on ihan kamee räkälä, mutta ei se sentäs ihan mahdoton ole.

Mie oon käyny pariin kertaan, ihan kiva paikka. (tosin en missään pintaliitopaikoissa ja vastaavissa viihdykään että.. )

Mä tykkäsin kans :D Joka kerta ku oon ollu siel, mun pöytään on tullu joku linnakundi ja hauskaa läppää on kyl riittäny :) Riippuu millaisis paikois viihtyy, et kannattaaks Semaforia tsekata :lol:

Lizzie

Mä veikkaan et Menthol viihtyis Be-Popissa, se on stailattu niin kaameeks et se on jo ihan oma lukunsa, siel on jotain elvis-patsaita ja henkilökunnalla glitterpaidat päällä, musa vaihtelee ihan pintahiteistä Elvikseen. :D

Nannerl

Hyi helskatti Semafori :x Eksyin sinne kerran ihan vahingossa kaverin yllyttämänä... Musiikki ihan liian kovalla ja muutenkin ihan karseeta porukkaa ainakin sinä perjantaina. Ite tykkään käydä NiteTrainissa. Ei ole ihan niin teini kuin Emma.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat