Miehen logiikkaa? - Deittailu ja yöelämä

CaSsiE

Kuullostaapa niin tutulta.. Tosin itselläni kävin niin,että tyyppi itse oli hyvin kiinnostunut,laitteli viestiä ja ehdotteli tapaamisia ja nähtiinkin useampia kertoja. Nyt sitten kumminkin parin viikon ajan ei hänestä ole juuri mitään kuulunut,muutamia tekstiviestejä lukuunottamatta (ja nekin olivat sellaisia joissa hän vastasi kun kysyin hänen kuulumisiaan). Tuntuu kuin hänen kiinnostuksensa olisi haihtunut vain jonnekin yhtäkkiä.. :o :( Kyllästyttää tällaiset tyypit joista kuvittelee jo,että juttusta voisi tulla vakavampaakin,mutta mies "häviääkin" ja lakkaa pitämästä yhteyttä.. Kai se sitten on vaan,että häntä ei enää kiinnosta.. :?

Kommentit (15)

Sirpa-Kyllikki

Tässä vaiheessa on pakko kysyä, että mikä sitten on se määritelmä, jolloin antaa ymmärtää olevansa tosissaan?

Ei mun mielestä muutamat deitit merkkaa vielä yhtään mitään. Sehän on vasta sitä tutustumista jonka aikana "tsekkaillaan" voisko jutusta tulla enemmänkin. Eli mun mielestä on ihan omaa tyhmyyttä olettaa, että jos on tapaillut muutaman vkon jotakuta, että tämä olisi todella ihastunut tms.

Nyt joku varmaan miettii, että miksi sitten lähteä treffeille, jossei ole todella kiinnostunut. Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää, kaikki kun eivät ole nopeasti lämpiävää tyyppiä. Kyllä mulla on käynyt niin, että tyyppi kenestä oon aluks aatellut, että "ei kyl yhtään mun tyyppiä, mut katellaa nyt viel parit deitit" onkin osoittautunut ihan muuksi mitä oon aluks aatellut. Ja sitten myös toistepäin, unelmadeittikumppani onkin muutamien treffejen jälkeen muuttunut ällötykseksi.

Tosin mua onkin usein "syytetty" miehisestä ajatustavasta, ehkä tää on sitten sitä miesten logiikkaa. Mun mielestä deittailu nyt vaan on aika harmitonta hupia tiettyyn pisteeseen asti.

sarine

Oli pakko sitten tännekki rekisteröityä, kun mietitään kavereiden kanssa yhä erästä miestä kenestä ei ikinä ottanu mitään selvää. Ehkä täällä joku voi vähän selventää tätä :D
Eli tästä on jo pari kuukautta aikaa, oltiin baarissa bestiksen, hänen poikaystävänsä ja sen kavereiden kanssa. Tähän sitten tuli yhden seurueessamme olleen miehen kaveri tanssimaan ja siinä alettiin sitten tanssia ym :wink: tyyppi pyysi numeronki heti kun mentiin istumaan (ei näitä just lähdössä baarista, ai et lähekkään mun mukaan, no anna ees numero sit) ja ilta meni kivasti.
Seuraavana pivänä mentiin treffeille, oli kivaa, selvisi kuitenkin että hän asuu tällä hetkellä eri paikkakunnalla, mutta muuttaa kohta tänne. Näiden treffien jälkeen tyyppiä oli _todella_ vaikea saada kiinni (viesteihin vastaamiseen meni koko päivä), tästä huolimatta nähtiin pari kertaa.
Yhtenä viikonloppuna (kun olin taas odottanut viestiä jo kauan) hän ilmoittikin että ei voi nähdä tänään, mihin vastasin vain jtn "aijaa, ok" tyyppistä. Tämän jälkeen emme tekstailleet yli viikkoon, kunnes kaverin suostuttelemana laitoin hänelle vielä viestiä, johon (kyllä luette oikein) tyyppi ei sitten koskaan vastannut.
Eli mikä tapaus tämä tyyppi oli, ystäväni kanssa tulimme tulokseen että hän oli vain pelimies. (se että hän olisi vain ollut tosi ujo karsittiin pois, koska annoin hänelle kuitenkin tilaisuuksia sanoa sen jossei kiinnosta).
Mielipiteitä, kokemuksia?

korpikaisla

No jooh, miestä ei kiinnosta. Tai sitten sillä oli useempi tyttö kierroksessa yhtä aikaa ja joku toinen veti pidemmän korren tällä kertaa.

koeputkilapsi

Miekun luulin, että oikeasti puhutaan miesten logiikasta ja naisten logiikasta. Tuohan taas on ihan selvä tapaus, että kuten Lizzie asian ilmaisikin, uutta matoa vaan onkeen :wink:

sarine

jep, samaan tulokseen periaatteessa tultiin...
Lähinnä tyypissä ihmetytti se kuinka eri tavalla hän käyttäytyi kun nähtiin ja sitten taas kun soiteltiin/tekstailtiin esim. saatoin ylistää miestä treffien jälkeen kavereille ja seuraavana päivänä taas valittaan hänen käytöksestään.
Lähinnä se jäi mieleen, kun aina olin sanomassa ettei siitä ota mitään selvää :P
Ja uutta matoa oli koukussa jo seuraavana vknloppuna- mikä ei ehkä ollu paras idea :D

Abigail
sarine
Lähinnä se jäi mieleen, kun aina olin sanomassa ettei siitä ota mitään selvää :P

Kuulostaa tutulta. Oikeasti kerrankin haluaisin törmätä mieheen, josta saisi jotain selvää :lol:.

sandra

mieheltä taisi puuttua kiinnostus.. itse ainakin olen huomannut että jos miestä ei kiinnosta niin hän ei myöskään paljoa soittele ja taas jos häntä kiinnostaa hän soittelee useammin.

naiset kun yleensä leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa mutta uskoisin että miehet eivät edes osaisi olla vaikeasti tavoiteltavia..

kaneli

Itellä oli tässä vastikään melkein täsmälleen sama tilanne. Olin iskenyt silmäni yhteen tyyppiin meidän koulusta ja erään illanvieton päätteeksi päädyimme samaan sänkyyn yöksi. Tämä poikakin kertoi olleensa jo jonkun aikaa kiinnostunut minusta ja nähtiin sitten muutamaan otteeseen. Poika kuitenkin perui treffit monta kertaa milloin mistäkin syystä ja lopulta en jaksanut edes vastata hänen viestiinsä, jossa hän jälleen perui tapaamisen. Kului viikko ja lopulta minun oli pakko luovuttaa ja tekstata miehekkeelle, että mikä on meininki. Noh, hän ei kuulemma sittenkään haluaisi ruveta mitään seurustelusuhdetta rakentamaan ja toivoo että oltaisiin vaan kavereita. Miksi pitää antaa olettaa jotain muuta, jos ei ole tosissaan? Itse olin monta viikkoa onneni kukkuloilla ja ihan valmis seurustelemaan ko. tyypin kanssa ja sitten hän käytöksellään sai minut turhautumaan uudestaan ja uudestaan. Ja lopulta kävi sitten näin, eli ihan turhaan olen aikaani ja ajatuksiani häneen tuhlannut. Vaikka kuinka yritän "suhtautua", silti sattuu ja loukkaa. Onneksi meressä on muitakin kaloja... Jos vielä jaksaisi onkia.

brazen

Tapasin yhden miehen 4 kk sitten baarissa. Nähtiin aika ahkerasti, yleensä vierailin hänen luonaan kattomassa leffaa, syömässä jne. Sitten käytiin ihan "ulkona" syömässä ja leffassa. Ilta meni hyvin ja sovittiin, että nähellään taas. Sitten miehestä ei kuulunut kolmeen viikkoon yhtään mitään. Pari kertaa koetin mesessä kysellä kuulumisia, mutta hällä tuli aina yhtäkkiä kiire jonnekin ja aattelin sitten, että puheleepa kun hällä sattuu olemaan aikaa.

Olin jo sit, että "antaa olla". Sitten yhtäkkiä mies alkoiki taas jutella mesessä, että mitä kuuluu ja voidaanko nähdä. Selvisi sekin siinä samalla, että hän oli muuttamassa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja käy vain viikonloppuisin ja lomillaan täällä. Tunteet meni melkosta vuoristorataa.

Miehen "virallisissa" läksijäisissä ei puhuttu juuri mitään ja kaverikin ihmetteli, että millasissa väleissä me oikeen ollaan. Juhlia seuraavana päivänä mies sit kutsui luokseen saunaan ja ilta oli vallan mainio. Sen jälkeen mies on nyt käyny täällä mun luona molempina viikonloppuina muuttonsa jälkeen, mitä ei ole tehnyt sitten elokuun kun tavattiin, sillä mulla on kissa ja hän on kissoille allerginen, sillä olin aina käynyt hänen luonaan kylässä. Nyt oli ostanut jopa allergialääkkeetkin :o

En ihan vieläkään tiiä, missä mennään, mutta kaikkea voi näköjään tapahtua.. :wink:

DamDiDam

Mulla on kans "ongelma" tuon miehen logiikan kanssa.. Alku kevään aikaan tapasin baarissa yhen oikeen mukavan miekkosen.. :wink: (tosin olin huomannut jo aikasemmin molemmin puolista vilkuilua) :) No, sitten ku rohkaistuttiin juttelemaan ni tää mies pyys mua luokseen jatkoille :wink: ja meninki.. Seuraavana viikonloppuna sama toistu.. Sen jälkeen miehestä ei kuulunu pihahustakaan..?! :shock: nähtiin sillon tällön baarissa tai muualla, mut eipä ollu mitään sen kummempaa "kontaktia"... Ja nyt sitte tossa pari kuukautta sitte näin taas tätä miekkosta baarissa (ite olin kyllä selvinpäin) ja taas molemminpuolisten flirttien jälkeen kun olin lähdössä jo kotiin niin se pyys mun numeroa.. Kerroin että mulla on kyllä edelleen hänen numero (koska aikasemmin oltiin viestejä lähetelty ennenku olin "jatkoille" menny..) ja sitte se jo pyyski mua tekstaamaan sille :) Seuraavana iltana sitte rohkenin ja tekstasin,,,muutama viesti läheteltii minkä jälkee se TAAS jäi siihen..!? Nyt sitte tää miekkonen on aina sillon tällön viestejä lähetelly (ja aina viesteissä ollu "pikku" flirtti mukana..) Kerran se jopa pyys mua heittämään sen kotiin baarista ja ku suostuin niin vihjaili muttei ehottanu suoraan että jäisin sen luo yötä..?! :wink: No TAASKIN se jäi sitte vaa siihen..?!! :shock: Ja viikonloppuna satuttiin olemaan samalla kurssilla (tiesin kyllä että hän olisi siellä, koska hän oli aikasemin viikolla kysynyt multa että oonko siellä, että hän on..) siellä sitte TAAS pientä flirttiä :wink: Ja nyt taas ei mitään ole kuulunu..?! Olenkohan vaan miekkoselle yks muiden flirttien joukossa, "pano aina sillon tällön", vai mikä..?! Jos joku mua viisaampi osais sanoa... *HUOH* :-s

"Miehet sanoo, että naiset on vaikeita tapauksia.. Mutta miehistä ei kyllä ota mitään selvää?!"

ether

Ei näistä joo ikinä ota selvää... :cry:

Tunnettuani muuan ihmisen koulun puolesta nimeltä/ulkonäöltä vuosien ajan, osuin hänen kanssaan samaan baariin ja keskustelun seurauksena päädyin (pyynnöstä) luovuttamaan meseosoitteeni hänelle. Ko. iltana olin äärettömän väsynyt/vihainen muista syistä, joka todennäköisesti heijastui käytöksestäni kyseistä herraa kohtaan.
Viimeisen parin kuukauden ajan olen hänen kanssaan kuitenkin jutellut, mesessä ja livenäkin aina tilaisuuden tullen. Jokin aika sitten ehdotin kahvittelua, josta hän ainakin vaikutti ilahtuvan kovasti, soitti ja ehdotti tapaamispaikkaa/aikaa jne. Kahvilassa hän viihtyi kanssani monta tuntia. Lopulta, kun kummankin oli aika painua omia teitään, hän kuittasi kiitokseni hyvästä seurasta sanomalla, että pidetään yhteyttä.

Sen koommin ei kuitenkaan ole kuulunut pihaustakaan, enkä tiedä pitäisikö jättää koko häiskä omaan arvoonsa vai yrittää häiritä häntä vielä toisen kerran. Kuulemani perusteella hän on luonteeltaan varsin ujo, ja tällä hetkellä (opintojensa takia) varsin kiireinen, mutta en sitten tiedä.... :roll:

namak
DamDiDam
Olenkohan vaan miekkoselle yks muiden flirttien joukossa, "pano aina sillon tällön", vai mikä..?! Jos joku mua viisaampi osais sanoa... *HUOH* :-s

Unohda mies. Tuo on niin tyypillistä miestä. Jos siis mies ei ole kiinostunut "kunnolla/oikeasti" niin käytös saattaa olla juuri tuollaista. Harva mies kuitenkaan seksistä kieltäytyy, kun sitä on saatavilla :?

Osasinkohan nyt ilmaista asian niinkuin sen tarkotin.. No jokatapauksessa, miehestä kyllä huomaa jos hän on OIKEASTI kiinostunut. 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat