mistä tunnistaa pelimiehen? - Deittailu ja yöelämä

Disturbance

Style, erittäin mielenkiintoinen analyysi.

Tulipa sitä lukiessani mieleen, mitenköhän kun nykyään lesboparit voivat adoptoida / keinohedelmöittää lapsia, voisivatko tällaisissa suhteissa kasvaneet pojat ryhtyä jonkin trauman jälkeen helpommin pelimiehiksi?

Sivut

Kommentit (44)

rippu
single-playing
Annetaan pelimiehille samalla mitalla takaisin..leikitään niin kauan ku mielenkiintoa riittää, sit vaihdetaan uuteen leluun. :lol: mut tässä leikissä ei kannata lähtee omilla tunteilla mukaan..

Tuo tuskin toimii jos ei olla edes varmoja onko kyseessä 'pelimies'.

Kannattaisiko tätä ajatella niin, että miten ne muut kuin pelimiehet tunnnistaa? Sen sijaan, että etsii hakee merkkejä leikkimisestä, yrittäisi miettiä onko hän tosissaan. Itsellänihän ei ole kokemusta pelimiehien kanssa asioinnista joten aika teoreettiseksihan tämä jää. Kokisin itse paremmaksi, että minusta etsitään jotain positiivisia piirteitä kuin mahdollisia negatiivisia. Jos tarpeeksi tarkkaan ja pitkään niitä etsii niin kai niitä sitten löytyy vaikka keksimällä?

Disturbance

Jotenkin musta tuntuu etta enemman kuin pelimiehien valttamista, pitais jokaisen itselleen ensin selvittaa mita silta ihmiselta hakee... Kai se nyt tuntuu toinen pelurilta jos ei ole ensin itse varma siita hakeeko vakavaa juttua vaiko ei, ja jos ei ole voinut tehda kumpikin toisilleen selvaksi mita ollaan hakemassa, etenkin jos mennaan jutun kanssa pitemmalle... Kylla sen mun mielesta huomaa jo aika nopeasti onko toinen ihan mielellaan sinkku. Ei pida menna niitten mukaan.

Style
Pirpana
Jotkut sotkevat rentut pelimiehiin. Rentuilla voi kyllä olla paljon naisia, mutta ero on siinä että rentut eivät lepertele. Naiset juoksee niiden perässä muutenkin, tai ehkä juuri siksi juoksevatkin. Pelimiehet sitä vastoin antavat toivoa oikein urakalla ja sitten hetken päästä kaatavat kylmää vettä niskaan. Itse tunnistan pelimiehet jo kaukaa ja hylkään saman tien sillä minuun ei kauniit sanat uppoa vaan teot, inhoan lässyttämistä.

Ai, mutta siinähän se juuri onkin pelimiehen perusominaisuus, jotta hän kykenee tunnistamaan "uhrinsa" tarpeet - sinun tapauksessasi hyvänlaatuiset teot. Taito ei ole niinkään lepertelyssä, vaan siinä, Mitä lepertelee. Kaikki pelimiehet tosin eivät taida sitä, jolloin he käyttävät "peruskikkoja" ja kliseitä, joskin jollain tapaa hieman modifioituina.

Loogistahan se on, että pelimiehiä on monta sorttia. On heitä, jotka voi todella tunnistaa ensi silmäyksellä - olemuksesta, käytöstavoista, vaatetuksesta, puhetyylistä, jne. Vastakohtaisesti on heitä, joita ei tunnistakaan - nk. "Uusi sukupolvi", joka on oppinut edeltäjiensä "virheistä", eivätkä anna itsestään liian itsevarmaa olemusta esille (itsevarmuus lienee pelimiesten tunnistamisessa yksi suurimmista tekijöistä, jotka paistavat "kilometrien päähän"). Uuden sukupolven pelimiehet ovat menneet pintaa syvemmälle ja tekevät miltei mitä hyvänsä säilyttääkseen "harrastuksensa"/"statuksensa"/minä ikinä sitä pitävätkään: Esimerkiksi hankkimalla korkeankoulutuksen ja korkealuokkaisen aseman yhteiskunnassa, vaikutusvaltaisen sosiaalisen verkoston, tutustuvat julkkiksiin ja suuren statuksen omaaviin ihmisiin. Rentut ovat eräällä tapaa myös pelimiehiä, eräs kategoriaan luokiteltava ryhmä - alaosastossa "Peruspelimies" tai vastaava. Renttujen asenne on hyvin "perussuomalainen" eikä heillä ole niinkään kovin tarkoituksenmukaista päämäärää naisten viettelyssä sen enempää kuin etukäteen suunniteltuja taktiikoitakaan.

Pelimiesten ensisijainen valtti on ihmistuntemus (ja siihen liittyen erittäin korkeat sosiaalisen kanssakäymisen taidot, mm. kielitaito), mitä "tavanomaiset" miehet eivät juurikaan omaa - pelimiehet eivät ole siis pelkästään naisen kasvattamia, vaan he ovat omaavat femiinisempiä piirteitä ajatusmaailmassaan tavallista enemmän. Myös kiinnostus pelimiehenä olemiseen kasvattaa heidän motivaatiotansa tutkia "naisen maailmaa" - elämän arvoja, ajatuksia, tarpeita, historiaa, jne.

Useimmiten pelimiehet ovat muotitietoisia, esim. fruittareita, joka juontaa juurensa juuri naisten maailmaan "soluttautumisesta". Pelimiesten yleispätevä motto voisikin juuri olla: "Tunne vihollisesi". Nainenhan on miehen "luonnollinen vihollinen".

Jos/kun haluaa nujertaa pelimiehen (kunhan tällaisen on tarpeeksi ajoissa ensin tunnistanut) ennen kuin hän pääsee tekemään tuhojansa, tulee saada hänet tietynlaiseen ansaan. Koska pleijeri on erittäin kiintynyt femiinisiin arvoihin ja malleihin, tuo herttainen ja kultainen rooli on muokannut hänen persoonansa vähitellen hyvin paljon sensitiivisemmäksi kuin tavallista - pelimies siis kykenee ymmärtämään ja arvostamaan tunnesotkuja ja -kuohuja tavallista paremmin, mutta se tekee hänet myös heikoksi.

Jokaisella ihmisellä on taustallaan murheita ja suruja, näinollen myös pelimiehillä. Hänen taustansa ja muistonsa auki kaiveleminen avaa tällöin portin, josta iskeä. Tämä on miltei ainoa keino ja sen vuoksi vaativa, sillä tiettävästi pelimies on juuri sen kaltainen, ettei ketään liian lähelle päästäkään - se on yksi näistä pelimiehen ominaisuuksista ja taktiikoista. Hän siis varjelee omaa itseään.

Kenties pelimiehen taustoista löytyykin juuri syy siihen, miksi hän on moiseen ryhtynyt. Toiset voivat olla luonnonlahjakkuuksia, mutta toisilla esim. erittäin epäonnistunut suhde on voinut ajaa välinpitämättömään käyttäytymiseen - hän ei kykene kostamaan exällensä, joten alitajuntaisesti (tai kenties täydellä ymmärrykselläkin) hän kohdistaa vendettansa muihin pyrkien saavuttamaan ja saamaan muilta sen, mitä edellisestä suhteesta jäi uupumaan.

Ainahan kyseessä ei ole seksi, vaikkakin se tulee useimmilla ensinnä mieleen. Se ei välttämättä ole edes pääasia, vaan vain ns. "luontaisetu", joka tulee kaiken muun muassa. Pelimiesten päämääriä voivat olla esim. naisen itsensä / naisen varakkaan perheen siivellä eläminen, työpaikan saanti, jokin muu hyöty tai pelkästään ajanviete (jos pelimiehellä on esim. liikaa luppoaikaa ja kärsii yksinäisyydenkammosta).

Tosiasia on kuitenkin se, jotta pelimies on kuitenkin mies - hänellä on tunteet ja tarpeet. Erona anti-pelimieheen on ainoastaan se, jotta hän tiedostaa tarpeidensa täyttämiseen vaadittavat teot moninkertaisesti paremmin kuin keskiverto mies ja keskitty kehittämään itseänsä vain se ajatus mielessänsä.

-Ex-Pelimies (vaikken tuota nimikettä koskaan itsestäni käyttänytkään, esim. syystä Martti Vainaan "Pelimies" sekä se, jotta termiä käyttivät turhan usein perussuomalaiset juntit itsestään. EX, vaikka toisinaan käy yhä mielessä - muistojen suosiollisella avustuksella - millaistakohan olisikaan taas... jonka jälkeen muistan [color=red]rakkaani[/color])

Pirpana

Jotkut sotkevat rentut pelimiehiin. Rentuilla voi kyllä olla paljon naisia, mutta ero on siinä että rentut eivät lepertele. Naiset juoksee niiden perässä muutenkin, tai ehkä juuri siksi juoksevatkin. Pelimiehet sitä vastoin antavat toivoa oikein urakalla ja sitten hetken päästä kaatavat kylmää vettä niskaan. Itse tunnistan pelimiehet jo kaukaa ja hylkään saman tien sillä minuun ei kauniit sanat uppoa vaan teot, inhoan lässyttämistä.

ijjji
Pirpana

Höpsistä, pirpanalla on nyt puurot ja vellit sekaisin. :twisted: :shock: :roll:

Neil Straussin kirjassa Pelimies (The Game) nimenomaan sanotaan, että todellisen pelimiehen valttina on niin sanottu negaaminen, jolla kaunis nainen tiputetaan jalustaltaan. Negaus on heitto, joka on jotakin loukkauksen ja kohteliaisuuden väliltä. On aivan pelimiehen perussääntö välttää naisen fyysisen kauneuden kehumista iskutilanteessa. Jos deittikaveria kohtelee kuin kallista kultaa niin hän uskoo sen ja silloin on vaarana, että hän pitää itseään sinua parempana. Parempaa tapaa tappaa naisen kiinnostusta tuskin on kuin nössömäinen ihailu alhaaltapäin.

Btw, negaamista suositellaan ainoastaan erittäin kauniille naisille. Vähemmän kauniita pitää kiusoitella lempeämmin. :)

noname

ollaan monesti mietitty kaverin kanssa, että onko mitään piirteitä tai tapoja, joista huomaisi ja tunnistaisi pelurimiehen? koska esim. olen tapaillut yhtä kundia, hyvännäköinen ja todella mukava, mutta ajattelen vaan koko ajan kaikkea, että "sillä on varmaan paljon muitakin tyttöjä pyörityksessä samaan aikaan" ja että se vaan leikkii mun kanssa? :roll: ja mistä ylipäätänsä edes tietää, onko mies tosissaan ja haluaako enemmän kuin "leikkiä"? tietysti olisi hyvä puhua miehen kanssa, mutta en usko että jos sillä on jtn hämärää menossa, niin yhtään mitään myöntäisi tai paljastaisi? :lol:

Theea

Minulla on kolmen kuukauden kokemus sataprosenttisesta pelimiehestä. Aluksi hän flirttaili kanssani ja lateli enemmän tai vähemmän seksistisiä kommentteja (esim. kun sua kattoo ni ei oikeen tiedä pitäiskö sua panna vai halailla). Hänellä oli kyky vietellä minut (ja muutkin naiset) täydellisesti. Viettelyn sijaan voi käyttää myös sanaa manipulointi. Hän käyttäytyi ystävällisesti ja urhoollisesti: tarjosi autokyytejä, puhui siitä, kuinka väärin naisten hakkaaminen hänen mielestään on (myöhemmin paljastui, että hänellä on ollut väkivaltainen suhde, jossa ilmeisesti kumpikin osapuoli käytti väkivaltaa), oli huolestunut minun baari-illoista, etten eksy minkään psykopaattitappajan luo jne. Myöhemmin huolestuneisuus muuttui mustasukkaisuudeksi (tapailimme 3 kk ja mies alkoi olla mustasukkainen! Esim. nukuin erään miespuolisen kaverin kanssa samassa sängyssä, vain pikkuhousut jalassani, ja kuultuaan tästä mies sanoi että, ensi kerralla pistät paidan päälle. Ironista tässä on se, että hänellä oli tyttöystävä (josta en siis tiennyt), josta hän myös oli äärimmäisen mustasukkainen). No jaa, tämä kyseinen mies on myös paljon muutakin kuin pelkkä vaaraton pelimies...Kannattaa olla varovainen, sillä hänestäkään en olisi uskonut mitään tuollaista :roll:

Säälittävä luuseri kertakaikkiaan.

Murehtija
Disturbance
Onneksi olkoon, aika tuuri käynyt :)

Nojoo mut siis se juttuhan loppui juuri hiljan :cry: Enemmän infoa tapauksesta tuossa parisuhdepuolella. Sehän näissä ketuttaakin että pelimiehiä pukkaa joka nurkan takaa mutta nykyään näitä kultakimpaleita tuntuu olevan hirveän harvassa :?

Saattaa tosin johtua ikähaarukastakin (20-25v).

Murehtija

Mun mielestä paras vinkki "pelimiehessä" on se miten pintapuolisia kaikki jutut on...Kertooko se taustastaan? Menneistä suhteista? Perheestään? Vai meneekö kaikki aika pintapuoliseen flirttiin ja sun kehumiseen? Miten se kohtelee sua kun näette toisianne? Yrittääkö se heti sun luo yöksi? Suuteleeko se kielarilla, lääppiikkö tuttavallisesti ja KOKO AJAN tai vaikuttaako sen liikkeet muuten hyvin "suunnitelluilta"?

Kaikki tuo pätee siihen suurimpaan pelimieheen jonka kanssa sekoilin aika kauankin. Sen kaikki ilmeet ja eleet olivat niin viimeistellyn sliipattuja että on käsittämätöntä miten en tajunnut asiaa aiemmin. Mutta tokihan siinä lähti jalat alta, voiko minua syyttää siitä?

Musta tuntui ihan hirveältä miten pihalla olen ollut kun viimeisimmän juttuni kanssa vietin iltaa ja hän ensinnäkin lämmitti mua kainalossaan lääppimättä kun mun oli kylmä, puhumattakaan siitä miten hän otti käteni omaansa. Siis halusi vain pitää mua kädestä. Viiteen vuoteen mua ei ole kukaan vain pitänyt kädestä. Kyllä se pikkasen hiplasikin mua mutta PYYSI SITÄ ANTEEKSI seuraavana päivänä. Meinasi puhelin lentää kädestä.

Tarvittiin yksi herrasmies näyttämään mulle miten ulalla olen miesten suhteen ollut.

Style
miss.
No empä oo ikinä aatellu et pelimiehenä olo vaatis noin syvää kouluttautumista ja kiinnostusta.
Ja naisen siivellä elävä ei taas oo mun mielestä mikään pelimies vaan lähinnä säälittävä tapaus. En tajua, miten kukaan itseään kunnioittava mies kehtaisi elää naisen rahoilla, oli sitten kuinka juonikas tai ei.

Tulee vaan Stylen kuvailemasta pelimiehestä mieleen joku henkisesti tasapainoton tyyppi eikä tyttöjen kanssa vähän leikkivä kundi. Jos siis joutusin Stylen kuvaileman pelimiehen uhriksi, en todellakaan kokisi joutuneeni pelimiehen uhriksi.

Huomio, totesinhan pelimiehiä olevan montaa eri tyyppiä. Mainitsemasi "tyttöjen kanssa vähän leikkivä kundi" on nuori (kenties teini-ikäinen) poika, joka tosiaan vain flirttailee/deittailee/harrastaa seksiä eri tyttöjen kanssa samanaikaisesti, kun taas tämä "uuden sukupolven" pelimies on vanhempi, keskimäärin kaksikymppisten puolivälin ja kolmikymppisten välimaastossa iältänsä oleva hieman suurempi "leikkijä".

Eikö juuri pelimies ole "säälittävä tapaus" sekä henkisesti tasapainoton? Ja näinollen sitä enemmän pelimies, mitä enemmän omaa em. ominaisuudet. Se ero pelimiehen itsensä kunnioituksella tavanomaisiin miehiin on juuri tuo välinpitämättömyys - jopa omaa itseään kohtaan. Toiset ovat vähemmän pelimiehiä ja leikkivät kahden kolmen tytön kanssa, toiset taasen pyörittävät kymmeniä eri typyköitä, naisia ja rouvia.

miss.

No empä oo ikinä aatellu et pelimiehenä olo vaatis noin syvää kouluttautumista ja kiinnostusta.
Ja naisen siivellä elävä ei taas oo mun mielestä mikään pelimies vaan lähinnä säälittävä tapaus. En tajua, miten kukaan itseään kunnioittava mies kehtaisi elää naisen rahoilla, oli sitten kuinka juonikas tai ei.

Tulee vaan Stylen kuvailemasta pelimiehestä mieleen joku henkisesti tasapainoton tyyppi eikä tyttöjen kanssa vähän leikkivä kundi. Jos siis joutusin Stylen kuvaileman pelimiehen uhriksi, en todellakaan kokisi joutuneeni pelimiehen uhriksi.

neesha

näitä miehiä oon tavannu turhanki usein!!!
näillä miehillä on itsetunto liianki korkealla,
ne sanoo asioita jotka sä haluat kuulla,ne saa sun pään pyörälle...
ja usein myös näillä jää lupaukset täyttämättä loppu pelis.
välillä ei vastaa puhelimeen mutta txtata kyllä voi!!!!!!!!!
tos ainaki pari tietoo omast kokemuksest

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat