onko heitetty ulos? - Deittailu ja yöelämä

nele

Olen samaa mieltä, että onhan se hieman vastuutonta heittää ihminen erityisesti talvella ulos. MUTTA mikä on vaihtoehto? Joka kerta soittaa poliisit paikalle? Eihän ne muuta kerkiäisi tekemään kuin noukkia typeryksiä jotka ovat ITSE juoneet itsensä huonoon tilaan. (ja by the way, helvetin typerää tehdä niin jos on yksin liikkeellä, yksinäisistä ihmisistä kun puhuit. SE vasta on vastuutonta!)

Olen siis kyllä sitä mieltä, että se on vastuutonta, mutta mielestäni ihmiset itse kantavat vastuuta omasta juomisestaan. En ymmärrä kun suomalaisia pitää huoltaa ja katsoa perään, aikuisia ihmisiä! Mutta voisivathan ne portsarit toki poliisitkin aina paikalle soittaa, mutta mielestäni silloin sakkoja pitäisi jaella jokaiselle poliisin noukkimalle kännikalalle, vai tehdäänkö näin jo?

Sivut

Kommentit (98)

Embo

Lennähdin ulos yhestä kadullepäin-matalalla-puuaidalla-rajausta baarista, kun kirmasin pikkutunneilla aidan yli ja kävin taputtelemassa autotiellä yhtä sievää liikennemerkkiä. Tulin siitä sitten pokerina takasin aidan yli hypähtäen baarin puolelle, mutta siinä vaiheessa tietysti tuli noutaja... :roll:

Jälkikäteen varsinkin tää on ollu aika herkullinen läppä - sain vieläpä porttikiellon loppuvuodeksi sinne! Et oon hei aika pahis 8)

:lol:

apila

En tiedä onko tämä nyt aivan oikea ulosheittäminen, mutta tosiaankin viime viikolla juhliessani omaa täysi-ikäisyyttäni sammuin ja poke sanoi vain että nyt lähtee tyttö jäähylle :) . Perus teinimeininkiä :lol:

k87
diude
menin oksentamaan keittiötiloihin.
:lol: :lol: on siinä henkilökunta siunaillu asiakaspalveluammatin ihanuutta :D

ite en oo ikinä lentäny ulos :shock: :o vaikka reilut kaks vuotta (jo) oon kerenny juoksennella baareissa. ei vaan kiinnosta olla ihan naamat baarissa. on hauskempaa semmosessa pikkuhiprakassa :D mutta onhan tässä vielä loppuelämä aikaa :)

Potaatiton

kerran olen kaatunut (korkoa kengissä ~10cm) tanssiessa, joten heti oletettiin olevan liian humalassa. Loppujen lopuksi lensin ulos tuon tapauksen jälkeen, koska käyttäydyin aggressiivisesti minua kyttäämään tullutta portsaria kohtaan :oops:

Lizzie
Lania
Haha repeilen, eka kaikki käy kertomassa että ihan vaan yks tai kaks kertaa on käännytetty ovella, eihän nyt mua, ja sit tulee burberry-Lizzie että HOHO JOO MURU OKSENTAA JA MÄ PÖLLIN TUOPPEJA JA HAISTATETTIIN V*TUT SIANSAKSALLA :lol: :lol: mai göörl, mai daarling :D

D

"sit tulee Burberry-Lizzie" :lol: :lol: :lol: Repesin ihan täysillä! :lol:

wiengirl

Onko ketään muita kuni mua heitetty baarista ulos? Mut heitettiin perjaantaina kun vahingossa kännisä yrjösin pöydälle,innostuin juomaan ilmeisesti liikaa :roll:

Murehtija

Oe voe, kyl varmaan hävetti :? Mutta tollasta sattuu...Ite en oo lentänyt koskaan ulos mut uhattiin kyllä kerran kun hädissäni korotin ääntäni kadonneen laukkuni takia. Eräs uudempi porstari oli het heittämässä mua ulos mutta vanhempi porstari tuli hätiin :lol: Hyvää palvelua :wink:

Viime lauantaina olin menossa veljen ja sen kihlatuin juttuihin aika hankalaan nurkkapöytään kun kompastuin hieman veljen jalkaan ja kaadoin pöydältä pari tuoppia joista toinen oli veljen työkaverin ja tietysti kaatui sen päälle :oops: Onneks sentään ite en kaatunu.

Otat vaan ensi kerralla rauhallisemmin :wink:

Jzzu

Vaikka välillä tuleekin aika railakkaasti juhlittua niin ikinä en ole [size=9](vielä ainakaan)[/size] antanut aihetta heitättää itseäni pihalle.

nenwe

heheh. kokemusta löytyy tästäkin :) kerran "vahingossa" tuli juotua muutama snapsi liikaa ja älytön känni päällä. seuraava muistikuva onkin baarin ulko-ovelta jossa meneillään kiivas keskustelu portsarin kanssa joka ei päästä enää sisälle :oops:

Ah, kuulen kavereilta aiheesta aina ja edelleen ja tod. näk. jatkossakin :lol:

Ai nyt muistuikin mieleeni eräs kerta kun olin alaikäisenä baarissa. Ihan onnessani tilasin juomista ja istuin coolisti pöydässä KUNNES siskoni kaveri, joka sattui olemaan kyseisessä paikassa portsari, koputti olalle ja pyysi lähtemään pihalle. :oops: se se vasta nolotti :D

xaz

Kaks kertaa. Alaikäsenä.
Ekalla kerralla päätettiin vain parin alaikäsen jätkän kans et nyt hei mennään kokeileen :D hienosti meni siihen asti ku papereita kysyttiin. Ja me sentään vain istuttiin pöydässä, tekemättä mitään :roll:
Toisella kerralla oltiin eri porukalla, mut olin porukan ainoo alaikänen, ja porukan ainoo nainen. Näin ollen myös kuningatar :wink: Olin jo aika tuiskeessa ku baariin mentiin, suunnistin suoraan vessaan, ja sillä aikaa mulle oltiin tilattu siideri (hyi hitto, mutta kyllä tuo tuntu hyvin alas menevän). Olin saanu melkein koko tuopin kumottua ku papereita tultiin kysymään. Niitä ku ei löytyny, niin tietty siellä alettiin ulos ohjailemaan. Porukan jätkät nosti äläkän, ja uhos että jos mut heitetään pihalle niin koko jengi lähtee kans :roll: Ja meikä veti parhaan: "Tuoppi lähtee mukaan!" Jätin sen tuopin sentään terassin pöydälle, varmaan kattovat ikkunasta perään...

miu
Miespuolinen
miu
kerran on "ohjastettu ulos", syynä liika humala ja lattioille laattaaminen :roll:

Ootkohan jopa kertonu tämän tarinan lopun miitissä vai oliko eri keikka :)

ihan on se sama keikka. kunnon häpeäilta siis :? :oops: no, onneksi noita on vaan se yksi ja ainoa :D [size=9](that i know of)[/size]

piiku

On kyllä muutamaan otteeseen pistetty pihalle :oops:
On piikulla vaan niin suuri suu ja iso ego kännissä :roll:
Nyt olen kyllä oppinu itseni hillitseen ku ikää on tullu lisää :lol:

Lucky Lady

On kolme kertaa, mutta olin joka kerta syytön! Syypää on aina ollut avokki, joka kännipäissään örisee ja riehuu, ja minutkin sitten siinä sivussa on ohjattu ulos, ilmeisestikin vahtimaan sitä avoa ettei se enää hölmöilisi! :lol: Epäreilua joka tapauksessa, en minä sen tempuista ole vastuussa! Itse en anna ikinä syytä ulosheittämiseen, minä olen aina ollut siivosti ja joka baarin unelma-asiakas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat