hevimesta - Deittailu ja yöelämä

wiengirl

eipä ole tullu mestasa käytyä kun ei ukko pääse sisälle

Sivut

Kommentit (36)

Norma Jean
Miffy
Eiks se oo Stadissa se Hevimesta? :)

Kruununhaassa ainaski on, mutta mun käsittääkseni myös jossain toisessa kaupungissa on samanniminen paikka, oisko Tampereella?

Meikäläinen ei heville kovin paljoa lämpene, Hevimestassa on kerran tultu oltua halvan kaljan perässä. Ihan tyylikäs paikka kuitenkin, jos genre miellyttää :).

xaz

On joo, stadissa on hevimesta. oon käsittäny että toinen olis oulussa..? korjatkaa jos olen väärässä.

Yhesti oon käyny, oikein oli kivan näköset ja muutenki kivat poket :wink: ja sen verran mitä nyt muistan paikasta itestään, niin oikein oli sen näköstä et kyllähän meikäläinen siellä viihtyis. Mutta muilta osin se ilta meniki sitte vessassa kaveria hoivaillessa, joten.. :roll: Se muuten se naistenvessa ei ollu niin hyvässä kuosissa. Yks lavuaareista oli tukossa, ja vähintään yks ovi oli epäkunnossa. Koppien ovista siis. Yleinen ongelma, mut mun mielestä ne pitäis hoitaa eikä vain jättää.. :evil: naistenvessassa on aina trafiikkia.

Lania

Tampereella on Hellä ja Inferno jotka on tollasia hevipaikkoja, ja sit YO-talolla vedetään joskus hevikaraokee.

Oon ollu Hellässä vissiin kaks kertaa, kyllähän siellä ihan viihty kun oli humalatilassa hyvällä porukalla, mut ihan ekana en ehkä valkkais. Ekalla kerralla kyllä yllätyin miten ookoo se paikka oli, vaikkakin mää pinkissä topissa ja rihkamakoruissani ja pipopäinen seuralainen saatiinki ne muutamat pahat kiintiökatseet :D ja seuralaiseni naureskeli mulle kun olin kuulemma niin hämmästyny "ettei täällä ookaan sellasta uhrataan vuohi alttarilla" -meininkiä, en tiä mistä se niin tiesi mun odotukset :lol:

Lizzie
Lania
Tampereella on Hellä ja Inferno jotka on tollasia hevipaikkoja, ja sit YO-talolla vedetään joskus hevikaraokee.

Oon ollu Hellässä vissiin kaks kertaa, kyllähän siellä ihan viihty kun oli humalatilassa hyvällä porukalla, mut ihan ekana en ehkä valkkais. Ekalla kerralla kyllä yllätyin miten ookoo se paikka oli, vaikkakin mää pinkissä topissa ja rihkamakoruissani ja pipopäinen seuralainen saatiinki ne muutamat pahat kiintiökatseet :D ja seuralaiseni naureskeli mulle kun olin kuulemma niin hämmästyny "ettei täällä ookaan sellasta uhrataan vuohi alttarilla" -meininkiä, en tiä mistä se niin tiesi mun odotukset :lol:

:lol: Ja sit tuli Til&L, ja otti kuvia ja kuvas meitä ja me kiljuttiin. KETKÄ EI KUULU PORUKKAAN.

Lania
Lizzie

:lol: Ja sit tuli Til&L, ja otti kuvia ja kuvas meitä ja me kiljuttiin. KETKÄ EI KUULU PORUKKAAN.

:lol: :lol: hoho pitäs taas kattoo se sarjan vika kuva :D paitsi että toi vuohi alttarilla -kerta oli sillon ku olin Väkiksen (hmm onks tota nimee pakko käyttää :D ) kanssa kaksin :P

glossa

Oulussa sijaitsee Helsingin lisäksi toinen Hevimesta. Oon siellä kerran käynyt, Helsingissä tosin en. Mutta tykästyin paikkaan kyllä tosi kovasti, sisustus oli miellyttävä. Yläkerrassa soi kevyempää rockia ja alhaalla raskaampaa..

wiengirl

oliko ketään hevimestassa viikonlloppuna :?: mä olin kaverini kans,punamusta villatakki,vaaleansiniset farkut ja mustat saappaat. oli vähä yksinäinen ilta kun kaveri jutteli puoliiltaa jonku vanhan ukon kans :(

Santtu

Olen ollut siellä muutaman kerran ja joka ikinen kerta en koe kuuluvani joukkoon. Musiikki ei ole omintani ja noh, se vaan ei ole mulle. Poket ovat kivoja, samoin henkilökunta ja paikka on muutenkin mukava, se on vaan se musiikki joka ei oole juttuni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat