Soittaa, ei soita, soittaa... - Deittailu ja yöelämä

rippu

Ihmeen tyyppi tuo Kimi. Sinänsä akun loppuminen ja muut voisivat olla huolimattomuutta mikä on ihan tavallista, mutta tuo lauantaitreffien skippaaminen / unohtaminen tuntuu hyvin oudolta. Kannattaako siinä sitten muihinkaan tyypin juttuihin enää luottaa.

Kommentit (12)

Theea

"Ääh ottaa vaan päähän tällainen epävarmuus."

"Jos tuo epävarmuus näkyy sinusta päälle päin niin se toinen ihminen yleensä havaitsee sen".

Niin siis en minä ole epävarma asian suhteen vaan tilanteen epävarmuus on rasittavaa. Tai siis hänen epävarmuutensa on rasittavaa. Ihan samahan tuo. Oikeudessa hän oli viimekesäisen tappelun takia kuulemma. Ehkä ihan hyvä pysytellä erossa hänestä, sillä renttukiintiö alkaa olla täynnä :lol:

procyon-a
Theea
Kyllä hän aika räväkältä vaikutti... :D Ääh ottaa vaan päähän tällainen epävarmuus.

Joo epäilen, että sillä tyypillä ei ole mitkään hirveän vakavat suunnitelmat mielessä. Tuo inttikin jo vaikuttaa vähän siltä, että se haluaa nyt pitää viimeisiä kertoja hauskaa ja juhlia ennen kuin joutuu lähtemään.

Sitten vielä eräs huomio. Jos tuo epävarmuus näkyy sinusta päälle päin niin se toinen ihminen yleensä havaitsee sen. Itse olen pyrkinyt välttämään juuri tätä, koska sillä toisella voi ns. kilahtaa hattuun se ja se voi alkaa käyttäytymään epäasiallisesti. Tämä ei sinun tapaukseesi liity nyt mitenkään, mutta joskus sellaisesta välinpitämättömyydestä ja itsekkyydestä voi tulla positiivistakin palautetta. :)

Ja jos se on käräjilläkin rikosasian johdosta niin tota, tuskin tuossa elämäntilanteessa hirveän vakavista asioista tai sitoumuksista yleensä edes kysymys. Eli tuskin sinussa tai käyttäytymisessäsi on mitään vikana.
Tietysti tilanne voi muuttua, mutta itse en miettisi edes tämän perusteella mitään vakavaa sitoutumista. Jokatapauksessa tuollaiset rontit vetoavat.

Theea

Tuskinpa tämä muuten näin "koville" ottaisi, mutta kuukauden takainen järkytys (johon mies syypäänä) otti itsetunnolle ja siksi tämä tällainen pienikin juttu on hieman vaikea. :?

Pirpana

Minusta tuntuu että hän odottelee että sinä kyllästyt ettei hänen tarvitsisi sanoa ettei häntä kiinnosta.
Tai sitten hänellä on peliä muutaman muunkin kanssa ja joku muista on sinua kiinnostavampi hänen ranking -listallaan ja lähtikin "laivaristeilylle" tämän kanssa ja sinä olet vain jonkinlainen hätävara. En keksi muutakaan selitystä noille tyhjille lupauksille, hän voittaa niillä aikaa. En minä tiedä.. yleensä vain tuo "miksei hän soita?" -kysymys kertoo jo vastauksen :roll:

Theea

Kyllä hän aika räväkältä vaikutti... :D Ääh ottaa vaan päähän tällainen epävarmuus. Etenkin se, että olen suoraan kysynyt (puhelimessa) että kiinnostaako vai ei ja hän on vastannut että kyllä kiinnostaa. Sanoisiko joku noin vain sen tähden, ettei loukkaisi toista? Epäilen.

No, hän lähtee pian inttiin toiselle paikkakunnalle, joten tuskinpa tästä mitään tulisi muutenkaan. PLAAAAAAAAH. :roll:

Svenna

jep, eli jos sovit vielä kerran tapaamisen ja jos ei tuu niin ei tule. Miehet ei kaikki uskalla sanoa suoraan, tai sitten ne on näitä pelimiehiä :)

Theea

Kyseessä ei muuten ollut muutaman vuorokauden mittainen risteily, vaan la-su. Siis jos hän siellä edes oli.
Ja tiistai kului oikeudessa... :roll: Miksi minä törmään nykyään vain tuollaisiin miehiin?!

xaz

Meikällä onki sit kokemusta noista pelimiehistä :roll: siks varmaan oon aina niin epäilevällä kannalla.. :? Mut jos positiivisesti koittaa ajatella niin voihan se olla et sillä on oikeesti ollu noita sattumuksia joita on jo selitelly, tai sit se on jotenki ujompi ja sil on menny aina pupu pöksyyn :)

SunLion

mitä jos vielä kokeilet kerran sopia tapaamisen? jos sittenkin peruu kannattaa jo sanoa et sano suoraan josset ole kiinnostunut tms.
toinen vaihtoehto on odottaa et hän ottaa yhteyttä...varmasti ottaa jos todella on kiinnostunut.

procyon-a

Spontaanisti laivalle vuorokauden varoitusajalla ja akku tietenkin loppuu :D ? Toisaalta akun loppuminen ei olisi ensimmäinen kerta muutaman vuorokauden pituisella risteilyllä.

Yleensä kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen ilmaistaan siten, että toinen ymmärtää edes jollain tasolla kiinnostuksen olevan olemassa. Se, ettei yhteydenottoa kuulu ja käyttäytyminen on välinpitämätöntä, ei lupaile välttämättä hyvää. Toisaalta nyt on kesä ja monet haluavat pitää hauskaa tavallista enemmän. Lisäksi jos kyseessä on tavallista spontaanimpi ja räväkämpi tyyppi, voi olla että se on sen ihmisen tapa toimia yleensäkin. Eli ei suunnittele elämäänsä eteenpäin ja ottaa yhteyttä silloin kuin itselle sopii.

Vaikea sanoa enempää. Eiköhän se selviä sillä, kun yhteydenotto tulee tai ei tule. Jos mahdollista niin kannattaa kysyä asiaa vielä kerran. Ellei kysyminen oikeasti ole mahdotonta.

Theea

Eli noin kuukausi sitten minulla oli yhden yön juttu erään Kimin (nimi muutettu) kanssa. Emme harrastaneet seksiä, mutta suutelimme ja minusta tuntui kuin meillä olisi ollut jonkinlainen yhteys :lol:

Samaan aikaan tapailin erästä toista, joka on nyt kuitenkin poissa kuvioista. Päätin ottaa yhteyttä tähän Kimiin (finderin kautta). Tekstailimme viime to, pidimme yhteyttä myös perjantaina, jolloin molemmat olimme ryyppäämässä. Ensin ehdotin, että näkisimme sunnuntaina, mutta hän halusi nähdä aikaisemmin, joten hän ehdotti tapaamista lauantaiksi ja sovimme, että soittelemme lauantaina. No minä sitten soitin hänelle, mutta yllätys yllätys, hän oli ex tempore lähtenyt laivaristeilylle. Ihmettelin hänellekin, että mites kummassa et eilen vielä tiennyt lähteväsi laivalle ja hän sanoi:"Eiku yks kaveri vaan pyysi niin lähdin". Tällä kertaa hän lupasi soittaa sunnuntaina, mutta eipä silloinkaan tullut puhelua. Tähän selitykseksi sain sen, että häneltä oli loppunut akku laivalla ja hän sai puhelimensa auki vasta maanantaina. Muussa tapauksessa hän olisi kuulemma soittanut.

Olen antanut hänelle muutaman mahdollisuuden sanoa suoraan, ettei kiinnosta, mutta hän ei ole sitä sanonut. Ja totta puhuen hän saattaisi olla hieman kiinnostunut. Mutta mistä ihmeestä kiikastaa? Miksei ehdota suoraan tapaamista? Miksei hän soita? Ja miksi ihmeessä tämä vaikuttaa tällä tavalla minuun?

Auttakaa konkarit :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat