Morkkis - Deittailu ja yöelämä

ether
papuna
mulla on kyllä aina kanssa hirvee morkkeli :(
kun meikästä tulee sellanen sielun paljastaja humalassa,että kerron kaikenmoisia ajatuksiani kaikille jotka hiukankin tajuaa kysyä...

sit aamulla ahistaa kun ei taaskaan osannu olla hiljaa. ihme totuus seerumia...

...ja ai armoton sitä kun ajatuksiaan vuodattaa juuri lupaakaan kyselemättä :cry: .

Sivut

Kommentit (36)

papuna

mulla on kyllä aina kanssa hirvee morkkeli :(
kun meikästä tulee sellanen sielun paljastaja humalassa,että kerron kaikenmoisia ajatuksiani kaikille jotka hiukankin tajuaa kysyä...

sit aamulla ahistaa kun ei taaskaan osannu olla hiljaa. ihme totuus seerumia...

Emiliaaa

Mulla kans nykyään helposti morkkis vaikka en olis mitään tyhmää tehnytkään. (Tai jos olen jotain esim. typerää selittänyt jollekin, niin morkkis vielä suurempi). Joskus morkkis tulee vaan siitä kun meni taas juomaan ku olis vaan kannattanut olla selvinpäin..

Chiara

Kärsin ärsyttävästä vaivasta eli siitä, että joka ikinen kerta kun olen ulkona ja juon niin seuraavana päivänä iskee hirveä morkkis vaikka mitään pahaa en olisikaan tehnyt. Hävettää oma käytös ja pohdiskelen että mitä paskaa känniläppää olen kenellekin mennyt selittämään. Bileiden jälkeinen päivä menee aina naama häpeästä punaisena murehtien. Ehkä pitäisi vaan lopettaa viinanjuonti kokonaan.....
Ajattelin että tästä aiheesta saisi hauskan keskustelun aikaan. Eli mikä on nolointa mitä olet tehnyt kännissä? Entä kärsitkö sinäkin pahasta morkkiksesta?

nenwe

ah, onpas kovin tutun kuuloista....morkkis on tänäänkin päällä. tuli taas eilen vähän sähellettyä kaikennäköistä eilen...huoh.

jaa...yhtä nolointa kännitapausta ei ole, koska kaikki ovat aina yhtä noloja. hävettää nyt jo ajatellakkin tapahtumia.....oikeastaan on hyvä että baari-illan jälkeen meikäläiseltä menee muisti osittain, joten näin ollen en muista ihan kaikkea :)

Chiara

Juuh, sama juttu. Huomaa että aloitin tän keskustelun sunnuntaina :D
Mun oma ehkä pahin tapaus oli kun olin sopinut tapaavani baarissa uusia koulukavereitani. Olin sitten ennen sitä poikaystävälläni aloittelemassa johon oli tarkoitus tulla myös hänen kavereitaan (yksi heistä oli kuskina). Meillä oli olutta ja pullo vodkaa alottelujuomina. Poikaystävän kaverit oli myöhässä joten aloitimme kahdestan. Jossain vaiheessa poikaystävä siirtyi olueen ja itse huomasin juoneeni tunnissa yksin ½ pulloa viinaa. Kun poikakaverin ystävät saapu paikalle olin jo ihan järkyttävässä kunnossa. Mentiin sitten kuitenkin baariin. Kun pääsin baarin ovesta sisään rypäsin siihen heti oven eteen (ja uuden kaverini jaloille). Sen jälkeen ei ole muistikuvaa. Poikaystävä auliisti kertoi kuinka olin suudellut naispuolistakaveriani (jota en ikinä tekisi selvinpäin), kaatuillut koko ajan ja pois lähtiessä vielä laatannut jonkun auton päälle. Jalat ei enää kantanu joten poikaystävä joutui kantaa mut kotiin käsivarsillaan.
Aamulla sitten heräsin sängystä kengät jalassa, tupakantumppeja kaikkialla, yksi korvis hävinneenä, sukkahousut riekaleina (kaatuilin aika paljon mukulakivellä) ja meikit pitkin naamoja.
Pahin tässä oli se että tulipas annettua hyvä kuva ittestään uusien kavereiden edessä.... :roll:
Toi on kyl ehkä pahin tapaus. Muuten tuntuu että aina kun juon oon se isoin känniääliö isolla K:lla ja isolla ääliöllä.......

kersa

Hyvä nyrkkisääntö voisi olla ettei kannata juoda niin paljoa, jos ei osaa enää vastata itse käyttäytymisestään. :roll: Jestas mitä touhua... :shock:

antagonismi

Sattuuhan sitä nuorena, mutta luulisi että jos kerran tulee joka hemmetin ryyppyreissun jälkeen morkkis niin tajuaisi rajoittaa sitä juomista.

Tonde

Mä en ole koskaan jaksanu morkkistella vaikka aihetta oliskin ollu. Jos alottasin sellasen, ni en kehtais ikinä poistua neljän seinän sisältä :lol:

Hoppuli

Kyllä mulla on kanssa aika usein morkkis. Aamulla, kun avaa silmät, ekana tulee mieleen et mitähän oon taas tehnyt :roll: Joo, ehkä pitäis aikuistua ja alkaa käyttäytyä, mutta onhan siinä aina omat hauskuutensakin ;)

dyingbride

mullakin tuli ennen AINA morkkis, vaikka en ollutkaan tehnyt mitään niin kamalaa. joskus se tuli kyllä ihan asiastakin. nykyään mulle tulee morkkis tosi harvoin. ehkä oon sit oppinu läksyni ja sekoillut vähän hillitymmin (niin varmaan :p).

piiku

Joo täällä on kans yks jolla on morkkiset seuraavana päivän,
mut onneks niistäki selviää, yleensä sunnuntai menee sillee et on vaan kotona ja makoilee ja tekee ruokaa.

Neppis_

juu *nostaa käden nolona ylös* ..täältä löytyy yks myös..
Aina ei tosin morkkis ilmaannun, mut suurimpana osana kyllä.. ääh..
Vaikkei oiskaan mitään tehnyt.. tai ainakaan kukaan ei myönnä että ois jotai idiotismia harrastanut..
No.. olenkin sit alkanut ottaa ajatus mallia et "hällä väliä ja olkoot" ..
Sillä(kin) pääsee aika pitkälle :wink:

Nannerl

Sillä voi itseään lohdutella, että useimmat ihmiset ovat melko ymmärtäväisiä ja anteeksiantavia kännisekoilujen suhteen. Harvassa ovat ne jotka eivät koskaan ole sanoneet/tehneet kännissä mitään typerää. [size=9][/size]Sitten on tietenkin semmoiset tiukkapipoihmiset jotka yleensäkin paheksuvat kaikkea hauskanpitoa, alkoholilla tai ilman. Onneksi ne ovat kuitenkin harvassa[size=9][/size] Ja niistä ei sitäpaitsi tarvitse välittää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat