Käsilaukku baarissa - Deittailu ja yöelämä

Gidde

Mä en (koskaan) käytä käsilaukkua baarissa. Oikeastaan juuri sen takia, ettei mitään varasteta. En tykkää tanssiessa pitää laukkua olalla, ja tahmaiselle lattialle en halua sitä jättää likaantumaan/varastettavaksi. Ja yleensä olen 95% illasta tanssilattialla.

Käytän siis aina taskullisia housuja (hametta, harvoin tosin), jonne saan manit, auton avaimen ja puhelimen turvaan. Ja yleensä ajokortinkin otan, jos ovella kysytään. Taskuista ei sentään noin vain varasteta, kun en päästäisi komeankaan miehen käsiä sinne heti... :lol:

Sivut

Kommentit (106)

sugar_kane

Melkein kaikki tytöthän pitää käsiveskaa mukana baarissa. Niin mäkin, enkä pitänyt sitä mitenkään ongelmana ennen kuin multa pöllittiin rahat baarissa suljetusta laukusta, joka oli tanssilattian reunalla :cry:

Jo sitä ennen yritin aina pitää huolen siitä, etten kadota näköyhteyttä laukkuun ja tarkistin laukun sisällön usein yms. Silti joku oli nopea ja vei rahat...

Tämän jälkeen oon ollut tosi stressaantunu laukun takia baarissa, enkä enää uskalla juoda sitäkään vähää (olin melkein selvinpäin silloinkin, kun varas iski), koska kännissä laukku on ensimmäinen, josta huolehtiminen unohtuu.

Mikä teillä on käytäntö? Tanssitteko laukku olalla(ei sovi mulle), jätättekö sen tanssilattian reunalle vai mitä?? Narikkaan en ainakaan uskalla jättää, koska ne ei vastaa, jos jotain häviää...

marimma

Kyllä mä ainakin pidän koko ajan laukkua lähelläni olin sitten missä vaan. Itse en tuota tanssimista harrasta niin sen puolesta en voi puhua. Mutta noin niinkun juuri tuollaisten tilanteiden välttämiseksi joko teen niin että jos poistun vaikka vessaan niin laukkua vahtii kaverit koko ajan jotka on pöydässä vielä ja kun tulen takasin niin ne voi lähteä vaikka tanssimaan ja minä jään vahtimaan laukkuja :)

shriness

Mullakin on mukana käsilaukku baarissa, ikinä ei oo mitään hävinny (no, kerran kaulahuivi, mut se löyty) mut en mä erityisemmin tanssi. Istun vaan loossissa ja juon :D Ja jauhan kavereiden kans. Uskallan jättää laukun pöytään, jos käyn vaikka tiskillä, kaverit kattoo.

Mun tädiltä oli monta vuotta sitten viety vessassa laukku alakautta ja siinä menä avaimet (omat ja tyttären asunnon, tytön asunnon avaimet oli viel semmoset erikoisemmat :arrow: iso lasku, kortit, rahat jne)

mm

Mulla on aina semmonen pikkulaukku, et voin tanssiessa joko pitää sitä niinku kourassa tai sit kainalossa tai jos on hihna, niin se voi kierittää ranteen ympärillä + pitää laukusta kädellä kiinni. Jos laukku on maassa, niin se on aina mun ja kavereitten keskellä eikä ikinä missään tanssilattian reunalla!

Maariah

mulla kans sillai et meidän tanssijoiden keskellä lattialla tai sitten olalla. näin kesäisin olalla ku on vaalee laukku. (ettei tarvi heti ostaa uutta ku vaaleesta laukusta tuleeki musta :D )

Mariel

pikkulaukku ei haittaa olalla ja samalla myös huomaa esimerkiksi tekstarin heti :D joskus jätän laukun istuvalle kaverille kun itse suuntaan tanssimaan. varsinkin jos jaksaa valomerkkiin asti niin on ihan hyvä pitää vuoroja hikiliikunnassa ja levoissa

Chiara

Mä jätän aina laukun narikkaan. Mukaan otan vain rahaa/kortin. Jos ei ole taskuja niin tungen ne yleensä rintsikoihin tai saappaan varteen :D
Kännykänkin otan joskus mukaan, sekin menee taskuun. Käytän yleensä farkkuja baarissa niin kyllä se sinne mahtuu aika hyvin.

Murehtija

Laukku narikkaan, tarvittavat rahat ja narikkalappu housujen ETUtaskuihin. Ei missään nimessä takataskuihin. Ei mitään ongelmaa tähän mennessä. Joskus vaan potuttaa jos haluis pitää jotain taskuttomia housuja.

Joskus pidin kans laukkua baarissa mutta:

A. Unohdan sen helposti johonkin, sillä en oo tottunut pitämään sitä mukana.

B. Jatkuva laukun kantelu ympäriinsä on käsittämättömän rasittavaa. Tanssimisesta ei tuu yhtään mitään.

C. Vaikka se olis siinä tyttöringin keskellä niin ainahan joku voi "kaatua sen päälle" tai potkaista "vahingossa" kauemmas. Tätäkin joku yritti mun kaverin laukkulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat