Pasifico - Deittailu ja yöelämä

kaneli

Huippua, kun joku tietää! Kiitti Miffy ja Norma Jean! Täytynee tsekkailla, josko netistäkin alkais pikkuhiljaa löytymään infoa, jos kyseinen mesta kerran avataan pian uusiks.

Sivut

Kommentit (23)

Norma Jean

En oo varma, että onko se jo auennut, mutta tässä kuussa viimeistään pitäis aueta remontin jäljiltä. Pidän paikasta, vaikken montaa kertaa ole käynytkään. Letkeä latinohenkinen tunnelma ja ihanaa sangriaa. Hinnatkin kohdallaan.

kaneli

Onko joku käynyt Pasifico-nimisessä baarissa Helsingissä (käsittääkseni Helsinginkadulla)? Onko ko. paikka vielä pystyssä? Kuulin keväällä työkaverilta tuosta baarista, jossa kuulemma soitettiin hyvää lattaripainotteista musiikkia ja kiinnostukseni heräsi. Silloin baari oli kuitenkin ilmeisesti remontissa, joten en päässyt testaamaan paikkaa. Eli onko kellään tietoa, onko Pasifico vielä olemassa ja auki? Googlettamalla ei oikein tietoa irronnut ja kotisivut eivät auenneet...

sandra

kyllä siellä varmasti onkin mutta suurin osa on kamaa käyttäviä ainakin siitä päätellen kun itse olen siellä käynyt yksiki nainen kikatteli jotai omiansa ja yritti mun kavereita pokailla se jos joku oli sekasin! :)

apples

jep Pacifico on tullut hyvinkin tutuksi muutaman viimevuoden aikana, yleensä nimenomaan käytiin kavereiden kanssa keskiviikkoisin kun oli 3euron päivät (kaikki drinkit sun muut juomat 3 euroa).
Paikka oli tosi kodikas, mutta kesäisin tuppasi tulemaan mielettömän kuuma kun ikkunat piti pitää naapuriasuntojen takia kiinni. Myös tupakansavua oli runsaasti, eli ilmastointi ei kovin hyvin pelannut.. Ehkä tähän tuli muutos remontin myötä, en tiedä!
Pacificossa oli mun mielestä kiva sisustus, semmosta hämärää ja tunnelmallista (isot puiset pöydät, kyntteliköt ym..) mutta ainakin jossain vaiheessa tunnelmaa söi vähän se että paikka alkoi olemaan täynnä alaikäisiä hippityttöjä ja -poikia, jotka tulivat sinne pössyttelemään. On siellä muutaman kerran ratsiakin ollut, ja lieneekö tämä syy "remonttiin".

En ole ihan varma onko pacifico vielä auennut, mutta mikäli se vielä aukee, niin ei kerkeä olla kauaa auki kun paikalle aukeaa sedun Playmate.
semmosta.

sandra

mun tietääkseni pasifico ois nyt auennut... en ole itsekkään ikinä siellä käynyt mutta kavereilta olen kuullut että on ihan kiva paikka juhlia :) odotan sinne pääsyä :) .....ja aion juhlia niin rankasti että!

Norma Jean
apples
En ole ihan varma onko pacifico vielä auennut, mutta mikäli se vielä aukee, niin ei kerkeä olla kauaa auki kun paikalle aukeaa sedun Playmate.
semmosta.

NÖÖYY! Pitääks sen valloittaa Kalliokin :cry:. Ihan oikeesti, PLAYMATE, onks se tosissaan??

Miffy
sandra
nykyää nää hippi tytöt ja pojat on menny kallion exoduksee... Exodus on täynnä kaikennäköisiä narkkareita ym. diilereitä

Exoduksessa myös mukavia ihmisiä kuten mä :D

sira
sandra
kyllä siellä varmasti onkin mutta suurin osa on kamaa käyttäviä ainakin siitä päätellen kun itse olen siellä käynyt yksiki nainen kikatteli jotai omiansa ja yritti mun kavereita pokailla se jos joku oli sekasin! :)

Ihan yleistä ja näkee joka baarissa! :lol: :lol:

sandra
Miffy
No toi varmaan todistaaki hei kauheesti :lol:

no en mäkään ole mikään idiootti ettenkö näkisi mitä exodukses tapahtuu. jos et ole tiennyt niin ensinnäkin siel on ollu ratsioitakin huumeista. :wink: että sellaista.

sandra

kylhän exodus on ihan jees paikka on siellä muutama munkin tuttu ja mukavia nekin. mutta ihan mielenkiinnolla kysyn (ei mitään ns. vittuilua) että etkö ole oikeasti nähnyt kuinka nämä ulkomaiset ramppaa kyseisessä baaris on pari minuuttia ja lähtee pois?

mä tunnen osan juuri näistä ulkomaalaisista yksi heistä on mun hyväkin ystävä ja tiedän tod. mitä siellä tapahtuu, mutta eikö ihmiset sitten oikesti sitä huomaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat