kuinka tehdä tuttavuutta? - Deittailu ja yöelämä

Lucrezia

Tai kyllä mun mielestä voit ihan alkaa kysellä kuulumisia sillai rennon tuttavallisesti. Ja lohkaset jostain tuotteesta jotain juttua tyyliin "ai kato mäkin tykkään näistä kekseistä tosi paljon, ootko maistanut ikinä noita toisia"...
Tschemppii!!

Kommentit (7)

unhar

mulla on vähän sama myös mutta oon itse erittäin voimakkaasti viehätynyt lähikaupassa töissä olevaan mieheen...kesällä kävin kaupassa joskus jopa kolmesti päivässä katsomassa jos se olisi töissä :oops: nyt oon vähentänyt etten herätä mitään outoja epäilyksiä.. mutta yhtään vähemmän kiinnostunut en ole, päinvastoin, se komistuu kerta kerralta! :D meillä on mun mielestä peliä keskenämme mutta pelkään että kuites oon keksinyt kaiken.. oon ujo enkä uskalla sanoa sille suoraan mitään, ja toivon vaan että se kohta pyytäis mut ulos tai jotain eikä vaan hymyilisi ja punastelisi (niinkuin mä).. oon mäkin kyllä yhdenlainen pelkuri :?

eli mun mielestä sun kannattaisi jutella sille asiakkaalle jotain,koska mä itse toivon kovasti että se myyjämies sanoisi mulle joskus jotain muutakin kuin vain moi... hihi

Farah

Mulla tilanne on vähän toisinpäin... Olen kiinnostunut eräästä miehestä, joka on kaupassa töissä... :D Muutaman kerran olen onnistunut hänet tapaamaan ja juttelemaankin (hän on kolmivuorotyössä kuten myös minäkin, vaikkakin eri yrityksissä, ehkä siksi ei useammin olla törmätty)...

Hänen eräs työntekijä on kuulemma kirjoittanut minulta terveisiä heidän johonkin vihkoon..? Tiedä sitten, että mitä. :D

Miten pitäis nyt sit näin toiselta puolelta edetä, jos satun samaan aikaan hänen työpaikalleen hänen ollessa töissä?

vilperi

Olen kaupassa töissä ja siellä käy lähes joka päivä minua kiinnostava mies ja jotain silmäpeliä on (tai sitten vain kuvittelen). Ongelma on, että tilanne on kassalla aina sellainen etten keksi mitään sanottavaa ja olen muutenkin vähän ujonpuoleinen. Enkä voi vain pyytää kahville tms. koska en tunne häntä yhtään ja olen myyjänä joten jos hän kieltäytyy niin se on inhottava tilanne minulle että hänelle jatko asiointia ajatellen...Eli onko ideoita miten saisin tehtyä tuttavuutta?

sopuli
kaneli
Jos ko. mies maksaa kortilla niin pyydä siihen kuittiin allekirjoituksen lisäks sen puhelinnumero sillai leikillä. ;)

Toi on aika hyvä :)

Olin itse ennen kahviossa kassalla ja siel aika hyvin pysty juttelemaan asiakkaille. Kysyy just vaikka säästä, jos ei muuta keksi. Jos sataa, niin voi vaik todeta, et hitsi jäi sateenvarjo kotiin. Seuraavan kerran kun mies tulee, ni voi sit todeta, et kuinka kävi ku oli se sateenvarjo jääny kotiin. Siis ihan mikä tahansa käy ;) Ja siitä on sit joka kerralla aina helppo jutella jotain... Jos ei nimittäin uskalla pyytää suoraan puh.nroa :D

Anskuliini
vilperi
Olen kaupassa töissä ja siellä käy lähes joka päivä minua kiinnostava mies ja jotain silmäpeliä on (tai sitten vain kuvittelen). Ongelma on, että tilanne on kassalla aina sellainen etten keksi mitään sanottavaa ja olen muutenkin vähän ujonpuoleinen. Enkä voi vain pyytää kahville tms. koska en tunne häntä yhtään ja olen myyjänä joten jos hän kieltäytyy niin se on inhottava tilanne minulle että hänelle jatko asiointia ajatellen...Eli onko ideoita miten saisin tehtyä tuttavuutta?

Tähän on ihan pakko kommentoida! :D

Itselläni oli tismalleen sama tilanne nykyisen avomieheni kanssa! Paitsi, että olin tarjoilijana työharjoittelussa ja avokkini oli vakioasiakkaani...En tietenkään ensin itsekään meinanut uskaltaa/osata jutella/heittää läppää hänen kanssaan, mutta pikkuhiljaa aloin kerätä sitä rohkeutta ja esim. arvasin hänen tilauksensa, juttelin, heitin läppää...Näin toisin sanottuna käytin ehkä pikkuisen hyväkseni sitä asiakaspalvelutilannetta ja sain kuin sainkin itselleni miehen...

Kyllä se siitä! muistat vain hymyillä paljon ja aina löytyy jotain keskustelun aihetta, ellei sitten kyseessä ole tämä klassinen asiakastyyppi, joka ei vastaa mitään jos kysyy esim että "saisiko olla muuta" :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat