Häntäheikki kyseessä?? - Deittailu ja yöelämä

Anskuliini
jenniinaxx
Miten sinä suhtautuisit asiaan? Soittaisitko ja vaatisit selitystä, laittaisitko netin kautta viestinä menemään onnittelut seuranhaulle, tekeytyisitkö joksikin muuksi bimuksi, ehdottaisit netissä tapaamista ja testaisit nappaako mies syöttiin, pistäisitkö välit poikki, vai antaisitko asian olla?

Mie olen ainakin sen verta v-mäinen ämmä, että olisin aivan varmasti laittanut hakuviestiä jonain muuna bimuna, mennyt treffeille ja katsellut kuinka jätkä vääntelee naamansa muahahahahaa....ilkiä olen :lol:

Kommentit (14)

jenniinaxx

No niin sisaret.. kerronpa miten kävi.. Ilmoitin miehelle viestillä että olen nähnyt hänen ilmoituksensa.. ja totesin vain että luulin hänen seurustelevan.. pyysi anteeksi ja korjasi asian.. sanoi, että oli unohtanut KOKONAAn korjata tilanteen.. syyttäköön kyyniseksi mua ken haluaa, muuta en aivan osta tuota.. no oli miten oli, suutuspäissäni lähdin sitten yhden pojun kans kahville joka mua ulos pyyteli.. lapsellista? kenties.. mutta mulle tuli sellainen olo, et jos se tekee tuollaista niin kyllä minäkin osaan! Tää kahvittelu tyyppi sitten oli sitä mieltä että olen hänen elämänsä nainen, vaikka tapasi mut vain kerran :roll: ... toisaalta imartelevaa, mutta... mä nyt kuitenkin juttelin poikaystäväni kanssa asiasta, siitä miten tuollainen netti homma ja oman siviilisäädyn muuttaminen tietoihin unohtui... haluan uskoa hänetä ja sitä mitä hän sanoo.. mut pienellä varauksella.. ja siksi en lähde kahville toista kertaa sen toisen ihmisen kans.. mut mun mielestä mulla oli siihen oikeus, on ainakin oikeus omiin tunteisiin.. kommentoikaa..

agentti
Miffy
sopuli
Mä olisin niin v-mäinen et vastaisin siihen sen ilmoitukseen jonain pimuna.

Haahaa, tää tuli mullekin mieleen :lol:

Näin mäkin tekisin! :lol:

*Reilukerhosta päivää* :D

sopuli
Miffy
sopuli
Mä olisin niin v-mäinen et vastaisin siihen sen ilmoitukseen jonain pimuna.

Haahaa, tää tuli mullekin mieleen :lol:

Vähän olis hyvä :D Ja jos mies vastaa lirkutellen, niin sit voi paljastaa et "hähää, tää taitaakin olla tässä" :lol:

sopuli

Mä olisin niin v-mäinen et vastaisin siihen sen ilmoitukseen jonain pimuna. Sittenpähän näkis, mitä se vastaa, kertooko esimerkiksi seurustelevansa ja onko ilmoitus jäänyt vahingossa. Kysymällä tuskin totuutta kertoo.

Ja eihän se nyt ole mitään kyttäämistä, joku kaveris on kertonut sulle tosta ja tottahan sä mietit sitä! Niin sekin tekisi (jos on jutussanne yhtä tosissaan, kuin sä).

jenniinaxx
Jzzu
Mie ottaisin miehen puhutteluun ja tiedustelisin tuosta että onko seurustelu sitä mitä hän hakee jos edelleen netissä [size=9](mahdollisesti muutenkin)[/size] jatkaa hakupäällä- oloaan.
Kerrot mitä olet mieltä siitä että hän hakee edelleen seuraa ja mitä itse odotat suhteeltanne.

Niin, ymmärrän tuon pointtisi, mut säkin varmaan naisena ymmärrät sen, että mieleen tulee väkisinkin se mahdollisuus et mies ajattelee mun kyttäävän sen tekemisiä tms.. ja sitäkään taas en halua. En halua suoda sille sitä iloa et se ajattelee olevansa mulle joku "pakkomielle" ja et oon niin mustasukkainen et pengon siitä kaiken tiedon minkä irti saan.. :) En tiedä, ehkä mä sit oon niin ylpeä et ei anna kantti periksi alkaa kyselemään.. Mielessä kävi jo sekin et ilmoitan hänelle et hyvää jatkoa vaan ja toivottavasti löydät sen oikean. Mut ehkäpä nyt hoidan tämän vähän aikuismaisemmin.

Mua vaan pelottaa tässä se että jos ja kun asia jää selvittämättä, se jää kuitenkin kaihertamaan mun mieltä ja mä alan vetäytyä kauemmaksi siitä ihmisestä. Ja alan kylmettää tunteitani.. Ja sitten yksi kaunis päivä nostan kytkintä ja sitten jos kaikki olisikin vain väärinkäsitystä.. En tiedä pitäisikö niellä vain ylpeytensä ja kysyä.. Mut se tekee tosi tiukkaa.. Toisaalta mitä väärinkäsitystä tässä voisi olla, jos jätkä muokkailee tietojaan, ei olisi kovin iso homma poistaa tuota tietoa?! Vai haluaako hän uskotella muille olevansa sinkku? Haluaako hän nähdä millaisia naisia olisi tarjolla? Kyllä mäkin miehiä välillä katselen, mutta en mä väärää informaatiota anna. Jos joku kysyy et seurustelenko niin sanon kyllä.

Jzzu

Mie ottaisin miehen puhutteluun ja tiedustelisin tuosta että onko seurustelu sitä mitä hän hakee jos edelleen netissä [size=9](mahdollisesti muutenkin)[/size] jatkaa hakupäällä- oloaan.
Kerrot mitä olet mieltä siitä että hän hakee edelleen seuraa ja mitä itse odotat suhteeltanne.

jenniinaxx

No, kun sehän siinä just onkin et me seurustellaan.. Näin on ainakin sovittu ja se tapahtui vielä hänen aloitteestaan.. Mut niin, kyllähän se netti homma pistää miettimään onko se ihminen sittenkään niin tosissaan.. Outo tapa ainakin osoittaa se..

Jzzu

Mahtaakohan teillä olla sama käsitys tapailunne suhteen?
Ehkä tyyppi ei pidä juttua niin vakavana kuin mitä sinä, oletteko edes puhuneet suhteestanne ja sen laadusta?

Siuna en alkais meuhkaamaan ennen kuin oot ottanut selvän tilanteesta ja siitä haluaako tyyppi kannssasi mitään tapailua vakampaa edes.

jenniinaxx

No niin arvoisat lukijat, mielipiteille olisi kysyntää.. Mitäs mieltä olette tällaisesta tilanteesta, kun olen parisen kuukautta tapaillut yhtä miestä. Muutama päivä sitten satuin löytämään kaverin vihjeestä kuvia hänestä internetistä. Hän oli päivittänyt tietojaan n.3 viikkoa sitten sinne ja hänen tiedoissaan luki, että hän yhä etsii seuraa itselleen.. :shock: Naisista luonnollisesti.. eikä vain ystävämielessä.. ymmärrätte...
Miten sinä suhtautuisit asiaan? Soittaisitko ja vaatisit selitystä, laittaisitko netin kautta viestinä menemään onnittelut seuranhaulle, tekeytyisitkö joksikin muuksi bimuksi, ehdottaisit netissä tapaamista ja testaisit nappaako mies syöttiin, pistäisitkö välit poikki, vai antaisitko asian olla? Teenkö kärpäsestä härkäsen? Voihan se olla, että asialla ei hänelle ole sen suurempaa merkitystä eikä sen takia ole vaivautunut muuttamaan tietojaan.. Mutta, kuten huomaatte asia liikutti mua tasan niin paljon et nyt kirjoittelen tänne.
Kaikenlaista on käynyt mielessä. En taida kuitenkaan sanoa hänelle asiasta mitään. En tiedä edes haluanko selvittää koko asiaa.. Välillä tuntuu että hän kuvittelee kietoneensa mut niin pukkurillinsä ympärille, että hänellä on "ylivalta". Ja jo tässä vaiheessa.. Se ei kyllä mun kanssa ihan noin vaan onnistu, se kietominen.. Mutta nytpähän osaan olla varuillani, enkä luota liikoja tuohon tyyppiin. Ehkä hän on sitten sillä mielellä liikenteessä et ollaan tuon kanssa kunnes joku parempi löytyy. Siitä sitten vaan. Harmi, minä jo hetken ajattelin että tuon kanssa asiasta voisi tulla jotain vähän pidempääkin, mutta ei tainnut olla sitten vielä tämäkään se ihminen :( Taidanpa alkaa itsekin katsastelemaan tarjontaa. Sitä saa mitä tilaa. Harmittaa vaan, kun just torjuin yhden miehen joka olisi muuten ollut ihan kiinnostava. Ja nyt mietin annoinko hänelle pakit jonkun sellaisen ihmisen takia, joka säätää mun selän takana minkä ehtii. Eikä ole sen arvoinen... En mä tiedä.. Antakaas nyt jotain uutta perspektiiviä asiaan.. Rakentavaa sellaista :wink: Please.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat