mistä löytää enää oikeasti fiksua seuraa...? - Deittailu ja yöelämä

Myoni

Yliopistolta löytää kyllä. (Voi anteeksi, jos joutuu tämän sanomaan, totuushan on, että osa ihmisistä siellä opiskelee.) Itse löysin omani ainakin sieltä, sillä kun pyörii yhteisissä bileissä, opiskelijahuoneessa, muissa tapahtumissa, ei voi välttää uusiin ihmisiin tutustumista. :wink:

Tietty jos ei opiskele missään koulussa ja on työelämässä tai työtön, kannattaa alkaa harrastaa kaikenlaista. Helsingissä ainakin on tapahtuma nimeltä "Sinkkusulkis", mikä voisi olla ihan hauska tapa tutustua uusiin ihmisiin.

Sivut

Kommentit (35)

lyra

Heipä hei,

Olen täysin menettänyt toivoni miesten suhteen. Kuulostaa tavanomaiselta valitukselta, mutta tuntuu että oikeasti kaikki miehet olisivat vain sen yhden asian perään vonkaajia. Missä ylipäätään tapaa enää ketään kiinnostavia miehiä, kun baareista oikeasti tosissaan olevia on turha edes kuvitella löytävänsä. Itsekin menen baareihin vain pitämään hauskaa mutta tämä asenteeni on kyllä tullut kokemusten pohjalta! En itse ole koskaan oikeastaan edes uskonut baari kuvioihin, mutta jokainen kaipaa läheisyyttä ja on ahdistavaa ajatella että joutuisi viettämään koko loppuelämänsä yksin vain satunnaisten baariseoilujen kanssa. Missä siis ylipäätään tapaa enää ketään fiksuja tyyppejä? Ää, toivottavasti en ole ainoa yksinolemisen täysin kyllästynyt ja toivonsa heittänyt...

Miffy

-baarista
-keikoilta, klubeilta
-koulusta/yliopistosta
-vuosijuhlista
-bileistä
-kirjastosta
-netistä
- ...

Kyllä niitä on! Eri asia sitten, kuinka saa satimeen ;)

PinkPanther

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=37 Mistä löysit kumppanisi?-ketjusta voisit lueskella, mistä me muut cosmolaiset olemme kultamme löytäneet. Älä lannistu lyra.. itsekin tiedän tuon saman tunteen, mutta aina olen ajatellut niin, että rakkaus ei tule etsimällä, vaan silloin kun sitä vähiten odottaa. Minulle kävi juuri niin. Olin hehkuttanut tulevaa sinkkuilukesää, mutta kävikin niin että sen kyseisen kesäloman koulujenloppumis -iltana tapasin tämän rakkaani, ja siitä se kaikki lähti.

Kurkkupastilli

Höh. Minun kokemukseni baareista ovat onneksi hieman positiivisempia. Tosin kokemukseni sinkkuna baareissa pyörimisestä on vain kahden kuukauden mittainen, joten ehkä käsitykseni on sitten virheellinen. Mutta kyllä sieltä hyviäkin miehiä löytää, omakin kainaloinen on baarin tanssilattialta mukaan napattu.

Miffy

No siis miten se edes olisi mahdollista, että baareissa olisi pelkkiä idioottimiehiä :lol: Tietty fiksujen määrä kohoaa eksponentiaalisesti, kun siirtyy Seduloista muualle ;)

Miffy
Jimmy KImmel
Miffy
yliopistosta
Niinpä tietysti... :roll:

No kyllä ainakin mun kavereista moent ovat löytäneet fiksun miehen opinahjoistaan... :roll: Ja olisit lainannut oikein, mä kirjoitin koulusta/yliopistosta ;)

Lania
Miffy
Jimmy KImmel
Miffy
yliopistosta
Niinpä tietysti... :roll:

No kyllä ainakin mun kavereista moent ovat löytäneet fiksun miehen opinahjoistaan... :roll: Ja olisit lainannut oikein, mä kirjoitin koulusta/yliopistosta ;)

Mut hei oisit ollu REILU, oisit kirjottanu
-koulusta eli ala-asteelta/yläasteelta/lukiosta/ammattikoulusta/yliopistosta/ammattikorkeekoulusta/teknillisestä/ kauppiksesta/avoimesta/kansanopistosta/työväenopistosta/iltalukiosta/aikuislukiosta/esikoulusta/kymppiluokalta/ erityisopetuksesta/puheopetuksesta TAI jostain muusta koulutuksesta!

Tigerheart

Fiksuja miehiä löytyy varmasti monestakin paikasta. Mielestäni se Oikea osuu kyllä kohdalle, yleensä silloin, kun vähiten odotat. Joten koskaan ei kannata menettää toivoaan. :)

Tässä jotain esimerkki paikkoja:

-kahvilasta
-kirjastosta
-netistä (oman kultani löysin netistä!) :D
-koulusta
yms.

lyra

Ihan hyviä juttujahan tos on ollu ja kaikenlaisia paikkoja. Voi ollaa niinkin että oman "asennevammani" baaripokailun suhteen takia en ole sieltä edes ketään lööytänyt. Jotenkin vain huonoja kokemuksia ja siinäkin ehkä usko touhuun mennyt. Hyviä esierkkejä olette antaneet, mutta esim itse en tällä hetkellä opiskele, ja työporukka kovin pieni, töissäkin elkein aina yksin. Silloin ei tule myööskään käyttöä kirjastoille ym joten mahdollisuudet tavata miehiä vähenee taas usealla tavalla. Ja jotenkin tuntuisi epätoivoiselta etsiä miestä netistä.. Ja tosiaan niinkuin joku hyvin sanoikin niin ei sitä rakkautta etsimällä löydä. olen vain alkanut tosissaan miettiä päädynkö elämään yksin ja ylipäätään miksi on nini vaikea löytää ketään sopivaa :| Tuntuu että ennen baari ikää oli jopa helpompi tutustua ihmisiin kun kävi useammin varsinaisissa kotibileissä ym...

Miffy
Lania

Mut hei oisit ollu REILU, oisit kirjottanu
-koulusta eli ala-asteelta/yläasteelta/lukiosta/ammattikoulusta/yliopistosta/ammattikorkeekoulusta/teknillisestä/ kauppiksesta/avoimesta/kansanopistosta/työväenopistosta/iltalukiosta/aikuislukiosta/esikoulusta/kymppiluokalta/ erityisopetuksesta/puheopetuksesta TAI jostain muusta koulutuksesta!

Ai jooo soriiiiiii!!!1 Mä en enää ikuna laita et yliopistolt!!1 Ku ain joku amis niinku loukkaantuu!!!

Murehtija
Miffy
Tietty fiksujen määrä kohoaa eksponentiaalisesti, kun siirtyy Seduloista muualle ;)

Juu tämän olen tässä vuoden aikana huomannut. Seinäjoelle "saatiin" Onnela tossa kesän aikana ja muut baarit lähes huutaa tyhjyyttä MUTTA Onnelan asiakaskunta on sangen...mielenkiintoista. Siellä tuntuu ihan mahdottomalta edes päästä juttelemaan kunnollisen miehen kanssa. Silmiin katsominen ja hymyily ei tee kehenkään minkäänasteista vaikutusta, täytyy olla hirveä tyrkky jos jonkun haluaa iskeä ja silloinhan koko touhua on vaikea ottaa kovin vakavasti :roll:

Itsekin alan olla tuskainen tämän sinkkuilun kanssa. Olen aika erakkoluonne eli mihinkään harrastajapiiriin mua on turha edes yrittää. En vaan ole sellainen. Koulusta luulin tapaavani uusia naamoja mutta eih...Kaikki luokan jätkät joko varattuja tai sitten ei yhtään mun tyyppiä tai sitten ihan ihme hörhöjä. Luokan ulkopuolisia täälä ei edes onnistu tapaamaan kun kaikki istuu vain omissa luokissaan ja keskiviikon opiskelijabileet eivät oikein innosta kun kuitenkin opinnot ovat etusijalla.

En enää kovin rohkeasti viitsi baarista ketään iskeä koska kaikki mukavatkin keskustelut ovat aina loppuneet valomerkin jälkeiseen "Hei pääsiskö "sun viereen yöksi" =P~ ".

Jotenkin nykyään tuntuu että silloin kun exäni tapasin 16v ollessani niin kaikki oli niin helppoa ja selkeää mutta nyt ei tajua enää oikein mistään mitään.

MiSSPink

itse juuri "saavutin" 18 ikävuotta ja paikallisessa baarissa käydessä huomaan, että saan huomiota ja on seuraa. MUTTA tuntuu juuri, että he ovat tämän _yhden_ asian perässä. joten tyhmä edes "kokeilla" mtn, kun kuitenkin saa pettyä aina. ja omistan kylässämme huoran maineen vaikka olen tosiaan harrastanut seksiä elämäni aikana YHDEN ihmisen kanssa. jippii.. pitäs varmaan muuttaa suuremmalle paikkakunnalle :D
ja se ärsyttää mua niiiin paljon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat