Tilanne päällä - Deittailu ja yöelämä

Vanilja

Varmaan aika kliseinen kommentti mutta puhumalla siitä selviää. Eli kerro sille että tykkäät siitä, ellet ole siis niin jo tehny :wink: Tuskin se poitsu sua ainakaa karkuun juoksee :)

Kommentit (1)

Darkness between

No niin. Eli en nyt tiedä yhtään missä mennään ja ajattelinpa, josko apua löytyisi täältä.

Tilanne on tämä:
Olen ollut ihastunut jo vuoden verraan yhteen ihanaan mieheen. Kun ihastuin, jätkä seurusteli, enkä tehnyt sitten asialle mitään. Nyt sitten syksyllä ihmettelin, kun jätkä alkoi luoda pitkiä katseita suuntaani jne. ja syykin selvisi; jätkä ei enää seurustele! No siinäpä sitten laitoin sille viestiä, ja tekstailimmekin koko viikonlopun jotain. Jätkä oli innokas tutustumaan jne. mutta totesi olevansa ujo, kuten minäkin, joten tutustuminen voisi olla hieman hankalaa. No tämän viestittely viikonlopun jälkeen, näimme maanantaina, hymyilimme ja nyökkäsimme tuttavallisesti. Tämän maanantain ensimmäisen näkemisen jälkeen jätkä on luonut katseita ja hymyjä, mutta minä ääliö olen ujona vain katsonut maahan tai muualle ja ollut jätkää kohtaan kun se olisi ilmaa. :oops: Sitten laitoin taas viestiä keskiviikkona, jossa kyselin kuulumisia ja jotain, mutta apua, jätkä ei enää vastannut. Nyt emme ole törmäilleet, niin en oikein tiedä mitä ajatella mistään. Mokailen koko ajan jotain ja pelkään möhliväni tilanteen. Mitäköhän jätkä mahtaa ajatella? Kiinnostaako vai eikö? Miksi ei vastaa viestiin? Ehkäpä maanantaina taas repäisen ja hymyilen hänelle kauniisti, niin josko tilanteen voisi vielä korjata, sillä tätä miestä en halua päästää käsistäni. :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat