Miten edetä? - Deittailu ja yöelämä

nuppunen

Sinuna odottaisin että mies ottaa yhteyttä. Siinä sen huomaa onko mies kiinnostunut. Ja ota ihan rauhassa vaan...

Kommentit (1)

Farah

Oli pakko tulla tänne kirjoittamaan asiasta, sillä tämä on kuitenkin jollain tasolla täysin uusi juttu minulle, vaikka miehiin ja seurustelukuvioihin liittyykin...

Kyseessä on siis mies, jollaiseen en olisi ikipäivänä edes kuvitellut ihastuvani. Hän on kiltti, hiukan ujo, mutta todella mukava ja ihastuttava nuori mies. Ennen olen kiinnittänyt huomiota vain näihin renttuihin ja ns. pelimiehiin, joiden kanssa suhteista ei ole tullut mitään.

En tiedä edes miten tämä mies kiinnostukseni herätti. Tapasimme laivalla kolmisen viikkoa sitten. Hän oli siellä töissä, minä matkalla, ja yön pikkutunneilla sitten keskustelimme diskossa kaikesta maan ja taivaan välillä. Myöhemmin siirryimme laivan kannelle ulkoilmaan, ja seisoimme siellä lähemmäksi kaksi tuntia. Oli herkkää, hän huolehti etten palelisi ja kysyi parikin kertaa, että onko vielä kylmä. Hän halasi, silitti ja oli lähellä. Ei siis yrittänyt mitään.

Myöhemmin saattoi minut hyttiinsä ja halasi kun lähti. Pyysi päivemmällä tulemaan moikkaamaan häntä kun oli töissä. No, päivällä sitten kävin etsimässä häntä mutten löytänyt. Eräs työkaveri oli siis nähnyt minut ja hänet yhdessä, ja lupasi toimittaa numeroni tälle miehelle. Ja hän siis sai numeroni, kun pisti sitten illalla viestiä.

Jep. Seuraavalla viikolla tapaamisestamme ehdotin, että tulisin moikkaamaan häntä toiseen kaupunkiin (opiskelee siis eri paikkakunnalla kuin missä minä asun). Ja sehän sopi.

Näimme viime viikolla ja vietimme oikein mukavan päivän yhdessä. Kävimme Korkeasaaressa ja kiersimme Kampin ostoskeskuksessa. Hän halasi minua kun tapasimme, ja kun erosimme, niin halasimme. Vielä ennen kuin lähdin hän kysyi, että toivottavasti oli kiva päivä. Kyllä oli. Myöhään illalla kotiuduttani lähetin hänelle viestin, että olen nyt kotiutunut ja kiitin vielä mukavasta päivästä. Seuraavana aamuna sain viestin, että hänelläkin oli ollut todella mukavaa ja että hyvä, että olin saapunut turvallisesti kotiin.

Noh, puhuimme sitten, että hän loppuviikosta tulisi kotipaikkakunnalleni erääseen seminaariin, ja ilmoittaisi minulle jos ehtisi näkemään. Lauantaina sain viestin, että kiirettä pitää, eikä ehditty siis näkemään.

Olen ihastunut tähän mieheen, mutta olen samaan aikaan ihan sekaisin, että miten tässä pitäisi edetä. Hitaasti, tiedän, päivä kerrallaan jne mutta silti vaan mies pyörii päässäni. Haluaisin nähdä hänet taas, mutta pitäisikö minun taas ehdottaa matkustamista hänen paikkakunnalleen?

Onko hän minusta kiinnostunut? Muuta fyysistä kontaktia meillä ei ole ollut kuin ne halaukset...

Onko mitään tehtävissä asian edistämiseksi? Pitääkö vaan odottaa, että hän ottaa yhteyttä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat