Käytös matkaillessa - Deittailu ja yöelämä

nakymaton_ninni

Mä en nyt taas tajua tästä keskustelusta yhtään mitään?

Kommentit (6)

FCSRY

on usein hieman kyseenalaista,sekä miehillä,että naisilla,koskapa alkoholi on usein mukana kuvioissa! Ja sitten kadutaan usein kotiin palattua niitä yhden illan juttuja,joista pahimmillaan saattavat olla seurauksena tosiiin tartutetut sukupuolitaudit! PS/ Pieni viaton flirtti olisi useimiten suotavampaa kuin heti sänkyyn meneminen? :shock: :D

Lizzie

Käytös matkaillessa on ihan mielenkiintoinen aihe, mutta mä en tunne ketään henk.koht. joka olisi puolisoaan pettänyt ulkomailla (aika harvoin ilman rakasta edes mun lähipiirissä matkustellaan, ellei sitten vaan työasioissa).

Jos olisin sinkku ja kevytkenkäistä lajia, en usko että unohtaisin ehkäisyä sen kummemmin ulkomailla kuin Suomessakaan.

Ootko sä alottaja saanut jonkun taudin petolliselta matkailijalta?

FCSRY

:shock: tai ei..niin kyllähän sitä "hurjassa" nuoruudessa aina sattui ja tapahtui? :D No joo kyllä tietenkin kotomaankin kamaralla aina vaaransa on,mutta kun usein autolla likkuu työ-ja konferenssi matkat niin ei niin suurta riskiä ole,muistaa ajoissa häipyä hotellin yö-baarista ja eikä "kuku" siellä valomerkkiin asti! :shock: Säästyy energiaa sitten kotiin.. :P

Miffy
FCSRY
muistaa ajoissa häipyä hotellin yö-baarista ja eikä "kuku" siellä valomerkkiin asti! :shock: Säästyy energiaa sitten kotiin.. :P

Mää kyl tykkään olla baaris valomerkkiin asti ja ylikin :lol: Et jos on hyvä meno ni mua ei saa pois lähtemään ees seuraavan päivän työvuoro :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat